eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa i montaż klimatyzatorów (demontaż użytkowanych) dla 24 Biur Powiatowych Mazowieckiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-22

Warszawa: Dostawa i montaż klimatyzatorów (demontaż użytkowanych) dla 24 Biur Powiatowych Mazowieckiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Numer ogłoszenia: 80118 - 2010; data zamieszczenia: 22.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny , ul. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5365705-06, faks 022 8602914.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja płatnicza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż klimatyzatorów (demontaż użytkowanych) dla 24 Biur Powiatowych Mazowieckiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest dostawa, demontaż użytkowanych i montaż fabrycznie nowych i nie mających śladów uszkodzeń zewnętrznych lub uprzedniego używania klimatyzatorów typu Split, do pomieszczeń serwerowni w 24 Biurach Powiatowych Mazowieckiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa z siedzibą w Warszawie. Wykaz Biur Powiatowych wraz z adresami zawiera Załącznik Nr 3 do umowy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: - gwarancja producenta co najmniej 60 miesięcy - minimalna wydajność chłodnicza 3,3 kW - urządzenie wyposażone w pakiet pracy całorocznej - poziom ciśnienia akustycznego jednostki wewnętrznej na najmniejszym biegu max - 26 dB, - nominalny pobór prądu w zakresie 1kW - 1,2 kW - urządzenie pozwalające ma montaż 20 metrów długości instalacji chłodniczej (potwierdzone kartą katalogową) - funkcja autorestartu - Czynnik chłodniczy R410 A - urządzenie w technologii on-off - możliwość zaprogramowania urządzenia w trybie pracy 24 h. - filtr antyalergiczny - bezprzewodowy pilot - parametry techniczne potwierdzone kartami katalogowymi - dodatkowo urządzenie trzeba wyposażyć w pompkę skroplin. 3.Wykonawca zamontuje i uruchomi klimatyzatory oraz przeszkoli wskazanych przez zamawiającego pracowników w zakresie ich obsługi i użytkowania. 4.Wykonawca dostarczy wraz z dostawą i montażem klimatyzatorów instrukcję obsługi w języku polskim, w formie papierowej lub elektronicznej. 5.Dostawa, demontaż i montaż klimatyzatorów odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy. 6.Wykonawca zapewni co najmniej 60 - miesięczną gwarancję na dostarczone klimatyzatory. 7.W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiąże się usunąć nieodpłatnie, w ciągu 24 godzin roboczych (dotyczy godzin pracy zamawiającego), licząc od chwili zgłoszenia, wszystkie wady w działaniu klimatyzatorów, lub dokonać wymiany klimatyzatorów na fabrycznie nowe, wolne od wad. W przypadku, gdy w przeciągu 5 dni roboczych nie będzie możliwa naprawa, Wykonawca zobowiąże się udostępnić na czas naprawy urządzenie zastępcze o nie gorszych parametrach niż zastępowane i we własnym zakresie oraz na własny koszt dostarczy je do miejsca jego eksploatacji. 8.W sytuacji wymienionej w ust. 7, okres trwania gwarancji uszkodzonego urządzenia będzie wydłużony o czas trwania naprawy. 9.Wszelkie naprawy klimatyzatorów będą dokonywane w miejscu ich eksploatacji, tj. zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do umowy, z zastrzeżeniem punktu 7 zdanie drugie. 10.Wykonawca zobowiąże się w okresie 5 lat trwania gwarancji do wykonywania w okresach co 6 miesięcy autoryzowanych przeglądów konserwacyjnych, z zastrzeżeniem ust. 12. 11.Wykonanie autoryzowanych przeglądów konserwacyjnych nastąpi na wniosek Zamawiającego, nie później niż w terminie 21 dni kalendarzowych od daty pisemnego zawiadomienia. 12.Wykonawca zapewni naprawy nieobjęte gwarancją w czasie jej trwania (wady powstałe z winy użytkownika). W takim przypadku Zamawiający pokryje jedynie koszty związane z wymianą części, których cena nie może być wyższa od ceny katalogowej podanej przez producenta..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.72.00 - Urządzenia klimatyzacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 2 (dwie) dostawy klimatyzatorów (wraz z montażem) o wartości co najmniej 100 000 PLN każda (słownie: sto tysięcy złotych 00/100);

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz osób z uprawnieniami do dozoru (jedna osoba) i eksploatacji w zakresie instalacji elektrycznych o napięciu do 1 kV (co najmniej dwie osoby); b) Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował osobą z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w branży elektrycznej dla osoby przewidzianej przez Wykonawcę do kierowania pracami montażowymi klimatyzatorów w części dot. zasilenia elektrycznego urządzeń; c) Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował osobą z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w branży sanitarnej dla osoby przewidzianej przez Wykonawcę do kierowania pracami montażowymi klimatyzatorów w części dot. instalacji chłodniczych i instalacji odprowadzenia skroplin.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca, wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 200 000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • inne dokumenty

    1.Zaświadczenie - dokument wystawiony przez uprawniony podmiot potwierdzający, że urządzenie dopuszczone jest do stosowania np. certyfikat CE; 2. Karty katalogowe, DTR-ki urządzeń.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 2. W przypadku udzielenia zamówienia konsorcjum (art. 23 ust.1 ustawy Pzp)- zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.