To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-04-09
Grodzisk Mazowiecki: Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy wraz z analizami urbanistycznymi, zgodnie z wymogami zawartymi w przepisach odrębnych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i szacunkową maksymalną ilość projektów decyzji określa załącznik nr 1 w poszczególnych ofertach częściowych. ZP-341/57/09.
Numer ogłoszenia: 80177 - 2010; data zamieszczenia: 09.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 435090 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7555146, faks 022 7555327.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy wraz z analizami urbanistycznymi, zgodnie z wymogami zawartymi w przepisach odrębnych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i szacunkową maksymalną ilość projektów decyzji określa załącznik nr 1 w poszczególnych ofertach częściowych. ZP-341/57/09..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Materiały dostarczane przez Zamawiającego: Następujące materiały zostaną przekazane celem umożliwienia bieżącego wykorzystania jako informacje pomocnicze: - aktualne obowiązujące studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Grodzisk Mazowiecki - kopie planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Grodzisk Mazowiecki obowiązujących do 31 grudnia 2003r. - kopia wniosku wraz z załącznikami(komplet złożony przez wnioskodawcę zgodny z wymaganiami ustawy dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 poz. 717 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie sposobu ustalania wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003r. Nr 164 poz. 1588 - wniosek zawierający: określenie planowanego sposobu zagospodarowania terenu oraz charakterystyki zabudowy i zagospodarowania terenu, w tym przeznaczenia i gabarytów projektowanych obiektów budowlanych, w tym określenie funkcji i formy planowanej inwestycji dane liczbowe określające zapotrzebowanie na wodę, energię oraz sposobu odprowadzenia lub oczyszczania ścieków, a także innych potrzeb w zakresie infrastruktury technicznej, a w razie potrzeby również sposobu unieszkodliwienia odpadów rysunkowe schematyczne określenie lokalizacji obiektu wraz z jego wymiarami naniesionymi na kopii mapy zasadniczej mapę z naniesionymi granicami terenu objętego analizą zatwierdzoną przez organ prowadzący postępowanie administracyjne. Wymagania dotyczące zakresu i jakości wykonywanych prac: a) po otrzymaniu materiałów przewidzianych w pkt. 1 wykonawca sporządzi dokument określający wyniki analizy urbanistycznej, w której zebrane zostaną cechy architektoniczne istniejącej zabudowy, dokumentacja fotograficzna złożona ze zdjęć nie mniej niż 2 budynków bezpośrednio sąsiadujących oraz wnioski do zastosowania w decyzji Wykonawca przekazuje zamawiającemu do zatwierdzenia wnioski z analizy urbanistycznej składające się z części tekstowej i graficznej. Wzór wniosków z analizy urbanistycznej zawiera załącznik nr 5 b) W oparciu o zatwierdzone wnioski z analizy urbanistycznej wykonawca sporządza projekt decyzji o warunkach zabudowy składający się z części tekstowej i części graficznej. Projekt decyzji musi być sporządzony zgodnie z zapisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz Kodeksem Postępowania Administracyjnego. Wzór projektu decyzji zawiera załącznik nr 6 Projekt decyzji powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie wymagane przepisami KPA. Do właściwego ukształtowania uzasadnienia decyzji zamawiający umożliwi korzystanie z obsługi prawnej zamawiającego. 2. Zasady i wymagania dotyczące organizacji współpracy pomiędzy zamawiającym i wykonawcą: - zamawiający zobowiązuje się do przekazywania wykonywanych kopii wniosku wraz z kompletem materiałów terminie nie dłuższym niż 21 dni od daty złożenia wniosku. Forma: pliki. pdf(-zeskanowany wniosek złożony przez inwestora wraz z załącznikami) pocztą elektroniczną @mailem - wykonawca zobowiązany jest dostarczyć projekt wniosków z analizy urbanistycznej w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty otrzymania kopii wniosku Forma: pliki.doc (Word: część opisowa wraz ze zdjęciami) i pdf(część graficzna) poczta elektroniczną @mailem - zamawiający zobowiązuje się do zatwierdzenia lub odrzucenia wniosków ( w drugim przypadku, ze wskazaniem wad, zmian itp.) w terminie nie dłuższym niż 5 dni od daty otrzymania projektu wniosków z analizy urbanistycznej Forma papierowa i lub mailowa(-zeskanowany dokument z podpisem Naczelnika WPP) - wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia projektu decyzji w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty otrzymania zatwierdzenia Forma: równolegle: - jako zeskanowany w pliku(ach). pdf (projekt decyzji złożony z części tekstowej i graficznej, podpisany i opieczętowany numerami uprawnień i izby zleceniodawcy) - jako plik.doc (Word: część opisowa przygotowana do przekształcenia w decyzję administracyjną) i pdf (część graficzna do decyzji administracyjnej), pocztą elektroniczną @mailem. Zleceniodawca może zażądać naniesienia poprawek na decyzji, zmian wynikających z warunków uzgodnienia. - Wykonanie projektu decyzji należy uważać za zakończone po uzyskaniu uzgodnień i naniesieniu ewentualnych poprawek z nich wynikających. Zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę tylko jednej oferty, na jedną część...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.20.00 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy wraz z analizami urbanistycznym.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.01.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pani Jolanta Fiszczuk-Wiktorowicz zam. ul. Parkowa 28, ul. Parkowa 28, 85-822 Milanówek, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43032,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 340,00
Oferta z najniższą ceną: 340,00 / Oferta z najwyższą ceną: 963,80
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy wraz z analizami urbanistycznym.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.01.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROJEKTOWANIE ARCHITEKTONICZNE I WNĘTRZ Katarzyna Wrońska
jakie przetargi wygrała firma
PROJEKTOWANIE ARCHITEKTONICZNE I WNĘTRZ Katarzyna Wrońska
- Projektowanie Architektoniczne i Wnętrz Katarzyna Wrońska, ul. Waryńskiego 14, 96-300 Żyrardów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43032,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 289,14
Oferta z najniższą ceną: 289,14 / Oferta z najwyższą ceną: 00,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA MAZOWIECKIEGO
- Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia osobowe i komunikacyjne Gminy Grodzisk Mazowiecki wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Promocja Zamawiającego przez Wykonawcę w Rozgrywkach Europejskich Ligi Mistrzów w Tenisie Stołowym
- "Dostawa paliwa gazowego do budynków będących własnością Powiatu Grodziskiego przy ulicy Dalekiej 11A w Grodzisku Mazowieckim i przy ulicy Piasta 30 w Milanówku, w okresie 01.01.2025 do 31.12.2025"
- Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia Powiatowego Zarządu Dróg w Grodzisku Mazowieckim, zlokalizowanego na bazie materiałowo-sprzętowej w Kozerkach w 2025 roku.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej parkingu i zagospodarowania terenu ds. Fafik
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Przebudowa i rewitalizacja ul. Kochanowskiego między ul. M. Konopnickiej a ul. Wodną".
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.