To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-15
Góra: Dostawa mięsa, warzyw i produktów mleczarskich dla potrzeb kuchni szpitalnej..
Numer ogłoszenia: 80174 - 2012; data zamieszczenia: 15.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 45322 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Hirszfelda 8, 56-200 Góra, woj. dolnośląskie, tel. 65 543 24 14, faks 65 543 22 51.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mięsa, warzyw i produktów mleczarskich dla potrzeb kuchni szpitalnej...
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 części, zwane dalej pakietami. Pakiet nr 1 - mięso: Pakiet obejmuje 13 pozycji: karkówka, łopatka, schab, wołowina z kością i bez kości, wątroba wieprzowa, flaki wołowe,kości, wieprzowina; - dostawa dwa razy w tygodniu w godzinach od 7.00 - 8.00 transportem, na koszt i ryzyko Wykonawcy, zamówienie telefonicznie lub faxem z jednodniowym wyprzedzeniem. Wykonawca dostarczy towar w pojemnikach zamkniętych zabezpieczających towar przed przenikaniem do wnętrza opakowania zanieczyszczeń i substancji szkodliwych dla zdrowia ludzi . Opakowania jednostkowe i zbiorcze powinny być wytrzymałe i spełniać wymagania dla materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością określone w przepisach o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia. - miejsce dostawy: kuchnia szpitala, Góra, ul. Hirszfelda 8, - osobą upoważnioną do kontroli ilościowej i jakościowej dostarczonego towaru ze strony Zamawiającego jest Maria Parafiniuk- kierownik kuchni. Do każdej dostawy wymagane świadectwo wystawione przez Zakład Higieny Weterynaryjnej oraz handlowy dokument identyfikacyjny. Pakiet nr 2 - warzywa Pakiet obejmuje 26 pozycji, w tym: marchew, pietruszka, ziemniaki, ogórek kiszony, kapusta kiszona, biała ,pomidor, cebula, jabłka, - dostarczane warzywa muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym stawianym przez Polską Normę oraz będą spełniały obowiązujące w tym zakresie normy sanitarno - epidemiologiczne, a także będą przechowywane w warunkach gwarantujących najwyższą jakość; - produkty muszą być świeże, oryginalnie zapakowane lub luzem w odpowiednich pojemnikach dotyczy niektórych warzyw i przewożone w sposób gwarantujący właściwe warunki sanitarne na czas transportu i dostawy oraz składowania w magazynie; - nie dopuszcza się dostawy produktów o obniżonej wartości do spożycia widoczne zewnętrznie a także ukryte wady jakościowe produktów - do zakwestionowania jakości produktów w imieniu Zamawiającego upoważniony jest kierownik kuchni. - w sytuacji, w której Zamawiający stwierdzi złą jakość produktów produkty przeterminowane, niewłaściwie zapakowane lub o niewłaściwym wyglądzie lub smaku następuje zwrot produktów w całości lub części; - dostawa warzyw odbywać się będzie do trzech razy w tygodniu w dni robocze do godziny 1400, transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko według bieżącego zapotrzebowania; - zamówienie telefonicznie lub faxem z jednodniowym wyprzedzeniem. Wymagany handlowy dokument identyfikacyjny do każdej faktury; opakowanie jednostkowe i zbiorcze przedmiotu zamówienia winno odpowiadać wymogom norm przedmiotowych; - miejsce dostawy: Góra, ul. Hirszfelda 8 - kuchnia szpitala; - osobą upoważnioną do kontroli jakościowej dostarczonego towaru ze strony Zamawiającego jest Maria Parafiniuk - kierownik kuchni. Pakiet nr 3 - produkty mleczarskie Pakiet obejmuje 5 pozycji: mleko 2% w folii, ser żółty twardy, śmietana 18% , ser twarogowy. Warunki dostawy: trzy razy w tygodniu do godziny 700 transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Inne wymagania Zamawiającego : - zamówienia; telefonicznie lub faxem. - na produktach wymagana aktualna data ważności do spożycia. - do każdej faktury wymagane dołączenie handlowego dokumentu identyfikacyjnego. Produkcja i obrót mleka i przetworów mlecznych winny spełniać wymagania konieczne do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów. Miejsce dostawy: Góra, ul. Hirszfelda 8 - kuchnia szpitala. - osobą upoważnioną do kontroli jakościowej dostarczonego towaru ze strony Zamawiającego jest Maria Parafiniuk - kierownik kuchni. 2. Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert częściowych, to jest na jedną lub więcej części pakietów, przy czym w ramach pakietu wymagany jest pełny zakres asortymentu. Nie zezwala natomiast na składanie ofert na wybrane pozycje w pakietach. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości artykułów. Przy realizacji przedmiotu zamówienia wymagana jest należyta staranność. 3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami zamawiającego wskazanymi w SIWZ. 4. Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia środkami transportu spełniającymi wymogi rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 roku w sprawie wymogów sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności. 5. Wykonawca dostarczy produkty żywnościowe odpowiadające warunkom jakościowym, zgodnym z obowiązującymi atestami, Polskimi Normami lub równoważnymi, prawem żywnościowym oraz z obowiązującymi zasadami i systemem HACCP, posiadające ważne zezwolenia i decyzje wymagane przepisami prawa na produkcję i obrót oferowanym przedmiotem zamówienia, spełniające wymogi określone przepisami ustawy z 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz aktów wykonawczych do niej. 6. W trakcie realizacji umowy zamawiający może dokonywać przesunięć ilościowych między poszczególnymi pozycjami asortymentu w granicach wartości zawartej umowy. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja asortymentowo - ilościowa stanowiąca załącznik nr 1a-1c do oferty i dodatek nr 2a- 2c do siwz...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 3
Nazwa: Produkty mleczarskie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA "DEMI"
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA "DEMI"
- Spółdzielnia Mleczarska DEMI, ul. Poznańska 18, 56-200 Góra, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25379,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24530,40
Oferta z najniższą ceną: 24530,4 / Oferta z najwyższą ceną: 24530,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GÓRY
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. ,, Poprawa stanu technicznego balkonu i tarasu - ściana wschodnia budynku U M i G w Górze,,
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Wymiana nawierzchni jezdni i chodników ul. Głowackiego w m. Góra,,
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadań inwestycyjnych p.n. ,, Wymiana przyłącza wodociągowego i modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej w Szkole Podstawowej nr 3 ul. Podwale w m. Góra ( ...)
więcej: przetargi w Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Zacisze" z podziałem na 9 części od 1.07.2025 do 31.12.2025 r.
- Dostawa mleka i produktów mleczarskich na II półrocze 2025 r. z podziałem na części: Część I - Dostawa mleka i produktów mleczarskich, Część II- Dostawa past serowych i tłuszczy.
- "ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".
- "Sukcesywne dostawy żywności wraz z transportem na potrzeby Żłobka Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach" -z podziałem na części
- "Zakup artykułów spożywczych na zajęcia warsztatowe i warsztaty kulinarne w ramach realizacji projektu pn. "Zrealizuj SWOJE PASJE i MARZENIA""
- Dostawa produktów spożywczych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.