eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPełnienie nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno - budowlanej dla zadania pn. Modernizacja siedzib Urzędu - budowa instalacji klimatyzacji i wentylacji w siedzibie Urzędu Dzielnicy Wola m.st. Warszawy przy al. Solidarności 90 (znak sprawy18/ZP/17).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-09

Ogłoszenie nr 80135 - 2017 z dnia 2017-05-09 r.

Warszawa: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno - budowlanej dla zadania pn. Modernizacja siedzib Urzędu - budowa instalacji klimatyzacji i wentylacji w siedzibie Urzędu Dzielnicy Wola m.st. Warszawy przy al. Solidarności 90 (znak sprawy: 18/ZP/17).
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 63226-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, krajowy numer identyfikacyjny 1525966300161, ul. Al. Solidarności  90, 01003   Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686, faks 224 435 600, e-mail zp.wola@um.warszawa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wola.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno - budowlanej dla zadania pn. Modernizacja siedzib Urzędu - budowa instalacji klimatyzacji i wentylacji w siedzibie Urzędu Dzielnicy Wola m.st. Warszawy przy al. Solidarności 90 (znak sprawy: 18/ZP/17).

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

18/ZP/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.), nad wykonywanymi robotami budowlanymi dotyczącymi Urzędu Dzielnicy Wola przy al. "Solidarności" 90 w Warszawie - budowa instalacji klimatyzacji i wentylacji. 2) Nadzór obejmuje roboty budowlane opisane n/w dokumentacją projektową: a) Projektem budowlano wykonawczym instalacji klimatyzacji dla pomieszczeń biurowych w budynku Urzędu Dzielnicy Wola m.st. Warszawy przy al. "Solidarności" 90 w Warszawie, b) Projektem budowlanym instalacji wentylacji mechanicznej pomieszczeń biurowych i korytarzy w budynku Urzędu Dzielnicy Wola m.st. Warszawy. W/w dokumentacja zamieszczona jest na stronie internetowej Zamawiającego, w zakładce zamówienia publiczne powyżej 30 000 euro pn. Modernizacja siedzib Urzędu - budowa instalacji klimatyzacji (wysoki i niski parter) i klimatyzacji mechanicznej (cały budynek) w siedzibie Urzędu Dzielnicy Wola m.st. Warszawy przy al. "Solidarności" 90 (znak sprawy 63/ZP/16), pod linkiem: http://www.wola.waw.pl/page/2592,zamowienia-publiczne-powyzej-30-000-euro.html?id=1273 3) Osoba pełniąca czynności nadzoru inwestorskiego zobowiązana jest do obecności na terenie wykonywanych robót przynajmniej 1 raz w tygodniu w miarę zaistniałych potrzeb. Zamawiający przewiduje łącznie 16 pobytów na budowie. 4) Roboty objęte nadzorem w branży konstrukcyjno-budowlanej. Klimatyzacja: -uzupełnianie braków murarskich, wyrównywanie, malowanie. Wentylacja: - demontaż kratek wentylacyjnych i zamurowanie otworów, - wykonanie konstrukcji wsporczej dla mocowania na dachu centrali wentylacyjnej oraz kominów podstaw wentylacyjnych, - montaż na dachu osłony według zaleceń konserwatorskich. 5) Ogólne informacje o obiekcie: rok budowy - 1945, otynkowany, powierzchnia użytkowa - 6.000 m2, kubatura - 21.500 m3. Budynek główny o wysokości 18,5 m, ilość kondygnacji podziemnych - 1, nadziemnych - 5. Konstrukcja budynku w technologii tradycyjnej. Budynek zakwalifikowany do kategorii XII. 6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki realizacji oraz sposób świadczenia usług zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV: 71520000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT3200.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Józef Sarosiek - Pracownia Projektowa,  ,  ul. Sosnowa 10,  08-103,  Nowe Iganie,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2952.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2952.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3936.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.