To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2017-05-09
Og³oszenie nr 80278 - 2017 z dnia 2017-05-09 r.
Gdynia: Dostawa p³ynów infuzyjnych
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 42588-2017
Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 445612017
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez centralnego zamawiaj±cego
nie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie przez zamawiaj±cychnie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpitale Pomorskie Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
19014161200000, ul.
Powstania Styczniowego
1,
81-519
Gdynia, pañstwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
58 72 60 124,
58 72 60 467, faks
58 72 60 338, e-mail
zp@szpital-morski.pl
Adres strony internetowej (URL): ww.szpitalepomorskie.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny: Spó³ka prawa handlowego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (je¿eli zamówienie zosta³o udzielone przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez ka¿dego z zamawiaj±cych, je¿eli zamówienie zosta³o udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych w sekcji I nale¿y wskazaæ który z zamawiaj±cych zawar³ umowê):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Dostawa p³ynów infuzyjnych
Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):D25M/252/4-8rj/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa p³ynów infuzyjnych z podzia³em na 4 pakiety (zadania czê¶ciowe). Ka¿dy pakiet oznaczony w formularzu cenowym numerem od 1 do 4 stanowi odrêbny przedmiot zamówienia. 2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i szacunkowe ilo¶ci podano w formularzu cenowym, który stanowi Za³±cznik nr 1a do SIWZ. 3. Okre¶lone w Za³±czniku nr 1a do SIWZ (Formularz cenowy) ilo¶ci s± wielko¶ci± szacunkow±, uzale¿nion± od ilo¶ci przyjêtych pacjentów, posiadanych ¶rodków finansowych oraz tre¶ci wynegocjowanych kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia. Na podstawie wymienionych przes³anek, okre¶lone w Za³±czniku nr 1a szacunkowe ilo¶ci mog± ulec zmniejszeniu i mog± zostaæ zredukowane do faktycznych potrzeb szpitala, s± one warto¶ciami maksymalnymi zamówienia. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do wykorzystania niepe³nej ilo¶ci asortymentu, Zamawiaj±cy wykorzysta 75% ilo¶ci asortymentu okre¶lonego w poszczególnych pozycjach pakietów. Pozosta³e 25% ilo¶ci asortymentu okre¶lonego w poszczególnych pozycjach pakietów Zamawiaj±cy wykorzysta w razie zaistnienia takiej potrzeby (opcja). Z tytu³u nie wykorzystania pe³nej ilo¶ci asortymentu nie przys³uguj± Wykonawcy wobec Zamawiaj±cego roszczenia odszkodowawcze. 4. Zamawiaj±cy ustali³ szacunkow± ilo¶æ asortymentu stanowi±cego przedmiot zamówienia. Ilo¶æ asortymentu objêta zamówieniem mo¿e ulec zmniejszeniu lub zwiêkszeniu o 25% w ramach poszczególnych grup asortymentowych, w zale¿no¶ci od rzeczywistych potrzeb Zamawiaj±cego, z zastrze¿eniem, ¿e warto¶æ umowy nie zostanie przekroczona. 5. W przypadku asortymentu okre¶lonego przy pomocy nazw handlowych Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert na asortyment równowa¿ny pod ka¿dym wzglêdem, tj. sk³adu jako¶ciowego i ilo¶ciowego substancji czynnej, postaci farmaceutycznej i równowa¿no¶ci biologicznej, zakresu, spektrum i czasu dzia³ania, postaci itp. W przypadku asortymentu równowa¿nego Wykonawca jest zobowi±zany okre¶liæ jego nazwê handlow±. 6. W przypadku zaoferowania przedmiotu zamówienia, który wystêpuje na rynku w innej ilo¶ci sztuk w opakowaniu ni¿ umieszczony w SIWZ, Wykonawca winien przeliczyæ ogólne, wymagane w SIWZ (w formularzu cenowym) ilo¶ci asortymentu na odpowiedni± ilo¶æ opakowañ, które zawieraj± odmienn± od wskazanej w SIWZ ilo¶æ produktu, zachowuj±c wymagan± ilo¶æ produktu, w razie potrzeby ilo¶æ opakowañ nale¿y zaokr±gliæ w górê. 7. Termin przydatno¶ci do u¿ytku towaru objêtego dostaw± nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 1/2 terminu okre¶lonego przez producenta. 