eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieprzZP/PN/7/2012 Przetarg nieograniczony na wykonanie projektuCybernetyczna wieś - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Wieprz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-15

Wieprz: ZP/PN/7/2012 Przetarg nieograniczony na wykonanie projektu: Cybernetyczna wieś - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Wieprz
Numer ogłoszenia: 80260 - 2012; data zamieszczenia: 15.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wieprz , 217, 34-122 Wieprz, woj. małopolskie, tel. 033 8755100.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieprz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/PN/7/2012 Przetarg nieograniczony na wykonanie projektu: Cybernetyczna wieś - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Wieprz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - dostawa i montaż 93 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem oraz ich instalacja w gospodarstwach oraz w jednostce publicznej (WDK), - zapewnienie dostępu do Internetu dla 93 stanowisk komputerowych (wytypowanych budynków) - przeprowadzenie szkoleń dla beneficjentów, rozwijających umiejętności informatyczne z zakresu obsługi komputera i korzystania z Internetu oraz szkolenia z zakresu skutecznej edukacji przez Internet oraz świadczenia pracy na odległość..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 48.20.00.00-0, 51.30.00.00-5, 72.54.00.00-2, 71.35.63.00-1, 80.53.31.00-0, 72.40.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości a) Dla zadania nr 1 wadium w kwocie 8.000 zł b) Dla zadania nr 2 wadium w kwocie 8.000 zł c) Dla zadania nr 3 wadium w kwocie 3.000 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli Wykonawca przedstawi oryginał lub kserokopię, poświadczoną przez oferenta za zgodność z oryginałem, aktualnego aktualny odpisu z właściwego rejestru (zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny wydruk z CEIDG), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz wymagane prawem uprawnienia; W przypadku prowadzenia działalności gospodarczej w formie spółki cywilnej należy przedłożyć oryginał lub kserokopię, poświadczoną przez oferenta za zgodność z oryginałem umowę spółki cywilnej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli Wykonawca w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał minimum jedno zamówienie odpowiadającą swoim rodzajem i zakresem oraz wartością inwestycji stanowiącej przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu i została ona wykonana należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz osób wg. Załącznika nr 5 zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia tj. a) Dla zadania nr 1 dysponowanie przynajmniej jedną osobą posiadająca kwalifikacje oraz doświadczenie w instalacji, konfiguracji, serwisu, montażu zestawów komputerowych (preferowane osoby z wykształceniem informatycznym). b) Dla zadania nr 2 dysponowanie przynajmniej jedną osobą posiadająca kwalifikacje oraz doświadczenie w instalacji, montażu sieci (systemów) internetowych (preferowane osoby z wykształceniem informatycznym). c) Dla zadania nr 3 dysponowanie przynajmniej jedną osobą posiadająca kwalifikacje oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu obejmującego przedmiot zamówienia. (preferowane osoby z wykształceniem pedagogicznym lub uprawnieniami trenera).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz osób wg. Załącznika nr 5 zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia tj. a) Dla zadania nr 1 dysponowanie przynajmniej jedną osobą posiadająca kwalifikacje oraz doświadczenie w instalacji, konfiguracji, serwisu, montażu zestawów komputerowych (preferowane osoby z wykształceniem informatycznym). b) Dla zadania nr 2 dysponowanie przynajmniej jedną osobą posiadająca kwalifikacje oraz doświadczenie w instalacji, montażu sieci (systemów) internetowych (preferowane osoby z wykształceniem informatycznym). c) Dla zadania nr 3 dysponowanie przynajmniej jedną osobą posiadająca kwalifikacje oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu obejmującego przedmiot zamówienia. (preferowane osoby z wykształceniem pedagogicznym lub uprawnieniami trenera).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową pozwalające do wykonaniu przedmiotu zamówienia. tj. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie: Zadanie nr 1 : minimum 200 000, zł Zadanie nr 2 : minimum 150 000 zł Zadanie nr 3 : minimum 30 000 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne postanowienia umów (dla poszczególnych zadań) zawarte zostały w Załączniku Nr 7 do SIWZ. W przypadku braku możliwości technicznych w realizacji przedmiotu zamówienia lub przyczyn na zaistnienie których Zamawiający oraz Wykonawca nie mają wpływu, Zamawiający dopuszcza możliwość rezygnacji z zamówienia lub części zamówienia jak i zmianę niektórych parametrów technicznych zamówienia (dotyczy głównie możliwości wykonania łącza Internetu) .

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieprz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY WIEPRZ 34-122 WIEPRZ 217 pok. nr 3 Tel/fax (033) 875-51-00 powiat Wadowice, województwo małopolskie strona internetowa: www.wieprz.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2012 godzina 10:00, miejsce: URZĄD GMINY WIEPRZ 34-122 WIEPRZ 217 pok. nr 10 dziennik podawczy powiat Wadowice, województwo małopolskie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny: Innowacyjna Gospodarka Oś Priorytetowa: 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Działanie: 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 dostawa i montaż 93 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem oraz ich instalacja w gospodarstwach oraz w jednostce publicznej (WDK),.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa i montaż 93 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem oraz ich instalacja w gospodarstwach oraz w jednostce publicznej (WDK),.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 72.54.00.00-2, 71.35.63.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 zapewnienie dostępu do Internetu dla 93 stanowisk komputerowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres obejmuje zapewnienie dostępu do Internetu dla 93 stanowisk komputerowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.20.00.00-0, 51.30.00.00-5, 72.40.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 przeprowadzenie szkoleń dla beneficjentów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres obejmuje przeprowadzenie szkoleń dla beneficjentów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.