Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-06
Głogów: Produkty zwierzęce,mięso i produkty mięsne (CPV) 15100000-9
Numer ogłoszenia: 80087 - 2012; data zamieszczenia: 06.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , ul. Lipowa 21, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8373550, faks 076 8358088.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Produkty zwierzęce,mięso i produkty mięsne (CPV) 15100000-9.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia 3.1.Produkty zwierzęce,mięso i produkty mięsne (CPV) 15100000-9 -Kaszanka CPV 15131134-3. Całość zamówienia 2500 kg/1 rok w dostawach sukcesywnych -Kiełbasa szynkowa z drobiu CPV 15131135-0. Całość zamówienia 1500 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Kiełbasa zwyczajna CPV 15131130-5. Całość zamówienia 3000 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Kiełbasa drobiowa CPV 15131135-0. Całość zamówienia 2000 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Konserwa mięsna wieprzowa opakowanie do 300 g CPV 15131130-5. Całość zamówienia 1500 kg/rok w dostawach sukcesywnych, -Kurczak świeży CPC 15112130-6. Całość zamówienia 2500 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Metka CPV 15131100-6. Całość zamówienia 1400 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Łopatka wieprzowa z kością (świeża) CPV 15113000-3. Całość zamówienia 5500 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Mięso wołowe antrykot (świeże)CPV 15111000-9. Całość zamówienia 1500 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Kiełbasa parówkowa wieprzowa CPV 15131100-6. Całość zamówienia 1200 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Parówki cielęce CPV 15131100-6. Całość zamówienia 2000 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Pasztetowa CPV 15131310-1. Całość zamówienia 1000 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Pasztet z drobiu w konserwie opakowanie 100-150 g CPV 15131310-1. Całość zamówienia 1000 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Salceson biały CPV 15131100-6. Całość zamówienia 1000 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Salceson czarny CPV 15131100-6. Całość zamówienia 1000 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Szynka z drobiu CPV 15131135-0. Całość zamówienia 2000 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Mięso gulaszowe z indyka (świeże) CPV 15112220-4. Całość zamówienia 2200 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Przysmak z indyka - blok kanapkowy CPV 15131135-0. Całość zamówienia 2200 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Mortadela z indyka CPV 15131135-0. Całość zamówienia 2400 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Pieczeń drobiowa CPV 15131135-0. Całość zamówienia 1600 kg/rok w dostawach sukcesywnych. -Mielonka drobiowa CPV 15131135-0. Całość zamówienia 1600 kg/rok w dostawach sukcesywnych. -Serdelki drobiowe CPV 15131135-0. Całość zamówienia 1200 kg/rok w dostawach sukcesywnych. -Polędwica drobiowa CPV 15131135-0. Całość zamówienia 1000 kg/rok w dostawach sukcesywnych. -Flaki wieprzowe krojone obgotowane CPV 15131640-3. Całość zamówienia 600 kg/rok w dostawach sukcesywnych. 3.2.Podane orientacyjne ilości w/w produktów maja charakter szacunkowy ,co oznacza że nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia ,w wyniku czego nie mogą być podstawa do zgłaszania roszczeń z tytułu nie zrealizowanych dostaw lub podstawą do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia wielkości dostaw . 3.3.Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej ,ponieważ przedmiot zamówienia jest podzielny. Wykonawca może złożyć ofertę częściową na jeden lub więcej produktów mięsnych. Jednak oferta musi obejmować całość zamówienia na dany produkt wskazany powyżej . 3.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych, ponieważ cena jest jedynym kryterium wyboru. 3.5. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 3.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 3.7. Wymagania stawiane Wykonawcy: 3. 7.1. Każda partia dostarczonych produktów musi odpowiadać warunkom Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r o bezpieczeństwie Żywności i żywienia - Dział II Rozdział 11 3. 7.2. Zamówiony towar wykonawca dostarczy własnym transportem na koszt własny do magazynu w siedzibie Zakładu Karnego w Głogowie w terminach uzgodnionych z zamawiającym. 3.8.Zamawiający nie przewiduje rozliczenia walutach obcych . 3.9.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 3.10.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.11.Zamawiający nie stawia wykonawcy wymagań , których mowa w art.29 ust.4 Prawa zamówień publicznych związanych z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia osób wymienionych w ustawie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 24.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Głogowie
ul. Lipowa 21
67-200 Głogów
Tel. 076 -834 -29-01 faks 076 - 835 - 80 -88.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2012 godzina 13:00, miejsce: Zakład Karny w Głogowie ul. Lipowa 21 w sekretariacie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- Realizacja projektu pn. Cyberbezpieczny Powiat Głogowski w zakresie "Aktualizacji lub wprowadzenia Polityki Bezpieczeństwa Informacji (PBI) dla Starostwa Powiatowego i pozostałych 17 jednostek org
- Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
- OCHRONA I DOZÓR MIENIA OBIEKTÓW CHROBRY GŁOGÓW S.A. W GŁOGOWIE PRZY UL. RUDNOWSKIEJ 17 A, 17 B oraz PRZY UL. BOLESŁAWA ŚMIAŁEGO 2A.
- Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów i obiektów zarządzanych przez Głogowskie Obiekty Usługowe w Głogowie".
- Dostawa mleka i produktów mleczarskich w 2025 dla Domu Pomocy Społecznej "Magnolia" w Głogowie
więcej: przetargi w Głogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI PRZEDSZKOLA LEŚNEGO W BOLSZEWIE PRZY UL. LEŚNEJ 35 NA 2025 ROK Z PODZIAŁEM NA 9 CZĘŚCI
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Dostawa mięs, produktów mięsnych do Domu Pomocy Społecznej "Syrena" w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki SP1 im. Tadeusza Kościuszki w Nowym Tomyślu
- Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin w 2025 roku na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi im. Olimpijczyków Polskich w Suwałkach
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA STOŁÓWKI GMINNEJ JEDNOSTKI USŁUG KOMUNALNYCH W BOBOWEJ - II POSTĘPOWANIE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.