Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-09
Gdańsk: Przetarg nieograniczony poniżej 125.000 Euro na usługe szkoleniową-kurs stolarski
Numer ogłoszenia: 80151 - 2010; data zamieszczenia: 09.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy , ul. Kurkowa 12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3231000, 3231260, faks 058 3025125.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sw.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony poniżej 125.000 Euro na usługe szkoleniową-kurs stolarski.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie jednego szkolenia w formie kursu o nazwie - Kurs stolarski I-2010- dla 12-stu skazanych przebywających w Areszcie Śledczym w Gdańsku realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki projekt pt. (Cykl szkoleniowo- aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zakres zamówienia obejmuje: ilość osób do przeszkolenia- 12 osadzonych w jednej grupie szkoleniowej ilość Kursów- 1 (jeden) czas trwania kursu- 130 godzin lekcyjnych w tym 20 godzin lekcyjnych zajęć teoretycznych i 110 godzin lekcyjnych zajęć praktycznych ( pod godziną lekcyjną należy rozumieć 45 minut ). Kurs może być prowadzony w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach wyznaczonych przez zamawiającego, od 8.00 do 15.30 uwzględniając przerwę na obiad miejsce przeprowadzenia kursu- pomieszczenie zamawiającego płatność za realizację kursu- przelewem bankowym na numer konta wskazany przez wykonawcę z 30-sto dniowym terminem płatności transport prowadzących kurs i sprzętu na koszt wykonawcy ubezpieczenie uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstających w związku ze szkoleniem na koszt wykonawcy Materiały szkoleniowe tj. zeszyty, długopisy, teczki papierowa, skrypty opracowane przez wykładowców wykonawca przekaże uczestnikom kursu. Materiały szkoleniowe po zakończeniu kursu przejdą na własność uczestników kursu. Materiały zostaną opatrzone logotypami zgodnymi z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, na prośbę wykonawcy, zamawiający może udzielić wskazówek dotyczących odpowiedniego oznaczenia materiałów przekazywanych. Celem kursu stolarskiego jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do wykonywania pracy w zawodzie stolarza meblowego. W wyniku kursu uczestnik powinien m.in. przygotować stanowisko pracy z zachowaniem zasad ergonomii bhp i ppoż., posługiwanie się narzędziami do ręcznej obróbki drewna z zachowaniem przepisów bhp, umiejętność posługiwania się elektronarzędziami, rozróżnianie gatunków drewna i ich zastosowania, czytanie rysunku technicznego, dobieranie okuć i materiałów dodatkowych zgodnie z ich przeznaczeniem, klejenie elementów z drewna i materiałów drewnopochodnych ,wykonywaniem podstawowych operacji technologicznych na stacjonarnych maszynach do obróbki drewna z zachowaniem przepisów bhp, wykonywanie elementów i podzespołów konstrukcyjnych, ocenianie techniczne elementów i podzespołów konstrukcyjnych, wykonywanie montażu kompletu meblowego, kontrolowaniem parametrów użytkowych. Uczestnik kursu powinien posiadać wiedzę jak wykonać m.in. biurko wolnostojące, kontenerek, regał wolnostojący, szafkę wolnostojącą ubraniową, półkę wiszącą, wieszak wiszący, szafka narożna oraz inne meble. Wykonawca zapewnia uprawnionych wykładowców do przeprowadzenia kursu stolarskiego zarówno części teoretycznej jak i praktycznej. Wykonawca będzie posiadać własny drobny sprzęt stolarski zużywalny (np. wiertła, wiertła O 3-8 wiertła do konfirmantów, papier ścierny ok. 50m. ,wkręty,kleje, itp. ) niezbędną odzież ochronną dla uczestników kursu wg. przepisów bhp. Wartość materiałów niezbędnych do przeprowadzenia zajęć praktycznych nie przekroczy 40% wartości całej usługi. Materiały powinny być dostosowane do ilości godzin oraz ilości kursantów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzony przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, wg załączonego wzoru (załącznik nr 2)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, wg załączonego wzoru (załącznik nr 2)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, wg załączonego wzoru (załącznik nr 2)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, wg załączonego wzoru (załącznik nr 2)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1) 2.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, wg załączonego wzoru (załącznik nr 2) 3.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu dotyczącym braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1ustawy Pzp (załącznik nr 3) 4.Aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzony przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać (bezpłatnie) po złożeniu pisemnego wniosku drogą pisemną, faksem na nr ( 058) 302-51-25 lub drogą elektroniczną e- mail: as_gdansk@sw.gov.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2010 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat As Gdańsk ul. Kurkowa 12; 80-803 Gdańsk.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki projekt pt. (Cykl szkoleniowo- aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup usług wsparcia i usług konsultingowych w zakresie wsparcia zarządzania projektem finansowanym z programu ERASMUS+
- Sukcesywna dostawa mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych UG wg. części: Część I - Sukcesywna dostawa mebli biurowych Część II - Sukcesywna dostawa krzeseł i foteli biurowych
- Remont chodnika oraz zmiana lokalizacji wiaty śmietnikowej na terenie Przedszkola nr 4 przy ul. Do Studzienki 36 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Rozbudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 211 z linią kolejową nr 229 w Sierakowicach
- "Przebudowa tarasów w Przedszkolu nr 41 przy ul. Głębokiej 19 w Gdańsku."
- Wykonanie remontów lokali mieszkalnych przy ul. Kartuskiej 118 lok. 6 i ul. Małomiejskiej 36 lok. 12 w Gdańsku.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy we Włodawie pn. "Kucharz czeladnik z elementami kuchni ekologicznej"
- Organizacja i przeprowadzenie kursu pn. Prawo jazdy kategorii C, E do C oraz kwalifikacja wstępna przyspieszona dla kierowców wykonujących transport drogowy w zakresie przewozu rzeczy
- Kursy na prawo jazdy i zawodowe dla wychowanków rodzin zastępczych w projekcie "#Rodzina"
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego szkolenia dla 5 osób bezrobotnych w zakresie "Cukiernik z modułem ECDL B2" z egzaminem czeladniczym.
- Usługi zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczniów, w ramach projektu pn. "Uczeń - pracownik - przedsiębiorca - III Edycja" współfinansowanego przez Unię Europejską
- REALIZACJA KURSÓW ZAWODOWYCH - ETAP I W RAMACH PROJEKTU PN. "POSTAW NA DOBRY ZAWÓD - PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI ZAWODOWEJ W POWIECIE TCZEWSKIM - ETAP II"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.