Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-21
Kościerzyna: Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową i grysami metodą rozprowadzania pod ciśnieniem do miejsc uszkodzonych przy użyciu remonterów na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kościerzynie
Numer ogłoszenia: 80224 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Drogowców 2, 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, tel. 058 6862513, fax 058 6862513.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową i grysami metodą rozprowadzania pod ciśnieniem do miejsc uszkodzonych przy użyciu remonterów na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kościerzynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową i grysami metodą rozprowadzania pod ciśnieniem do miejsc uszkodzonych przy użyciu remonterów na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kościerzynie w ilości 250Mg Zakres robót obejmuje: -prawidłowe oznakowanie i zabezpieczenie miejsca prowadzenia robót, zgodnie z zaakceptowanym przez Zarząd Dróg Powiatowych projektem oznakowania i zabezpieczenia, - rozmieszczenie i ustawienie urządzeń zabezpieczających oraz elementów oznakowania, - gruntowne oczyszczenie remontowanego miejsca z kurzu, piasku wszelkiego rodzaju luźnych cząstek i zanieczyszczeń za pomocą wody pod ciśnieniem i sprężonego powietrza przy zastosowaniu dyszy np. PATCHER ( remonter firmy SZÄFER ), - pokrycie oczyszczonego miejsca metodą natryskową za pomocą emulsji asfaltowej, której zadaniem będzie związanie podłoża i krawędzi remontowanego ubytku nawierzchni z wypełnieniem, - wypełnienie pod ciśnieniem ubytku do wysokości około 20 mm poniżej poziomu nawierzchni grysem frakcji 8 - 11 mm ( 4-6,3 mm) otoczonym emulsją asfaltową, - wypełnienie pod ciśnieniem pozostałej części ubytku grysem frakcji 2 - 5 mm ( 2-4 mm ) otoczonym emulsją asfaltową, - posypanie powierzchni remontowanego miejsca suchym grysem frakcji 2 - 5 mm ( 2-4 mm) bez spoiwa. - uprzątnięcie miejsca po wykonanym remoncie, zdjęcie urządzeń zabezpieczających i oznakowania oraz udostępnienie miejsca po remoncie do ruchu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Komisja przetargowa dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymienione poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do złożenia pisemnego oświadczenia, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz niniejszej specyfikacji. 2.Wykonawca dołączy do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywały zamówienie posiadają wymagane w tym zakresie uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, która będzie oceniona, jako potwierdzająca spełnienie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca posiada na podstawowym rachunku bankowym środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej od ceny złożonej oferty, - polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 3.Wykonawca udzieli w formie pisemnego oświadczenia półrocznej gwarancji na należyte wykonanie zamówienia, licząc od dnia przekazania protokołem do eksploatacji. 4.Wykonawca określi, w formie pisemnego oświadczenia, termin płatności za wykonane zamówienie na 28 dni od dnia wystawienia faktury.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: spow.koscierzyna.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, 83-400 Kościerzyna, ul. Drogowców 2. Opłata (o ile dotyczy) 25,00 PLN Podana cena dotyczy odbioru SI.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Kościerzynie, ul. Drogowców 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ewentualny protest powinien być wniesiony w formie pisemnej lub faksem. Jeżeli Wykonawca przekaże protest faksem, Zamawiający - na żądanie Wykonawcy - niezwłocznie potwierdzi fakt jego otrzymania. Protest wniesiony faksem uzna się za złożony w terminie jeżeli dotarł on przed upływem terminu i został niezwłocznie potwierdzony w formie pisemnej. Zasada ta obowiązuje także Wykonawców, którzy stają się uczestnikami postępowania toczącego się w wyniku wniesienia protestu.
INNE PRZETARGI Z KOŚCIERZYNY
- DZP/6/25 DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH I AKCESORIÓW DO URZĄDZEŃ DLA BLOKU OPERACYJNEGO
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu Dobre przedszkola w Gminie Kościerzyna II
- Organizacja wyjazdów na zajęcia edukacyjne dla uczestników projektu "Kompetencje na + w Sercu Kaszub"
- DZP/3/25 DOSTAWA LEKÓW
- Przebudowa pomieszczeń na potrzeby Centrum Usług Wspólnych
- DZP/1/25 DOSTAWA DUODENOSKOPÓW ORAZ ZESTAWU LAPAROSKOPOWEGO
więcej: przetargi w Kościerzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej w Jodłowniku
- Remont cząstkowy dróg o nawierzchni gruntowej i brukowej oraz profilowanie na terenie Miasta i Gminy Murowana Goślina w 2025 roku.
- Naprawy cząstkowe nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych ( dwa zadania ) na terenie miasta Zgierza w 2025 r.
- Remont nawierzchni bitumicznych w 2025r. na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Miechowie z podziałem na zadania
- Mechaniczne profilowanie i równanie dróg gruntowych w 2025 roku
- Dostawa kruszyw drogowych oraz usługa równania dróg gminnych w 2025 roku w Gminie Klembów
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.