Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-09
Łódź: Świadczenie usług transportowych i sprzętowych przy bieżącym utrzymaniu dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Piotrkowie Tryb. w roku 2010
Numer ogłoszenia: 80081 - 2010; data zamieszczenia: 09.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi , ul. Sienkiewicza 3, 90-113 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6162270, 71, faks 042 6162273.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług transportowych i sprzętowych przy bieżącym utrzymaniu dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Piotrkowie Tryb. w roku 2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług transportowych i sprzętowych przy bieżącym utrzymaniu dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Piotrkowie Tryb. w roku 2010 Zadanie nr 1 Obwód Drogowy w Koluszkach - samochód samowyładowczy 5-10 ton - 1 szt. - praca - 800 godz. - przebieg - 14 000 km Zadanie nr 2 Obwód Drogowy w Koluszkach - koparko-ładowarka - 1 szt. - praca - 700 godz. Zadanie nr 3 Obwód Drogowy w Opocznie - samochód samowyładowczy 5-10 ton - 1 szt. - praca - 500 godz. - przebieg - 11 000 km Zadanie nr 4 Obwód Drogowy w Opocznie - koparko-ładowarka - 1 szt. - praca - 550 godz. Zadanie nr 5 Obwód Drogowy w Koluszkach i Obwód Drogowy w Opocznie - podnośnik montażowy samochodowy hydrauliczny do 12 m - szt. 1- praca - 45 godz..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.10.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w pkt. 7 IdW, na zasadzie spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnymi jednostkami sprzętu i środkami transportu, potrzebnymi do wykonania niniejszego zamówienia, odpowiednio dla: -zadania nr 1 - samochód samowyładowczy 5 - 10 ton - min. 1 szt -zadania nr 2 - koparko-ładowarka - min. 1 szt. -zadania nr 3 - samochód samowyładowczy 5 - 10 ton - min. 1 szt. -zadania nr 4 - koparko-ładowarka - min. 1 szt. -zadania nr 5 - podnośnik montażowy samochodowy hydrauliczny do 12 m - min. 1 szt. Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że wymagania określone w pkt. 6.2.2. IdW spełniają łącznie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym zgodnej z przedmiotem zamówienia, na wartość co najmniej: -dla zadania nr 1 - 60 tys. zł. -dla zadania nr 2 - 50 tys. zł. -dla zadania nr 3 - 45 tys. zł. -dla zadania nr 4 - 40 tys. zł. -dla zadania nr 5 - 5 tys. zł. Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień złożenia ofert. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że wymagania określone w pkt. 6.2.1. IdW spełniają łącznie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi
Rejon Dróg Wojewódzkich w Piotrkowie Tryb.
97-300 Piotrków Tryb. Aleje 3-go Maja 33.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Piotrkowie Tryb. 97-300 Piotrków Tryb. Aleje 3-go Maja 33 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obwód Drogowy w Koluszkach - samochód samowyładowczy 5-10 ton - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obwód Drogowy w Koluszkach - samochód samowyładowczy 5-10 ton - 1 szt. - praca - 800 godz. - przebieg - 14 000 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obwód Drogowy w Koluszkach - koparko-ładowarka - 1 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obwód Drogowy w Koluszkach - koparko-ładowarka - 1 szt - praca - 700 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obwód Drogowy w Opocznie - samochód samowyładowczy 5-10 ton - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obwód Drogowy w Opocznie - samochód samowyładowczy 5-10 ton - 1 szt. - praca - 500 godz. - przebieg - 11 000 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Obwód Drogowy w Opocznie - koparko-ładowarka - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obwód Drogowy w Opocznie - koparko-ładowarka - 1 szt. - praca - 550 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Obwód Drogowy w Koluszkach i Obwód Drogowy w Opocznie - podnośnik montażowy samochodowy hydrauliczny do 12 m - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obwód Drogowy w Koluszkach i Obwód Drogowy w Opocznie - podnośnik montażowy samochodowy hydrauliczny do 12 m -1 szt. - praca - 45 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont węzła cieplnego zlokalizowanego w budynku nr B13 na terenie Politechniki Łódzkiej, Kampus B w systemie zaprojektuj i wybuduj
- ZP/5/2025 "Dostawy mleka i przetworów mleczarskich dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
- Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 3 części
- Remont ekranów akustycznych przy drodze wojewódzkiej nr 482 w m. Wieruszów
- Świadczenie usług społecznych polegających na zapewnieniu tymczasowego schronienia wraz z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych w 2025r.
- ZP/2/2025 Dostawa zestawów do operacji ginekologicznych z podziałem na 2 części dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe usługi przy bieżącym utrzymaniu dróg i mostów, powtarzające się okresowo, w miarę potrzeb zamawiającego w 2025r.
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami, pompowniami ścieków w obrębach Lipno Wieś I oraz Okrąg gmina Lipno
- Świadczenie usług w zakresie letniego utrzymania dróg powiatowych na terenie zarządzanym przez Zarząd Powiatu w Siedlcach z podziałem na części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.