Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-07
Puławy: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania komputerowego dla IUNG - PIB w Puławach
Numer ogłoszenia: 80274 - 2016; data zamieszczenia: 07.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy , ul. Czartoryskich 8, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81 47 86 700, faks 81 47 86 900.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iung.pulawy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania komputerowego dla IUNG - PIB w Puławach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania komputerowego dla IUNG - PIB w Puławach. Zamówienie składa się z V części : 1) Część I - Dostawa zestawów komputerowych oraz laptopów i torby na laptop 2) Część II - Dostawa monitorów i projektora 3) Część III - Dostawa drukarek 4) Część IV - Dostawa zasilaczy, skanerów oraz dysków zewnętrznych 5) Część V - Dostawa oprogramowania komputerowego takiego jak : a) Oprogramowanie XLSTAT-Base wersja academic, perpetual licency b) Oprogramowanie InDesign CS6 v 80 L Multi A00 ( licencja wieczysta) c) Oprogramowanie biurowe typu MS Office Professional 2013 BOX 64 Bit PL d) Oprogramowanie Windows 7 Pro x64 PL OEM e) Oprogramowanie biurowe typu MS Office Standard 2016, MOLP, EDU, PL Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy i montażu, gwarancji określono w formularzu cenowym - załącznik Nr 2, wzorze umowy załącznik nr 3a - 3b oraz w Zestawieniu Wymagań Technicznych i Jakościowych Sprzętu komputerowego - załącznik nr 7a - 7e do SIWZ. 2.W ramach Zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi w języku polskim i konserwacji oraz niezbędnych certyfikatów, licencji. 3.Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za to, że jest uprawniony do wprowadzenia do obrotu oprogramowania zainstalowanego w sprzętach komputerowych oraz za to, że Zamawiający wskutek zawarcia umowy będzie upoważniony do korzystania w ramach zwykłego użytku ze wszelkiego oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem komputerowym 4.Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, sprawny technicznie, nieeksploatowany przez innego użytkownika, wolny od wad fizycznych rzeczy, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich. 5.Wykonawca do sprzętu dostarczy dokument gwarancyjny. 6.Opisane przez zamawiającego parametry sprzętu zostały określone jako minimalne. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia został użyty znak towarowy, patent lub pochodzenie, przyjmuje się, że wskazaniom tym towarzyszy zwrot: lub równoważne. 7.Wykonawca oferujący produkty równoważne o takich samych lub lepszych parametrach w odniesieniu do określonych w SIWZ, zobowiązany jest zgodnie z art.30 ust.5 ustawy Pzp a.Wykazać, że oferowane przez niego urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w szczególności, że są one tożsame pod względem opisu przedmiotu zamówienia. b.Przedstawić dokumenty zawierające opisy oferowanych produktów a w szczególności cechy charakterystyczne, potwierdzające zgodność oferowanego sprzęty komputerowego ze sprzętem komputerowym opisanym przez Zamawiającego, oraz certyfikaty, licencje dostarczonego sprzętu lub dokumenty równoważne - złożone w języku polskim lub angielskim i określające m.in. nazwę producenta, okres gwarancji producenta, datę produkcji, parametry techniczne, itp..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6, 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 32.32.20.00-6, 30.23.21.00-5, 30.23.21.10-8, 30.23.21.30-4, 30.23.21.50-0, 30.21.61.10-0, 30.23.41.00-9, 30.23.40.00-8, 48.00.00.00-8, 48.30.00.00-1, 48.60.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 22.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie powyższego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór załącznik nr 4 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie powyższego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór załącznik nr 4 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie powyższego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór załącznik nr 4 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie powyższego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór załącznik nr 4 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie powyższego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór załącznik nr 4 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz oferty - zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ, 2. Wypełniony Formularz cenowy - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ , 3. upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie (pełnomocnictwo) powinno być złożone w formie oryginału albo notarialnie poświadczonej kopii. 4. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp ( załącznik nr 4) , 5.