Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-18
Chorzów: Zakup i dostawa materiałów wiskoelastycznych, sprzętu laparoskopowego oraz sprzętu medycznego z podziałem na części
Numer ogłoszenia: 8010 - 2011; data zamieszczenia: 18.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie , ul. Strzelców Bytomskich 11, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3499115, faks 032 2413952.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsm.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów wiskoelastycznych, sprzętu laparoskopowego oraz sprzętu medycznego z podziałem na części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość szacunkowa przedmiotowego zamówienia wynosi (bez VAT): 49 187,03 zł tj. 12 812,46 euro. Wartość szacunkowa zamówienia opcjonalnego (bez VAT) wynosi: 3 874,23 zł. Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego (bez Vat) wynosi: 45 312,80 zł.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.66.21.00-9, 33.16.80.00-5, 31.71.11.40-6, 33.14.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu w myśl art. 24 ust 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 w/w ustawy dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2. posiadania wiedzy i doświadczenia; 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, zamawiający żąda przedstawienia wykazu wykonanych i wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania (dopuszczalne jest określenie roku) i odbiorców wraz z danymi adresowymi - załącznik nr 4 do SIWZ. Powyższy wykaz musi uwzględniać minimum jedno zamówienie o charakterze i złożoności oraz wartości porównywalnej z zakresem części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę. Zamawiający dopuszcza możliwość załączenia przez Wykonawcę do oferty przetargowej wykazu wykonanych i wykonywanych dostaw obejmującego dłuższy okres niż wskazany w niniejszym punkcie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda przedstawienia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wysokość środków finansowych winna wynosić nie mniej niż 50% wartości netto części zamówienia, do którego przystępuje Wykonawca, przy czym wartości szacowane dla poszczególnych części Zamawiający wskazał w ogłoszeniu o zamówieniu. Jeżeli Wykonawca będzie polegał na zdolności finansowej innych podmiotów zobowiązany jest dołączyć do oferty przetargowej: - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym te podmioty posiadają rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową podmiotów, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o wysokości środków finansowych nie niższej niż 50% wartości części zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej wymaganej przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda przedstawienia w ofercie przetargowej: 1. aktualnych rejestrów, deklaracji zgodności, atestów i certyfikatów wydawanych przez upoważnione do tego jednostki badawcze na terenie Unii Europejskiej poświadczających dopuszczenie oferowanego asortymentu do sprzedaży oraz stosowania w lecznictwie zamkniętym na terenie Unii Europejskiej. Zamawiający wymaga, aby załączane przez Wykonawcę do oferty przetargowej rejestracje, atesty lub certyfikaty zawierały adnotację (przypis) informującą, dla której pozycji opisanej w formularzu cenowym zostały złożone; 2. dołączenia do oferty przetargowej katalogów lub innych materiałów opisujących przedmiot zamówienia wraz z oznaczeniem, dla której części zamówienia zostały złożone; 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrócenia się do Wykonawców o przesłanie próbki asortymentu zaoferowanego w ofercie przetargowej celem potwierdzenia, iż jest on zgodny z opisem przedmiotu zamówienia ujętym w załączniku nr 2 do SIWZ. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia próbki wraz z ofertą przetargową. Prośba ze strony Zamawiającego o przesłanie próbki nastąpi po terminie składnia ofert przetargowy i dotyczyć będzie wyłącznie oferowanego przez Wykonawców asortymentu, co do którego powstaną wątpliwości, czy faktycznie odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia. Wniosek Zamawiającego o złożenie próbki dotyczyć będzie 2 sztuk lub opakowań (tj. 2 jednostki handlowe). Nie złożenie w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie próbki asortymentu jest równoznaczne z niespełnieniem wymagań zawartych w niniejszym punkcie i skutkować będzie odrzuceniem oferty, jako niezgodnej ze SIWZ w myśl art. 89. ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykaz podwykonawców z wyszczególnieniem części zadania w wykonaniu których będzie uczestniczył podwykonawca (załącznik nr 6 do SIWZ). Dokument ten stanowić będą załącznik do umowy. Wykonawcy składający ofertę bez udziału podwykonawców nie są zobowiązani do załączenia niniejszego wykazu. W przypadku, gdy Wykonawca działa tworząc Konsorcjum, wymagane jest, by w ofercie zostały przedłożone powyższe dokumenty odrębnie dla każdego Wykonawcy wraz z dokumentem potwierdzającym udzielenie pełnomocnictwa dla jednego z członków Konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku dokonania wyboru oferty Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania przed zawarciem umowy o zamówienie publiczne umowy regulującej współpracę tych wykonawców
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiany umowy nie dotyczą części zamówienia nr 1, nr 2 i nr 8. 2. Dla części zamówienia nr 3, nr 4 i nr 5: Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia w granicach do 20% zamówienia podstawowego ujętego w formularzach cenowych stanowiących załącznik nr .. do umowy dla części zamówienia nr .., załącznik nr .. do umowy dla części zamówienia nr .. (i następne, których dotyczy zawierana umowa). Wykonawca w przypadku zaistnienia sytuacji opisanej powyżej jest zobowiązany do zachowania proponowanych cen brutto dla towaru powyżej przewidywanej normy. 3. Dla części zamówienia nr 6, nr 7, nr 9, nr 10 i nr 11: Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia w granicach do 10% zamówienia podstawowego ujętego w formularzach cenowych stanowiących załącznik nr .. do umowy dla części zamówienia nr .., załącznik nr .. do umowy dla części zamówienia nr .. (i następne, których dotyczy zawierana umowa). Wykonawca w przypadku zaistnienia sytuacji opisanej powyżej jest zobowiązany do zachowania proponowanych cen brutto dla towaru powyżej przewidywanej normy. