Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-22
Warszawa: Dostawa i montaż klimatyzatorów (demontaż użytkowanych) dla 24 Biur Powiatowych Mazowieckiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Numer ogłoszenia: 80118 - 2010; data zamieszczenia: 22.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny , ul. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5365705-06, faks 022 8602914.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja płatnicza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż klimatyzatorów (demontaż użytkowanych) dla 24 Biur Powiatowych Mazowieckiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest dostawa, demontaż użytkowanych i montaż fabrycznie nowych i nie mających śladów uszkodzeń zewnętrznych lub uprzedniego używania klimatyzatorów typu Split, do pomieszczeń serwerowni w 24 Biurach Powiatowych Mazowieckiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa z siedzibą w Warszawie. Wykaz Biur Powiatowych wraz z adresami zawiera Załącznik Nr 3 do umowy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: - gwarancja producenta co najmniej 60 miesięcy - minimalna wydajność chłodnicza 3,3 kW - urządzenie wyposażone w pakiet pracy całorocznej - poziom ciśnienia akustycznego jednostki wewnętrznej na najmniejszym biegu max - 26 dB, - nominalny pobór prądu w zakresie 1kW - 1,2 kW - urządzenie pozwalające ma montaż 20 metrów długości instalacji chłodniczej (potwierdzone kartą katalogową) - funkcja autorestartu - Czynnik chłodniczy R410 A - urządzenie w technologii on-off - możliwość zaprogramowania urządzenia w trybie pracy 24 h. - filtr antyalergiczny - bezprzewodowy pilot - parametry techniczne potwierdzone kartami katalogowymi - dodatkowo urządzenie trzeba wyposażyć w pompkę skroplin. 3.Wykonawca zamontuje i uruchomi klimatyzatory oraz przeszkoli wskazanych przez zamawiającego pracowników w zakresie ich obsługi i użytkowania. 4.Wykonawca dostarczy wraz z dostawą i montażem klimatyzatorów instrukcję obsługi w języku polskim, w formie papierowej lub elektronicznej. 5.Dostawa, demontaż i montaż klimatyzatorów odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy. 6.Wykonawca zapewni co najmniej 60 - miesięczną gwarancję na dostarczone klimatyzatory. 7.W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiąże się usunąć nieodpłatnie, w ciągu 24 godzin roboczych (dotyczy godzin pracy zamawiającego), licząc od chwili zgłoszenia, wszystkie wady w działaniu klimatyzatorów, lub dokonać wymiany klimatyzatorów na fabrycznie nowe, wolne od wad. W przypadku, gdy w przeciągu 5 dni roboczych nie będzie możliwa naprawa, Wykonawca zobowiąże się udostępnić na czas naprawy urządzenie zastępcze o nie gorszych parametrach niż zastępowane i we własnym zakresie oraz na własny koszt dostarczy je do miejsca jego eksploatacji. 8.W sytuacji wymienionej w ust. 7, okres trwania gwarancji uszkodzonego urządzenia będzie wydłużony o czas trwania naprawy. 9.Wszelkie naprawy klimatyzatorów będą dokonywane w miejscu ich eksploatacji, tj. zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do umowy, z zastrzeżeniem punktu 7 zdanie drugie. 10.Wykonawca zobowiąże się w okresie 5 lat trwania gwarancji do wykonywania w okresach co 6 miesięcy autoryzowanych przeglądów konserwacyjnych, z zastrzeżeniem ust. 12. 11.Wykonanie autoryzowanych przeglądów konserwacyjnych nastąpi na wniosek Zamawiającego, nie później niż w terminie 21 dni kalendarzowych od daty pisemnego zawiadomienia. 12.Wykonawca zapewni naprawy nieobjęte gwarancją w czasie jej trwania (wady powstałe z winy użytkownika). W takim przypadku Zamawiający pokryje jedynie koszty związane z wymianą części, których cena nie może być wyższa od ceny katalogowej podanej przez producenta..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.72.00 - Urządzenia klimatyzacyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 2 (dwie) dostawy klimatyzatorów (wraz z montażem) o wartości co najmniej 100 000 PLN każda (słownie: sto tysięcy złotych 00/100);
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz osób z uprawnieniami do dozoru (jedna osoba) i eksploatacji w zakresie instalacji elektrycznych o napięciu do 1 kV (co najmniej dwie osoby); b) Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował osobą z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w branży elektrycznej dla osoby przewidzianej przez Wykonawcę do kierowania pracami montażowymi klimatyzatorów w części dot. zasilenia elektrycznego urządzeń; c) Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował osobą z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w branży sanitarnej dla osoby przewidzianej przez Wykonawcę do kierowania pracami montażowymi klimatyzatorów w części dot. instalacji chłodniczych i instalacji odprowadzenia skroplin.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca, wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 200 000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
inne dokumenty
1.Zaświadczenie - dokument wystawiony przez uprawniony podmiot potwierdzający, że urządzenie dopuszczone jest do stosowania np. certyfikat CE; 2. Karty katalogowe, DTR-ki urządzeń.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 2. W przypadku udzielenia zamówienia konsorcjum (art. 23 ust.1 ustawy Pzp)- zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie na rok 2025.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- 964/2024 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
- Dostawa i montaż verticali
- Świadczenie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynku internatowym w Pruszczu Gdańskim.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie przeglądów stanu technicznego instalacji oraz urządzeń zainstalowanych w budynkach i obiektach budowlanych administrowanych przez Rejony i Oddział GDDKiA w Rzeszowie z podziałem na 4 części
- Dostawa i montaż 256 szt. akumulatorów będących 4 kpl. baterii do UPS-ów oraz klimatyzatorów w Kl. Ort. i Traumatologii Narządu Ruchu Dzieci - 5 szt. i mag. implantów ortop. Bloku Op. Dzieci - 1 szt.
- Dostawa wyposażenia Klubu Senior+ w Borzymach.
- ZP/CZD/168/24 Usługi konserwacji, napraw i przeglądów serwisowych agregatów chłodu i klimatyzatorów znajdujących się na terenie (...) - 2 pakiety
- Wykonanie instalacji klimatyzacji - I/Szczytno, I/Giżycko (zaprojektuj i wybuduj) oraz wykonanie w okresie obowiązywania umowy gwarancyjnych przeglądów technicznych dla zamontowanych urządzeń
- roboty instalacyjne (klimatyzacja) w Terenowej Stacji Doświadczalnej IOR-PIB w Białymstoku
więcej: Urządzenia klimatyzacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.