Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-10
Tychy: Dostawę pomp oraz części do pomp na Oczyszczalnię Ścieków Tychy-Urbanowice
Numer ogłoszenia: 80089 - 2011; data zamieszczenia: 10.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. , Al. J. Marszałka Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 3257235, faks 032 3257285.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcgw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Osoba prawna utworzona w celu zaspakajania potrzeb o charakterze powszechnym.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę pomp oraz części do pomp na Oczyszczalnię Ścieków Tychy-Urbanowice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - w części A zamówienia - dostawę pomp w ilości 2 szt, - w częściach B i C zamówienia - dostawę części eksploatacyjnych do pomp.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.22.20 - Pompy ściekowe 42.12.42.90 - Części pomp wirowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawców na części A i B zamówienia. Przystępując do złożenia oferty na część C zamówienia, Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 800,00 PLN
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnił w/w warunek: - jeżeli załączy do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie wg wzoru załącznika nr 2 do siwz
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnił w/w warunek: - jeżeli załączy do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie wg wzoru załącznika nr 2 do siwz
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnił w/w warunek: - jeżeli załączy do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie wg wzoru załącznika nr 2 do siwz
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnił w/w warunek: - jeżeli załączy do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie wg wzoru załącznika nr 2 do siwz
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnił w/w warunek: - jeżeli załączy do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie wg wzoru załącznika nr 2 do siwz
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
Zamawiający uzna, iż w części A zamówienia: Wykonawca potwierdził, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, jeżeli załączy do oferty: a)Opis zaoferowanego przedmiotu zamówienia - wypełniony i podpisany dokument, wg wzoru załącznika nr 1A, do siwz. Z treści w/w dokumentu musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił wszystkie wymagania Zamawiającego określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne wymagane oświadczenia i dokumenty: 1)Oferta - załącznik nr 1 siwz. 2)Opis zaoferowanego przedmiotu zamówienia dla części A zamówienia - załącznik nr 1A siwz. 3)Kosztorys ofertowy dla części B zamówienia - załącznik nr 1B siwz. 4)Kosztorys ofertowy dla części C zamówienia - załącznik nr 1C siwz. 5)Upoważnienie dla osoby/osób do podpisania oferty oraz do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dołączonych dokumentów-załącznik nr 4. 6)W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 u.p.z.p
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana warunków zawartej umowy wymaga formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, za wyjątkiem sytuacji określonej w pkt.2c. 2. Zmiana umowy jest dopuszczalna w następujących przypadkach: a) konieczność wprowadzenia zmian do umowy w następstwie siły wyższej tj. zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia m.in. katastrofa naturalna, katastrofalne działania przyrody np. ulewne opady deszczu, nadzwyczajne, ponadnormatywne opady śniegu, niezwykłe mrozy, strajk, zamieszki uliczne, pożar, powódź, eksplozja, atak terrorystyczny, b) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, c) jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), dla faktur wystawionych po zmianie stawki podatku, podatek VAT będzie obliczony w obowiązującej stawce, bez konieczności zmiany umowy. 3. W przypadku sytuacji wskazanej w pkt.2c zmiana stawki podatku VAT obowiązuje strony bez konieczności wprowadzenia zmian aneksem do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rcgw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno Ściekowej S.A., Al. Marszałka J. Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno Ściekowej S.A., Al. Marszałka J. Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy, pokój nr 414 - Sekretariat, IV piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zawarcia umowy ramowej. Nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej. Data zamieszczenia niniejszego ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 10.03.2011r.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Sukcesywna dostawa chemii basenowej do uzdatniania wody basenowej oraz buforów kalibracyjnych
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Leśnej 59/42 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne
- Realizacja zadania w ramach Budżetu Obywatelskiego pn.: "Zagospodarowanie deptaku przy ul. Darwina"
- REMONT II NITKI KOLEKTORA POŁUDNIOWEGO METODĄ RĘKAWA - ETAP I
- DOSTAWA POLIELEKTROLITÓW DO OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW TYCHY - URBANOWICE
więcej: przetargi w Tychach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.