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia art. 24 ust. 1 Ustawy Pzp ( załącznik nr 5) ,6.Informacja wykonawcy o braku przynależności do grupy kapitałowej, bądź o przynależności ( załącznik nr 6), 7. Wypełniony formularz spełniania wymagań technicznych i jakościowych oferowanego sprzętu - zgodnie z załącznikiem nr 7a-7e do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin wykonania zamówienia - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iung.pulawy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy w Puławach ul. Czartoryskich 8, 24-100 Puławy, pokój do spraw zamówień publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2016 godzina 09:00, miejsce: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy w Puławach ul. Czartoryskich 8, 24-100 Puławy, Sekretariat Instytutu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania komputerowego dla IUNG - PIB w Puławach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania komputerowego dla IUNG - PIB w Puławach. Zamówienie składa się z V części : 1) Część I - Dostawa zestawów komputerowych oraz laptopów i torby na laptopa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy i montażu, gwarancji określono w formularzu cenowym - załącznik Nr 2, wzorze umowy załącznik nr 3a oraz w Zestawieniu Wymagań Technicznych i Jakościowych Sprzętu komputerowego - załącznik nr 7a do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6, 30.21.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 22.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania komputerowego dla IUNG - PIB w Puławach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania komputerowego dla IUNG - PIB w Puławach. Zamówienie składa się z V części : 2) Część II - Dostawa monitorów i projektora Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy i montażu, gwarancji określono w formularzu cenowym - załącznik Nr 2, wzorze umowy załącznik nr 3a oraz w Zestawieniu Wymagań Technicznych i Jakościowych Sprzętu komputerowego - załącznik nr 7b do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0, 30.20.00.00-1, 32.32.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 22.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania komputerowego dla IUNG - PIB w Puławach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania komputerowego dla IUNG - PIB w Puławach. Zamówienie składa się z V części : 3) Część III - Dostawa drukarek Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy i montażu, gwarancji określono w formularzu cenowym - załącznik Nr 2, wzorze umowy załącznik nr 3a oraz w Zestawieniu Wymagań Technicznych i Jakościowych Sprzętu komputerowego - załącznik nr 7c do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.21.00-5, 30.23.21.10-8, 30.23.21.30-4, 30.23.21.50-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 22.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania komputerowego dla IUNG - PIB w Puławach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania komputerowego dla IUNG - PIB w Puławach. Zamówienie składa się z V części : 4) Część IV - Dostawa zasilaczy, skanerów oraz dysków zewnętrznych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy i montażu, gwarancji określono w formularzu cenowym - załącznik Nr 2, wzorze umowy załącznik nr 3a oraz w Zestawieniu Wymagań Technicznych i Jakościowych Sprzętu komputerowego - załącznik nr 7d do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.61.10-0, 30.23.41.00-9, 30.23.40.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 22.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania komputerowego dla IUNG - PIB w Puławach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania komputerowego dla IUNG - PIB w Puławach. Zamówienie składa się z V części : Część V - Dostawa oprogramowania komputerowego takiego jak : a) Oprogramowanie XLSTAT-Base wersja academic, perpetual licency b) Oprogramowanie InDesign CS6 v 80 L Multi A00 ( licencja wieczysta) c) Oprogramowanie biurowe typu MS Office Professional 2013 BOX 64 Bit PL d) Oprogramowanie Windows 7 Pro x64 PL OEM e) Oprogramowanie biurowe typu MS Office Standard 2016, MOLP, EDU, PL Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy i montażu, gwarancji określono w formularzu cenowym - załącznik Nr 2, wzorze umowy załącznik nr 3b oraz w Zestawieniu Wymagań Technicznych i Jakościowych Sprzętu komputerowego - załącznik nr 7e do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 48.30.00.00-1, 48.60.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 22.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania zamówienia - 10
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Sekwencjonowanie wysokoprzepustowe
- Modernizacja rampy załadunkowej przy budynku G26.
- Budowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 2234L wraz z rozbiórką istniejącego mostu oraz rozbudową drogi od km 0+003,00 do km 0+561,18
- Budowa parkingu przy ul. Traugutta w Puławach
- Sukcesywne dostawy pasz (młóto browarniane) dla bydła w RZD Grabów
- "Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na budowę i rozbudowę dróg w mieście Puławy".
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu komputerowego dla WSPR w Rzeszowie
- Dostawa sprzętu i oprogramowania do doposażenia pracowni zawodowych w ramach projektu "Zawodowi uczniowie Technikum nr 1 w Łasku"
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych.
- Dostawa wyposażenia do budynku Szkoły Podstawowej w Damicach
- Zakup i dostawa 50 szt. zestawów komputerowych.
- "Dostawa sprzętu komputerowego"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.