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany: a) ilości zamówionego asortymentu określonego w opisie przedmiotu zamówienia w granicach 20% w momencie zmiany zasad realizacji świadczeń, wynikających z warunków kontraktu zawartego z NFZ oraz w zależności od schorzeń, z którymi zgłaszają się pacjenci. Wykonawca w przypadku zaistnienia sytuacji opisanej powyżej jest zobowiązany do zachowania proponowanych cen brutto dla towaru powyżej przewidywanej normy (formularz cenowy - załącznik nr .. i nr .. do umowy), w ramach wartości umowy - czyli kosztem asortymentu nie kupowanego. b) asortymentu określonego w formularzu cenowym dla części zamówienia nr .. - .. stanowiącym załącznik nr ..do umowy i dla części zamówienia nr .. - .. stanowiącym załącznik nr .. do umowy w zależności od schorzeń, z którymi zgłaszają się pacjenci, w związku z czym Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania nowych towarów asortymentowo pokrewnych z ujętymi w formularzu cenowym dla części zamówienia nr .. i części zamówienia nr .. - .. w granicach 20 % wartości zadania oraz kosztem asortymentu nie kupowanego po uprzednim obustronnym uzgodnieniu ceny dla wprowadzanego asortymentu. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany okresu obowiązywania umowy i realizacji dostaw sukcesywnych w przypadku zaistnienia okoliczności leżących po stronie zamawiającego np. spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. Wyżej wymienione okoliczności mogą spowodować przedłużenie okresu realizacji dostaw na okres niezbędny do wykorzystania całości asortymentu określonego w przedmiocie umowy, tym samym Wykonawca zobowiązany jest do zachowania cen umownych brutto w okresie przedłużonego terminu realizacji zamówienia. 6. Wszystkie wymienione zmiany umowy regulowane będą odpowiednim aneksem w okresie jej trwania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsm.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zsm.com.pl - bezpłatnie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2011 godzina 12:00, miejsce: Siedziba zamawiającego - Sekretariat Zespołu Szpitali Miejskich.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część zamówienia nr 1 - Materiał wiskoelastyczny z hialuronianem sodu o właściwościach kohezyjnych dla Oddziału Okulistycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT) wynosi: 3 772,90 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.66.21.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część zamówienia nr 2 - Materiał wiskoelastyczny z hialuronianem sodu o właściwościach kohezyjnych z substancją znieczulająca dla Oddziału Okulistycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT) wynosi: 4 659,25 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.66.21.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część zamówienia nr 3 - Folia ochronna na matę indukcyjną dla Oddziału Ortopedycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT) wynosi: 820,00 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część zamówienia nr 4 - Sprzęt laparoskopowy wielorazowy dla Oddziału Chirurgicznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT) wynosi: 6 124,90 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część zamówienia nr 5 - Worki ekstrakcyjne dla Oddziału Ginekologicznego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT) wynosi: 990,47 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.66.80.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część zamówienia nr 6 - Elektrody dla dorosłych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT) wynosi: 13 300 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.11.40-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część zamówienia nr 7 - Elektrody do kardiostymulacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT) wynosi: 794,40 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.11.40-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część zamówienia nr 8 - Części zamienne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT) wynosi: 6 073,69 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część zamówienia nr 9 - Zestawy dawkujące - Przyrządy Terufuzion..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT) wynosi: 142,62 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część zamówienia nr 10 - Bezpieczny system dla potrzeb płynoterapii i przygotowywania leków cytostatycznych dla Oddziału Hematologii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT) wynosi: 7 332,79 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Część zamówienia nr 11 - Aparat do pompy perystaltycznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT) wynosi: 1 301,78 zł..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 21 w Chorzowie, ul. Ryszki 33 - I/2025
- Usługa serwisowa i przegląd wentylacji i klimatyzacji wraz z wymianą elementów zużywalnych
- Wykonanie rozbiórek - paczka nr 1
- Budowa kontenerowych pracowni warsztatowych przy Zespole Szkół Budowlanych przy ul. Dąbrowskiego 53
- Świadczenie usług pogotowia awaryjnego
- Dostawa materiałów i akcesoriów promocyjnych na potrzeby kampanii promocyjnej realizowanej w ramach projektu EKOPARK
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków ochrony indywidualnej dla potrzeb Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
- Dostawa wyrobów medycznych do diagnostyki i terapii w zakresie układu pokarmowego, oddechowego i wydalniczego dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy: PCZSzp/TP-MN/7/2025
- Dostawa materiałów szewnych i innych materiałów przeznaczonych do zabiegów chirurgicznych na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
- Dostawa materiałów do zabiegów chirurgicznych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu (DZP.341.26.2025)
- Sukcesywne dostawy nici chirurgicznych, różnych materiałów szewnych oraz siatek dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Lwówku Śląskim.
- Sukcesywna dostawa materiałów do sterylizacji
więcej: Elektrody »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.