8. Maksymalny termin dostarczenia zamówienia czê¶ciowego wynosi 3 dni od daty otrzymania przez Wykonawcê zamówienia czê¶ciowego. 9. Wymagania ogólne dotycz±ce przedmiotu zamówienia: 1) Oferowany przedmiot zamówienia musi byæ zgodny z kryteriami okre¶lonymi w za³±czniku nr 1a do SIWZ i musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w: a) ustawie z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271 z pó¼n. zm.), b) ustawie z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, ¶rodków spo¿ywczych specjalnego przeznaczenia ¿ywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 122, poz. 696 z pó¼n. zm.), c) ustawie z dnia 18 marca 2011 r. o Urzêdzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (Dz. U. 2011 r. Nr 82 poz. 451 z pó¼n. zm.). 10. Wymagania szczegó³owe dotycz±ce przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca oferuj±cy produkt leczniczy znajduj±cy siê na li¶cie leków refundowanych przy obliczaniu ceny produktu leczniczego kierowa³ siê wymaganiami okre¶lonymi w zapisach ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, ¶rodków spo¿ywczych specjalnego przeznaczenia ¿ywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 122, poz. 696 z pó¼n. zm.) dotycz±cymi cen maksymalnych, 2) Zamawiaj±cy wymaga, aby produkty lecznicze zaoferowane w pakiecie nr 1 poz. 2-10, 17-19, 22-27 by³y w opakowaniu typu butelka stoj±ca z dwoma ró¿nymi portami, niezale¿nymi membranami niewymagaj±cymi dezynfekcji przed pierwszym u¿yciem, 3) Zamawiaj±cy wymaga, aby zaoferowane produkty lecznicze w pakiecie nr 2 poz. 1-11 by³y w opakowaniu typu butelka z dwoma równej wielko¶ci p³askimi portami, niewymagaj±cymi dezynfekcji przed pierwszym u¿yciem. 4) W formularzu cenowym (za³±czniku nr 1a do SIWZ) w zakresie pakietu 1-4 nale¿y podaæ kod EAN dla produktu leczniczego zarejestrowanego w Polsce, pod jakim oferowany produkt leczniczy zosta³ dopuszczony do obrotu.
II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
II.5) G³ówny Kod CPV:
33692000-0
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZÊ¦Æ NR: 1 | NAZWA: Pakiet nr1 |
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/04/2017 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT324527.57 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Sprawd¼ t± firmê: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygra³a firma Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 346001.76 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZÊ¦Æ NR: 2 | NAZWA: Pakiet nr 2 |
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/04/2017 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT392750 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 424089 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZÊ¦Æ NR: 3 | NAZWA: Pakiet nr 3 |
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/04/2017 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT79882.96 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 88294.54 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZÊ¦Æ NR: 4 | NAZWA: Pakiet nr 4 |
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/04/2017 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT40787.03 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 44020.80 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "ABC przedsiêbiorczo¶ci z elementami e-marketingu"
- Utrzymanie urz±dzeñ wodnych na terenie Gdyni
- Wykonanie projektu wraz z dostaw±, monta¿em mebli i wyposa¿enia na Oddzia³ Neurologii w Szpitalu im. ¦w. Wincentego a Paulo w Gdyni.
- Zakup gad¿etów promocyjnych ze znakowaniem UMG
- Zakup artyku³ów promocyjnych ze znakowaniem UMG
- Us³uga mineralizacji pasów ppo¿. wokó³ budynków oraz wzd³u¿ linii kolejowych na terenie kompleksów wojskowych administrowanego przez KPW Gdynia w m. Hel.
wiêcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
wiêcej: »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.