eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sopot › Budowa Muru Oporowego na Cmentarzu Komunalnym w Sopocie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-21

Sopot: Budowa Muru Oporowego na Cmentarzu Komunalnym w Sopocie
Numer ogłoszenia: 80318 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny Zarząd Dróg i Zieleni, al. Niepodległości 930/4, 81-861 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 5502481, fax 058 5515534.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sopot.pl/zdiz

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład komunalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Muru Oporowego na Cmentarzu Komunalnym w Sopocie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Muru Oporowego betonowego zbrojonego na Cmentarzu Komunalnym w Sopocie. Do wykonania przewidziane są następujące prace: 1. wykonanie muru oporowego zabezpieczającego skarpę przy wybudowanych grobowcach o łącznej długości 46,4 mb. w kształcie litery C, 2. posadowienie muru w ziemi, 3. wykonanie dwóch mniejszych murków z bloczków betonowych posadowionych na fundamencie betonu, 4. uporządkowanie terenu po zakończeniu prac

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 10.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, prowadzący działalność gospodarczą w zakresie projektowania, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji obiektów budownictwa drogowego; 3) dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - nie dopuszcza się realizacji robót drogowych w systemie podwykonawstwa; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art.24 Ustawy Prawo zamówień publicznych, 6) przedstawią ofertę zgodną z wymogami Ustawy, której treść odpowiadać będzie treści SIWZ, 7) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi, 8) wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, 9) przedstawią dokumenty potwierdzające, że powyższe roboty zostały wykonane należycie, 10) udzielą 3-letniej gwarancji na wykonane prace. Zamawiający oceni spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą :spełnia - nie spełnia-na podstawie analizy dokumentów i informacji przedłożonych przez Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodnie z art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. Nr 2, - formularz ofertowy - zał. Nr 3 , - aktualny wypis / odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzającej dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem; odpis aktu założycielskiego spółki lub inny dokument właściwy dla wykonawcy- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - wykaz doświadczenia zawodowego, z podaniem dat i miejsc wykonania oraz wartości wykonanych usług - zał. Nr 4, - dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty, o których mowa w zał. nr 4 zostały wykonane należycie, - parafowany projekt umowy - zał. Nr 5, - kserokopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej. Dokumenty, o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów albo złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. bez poświadczenia odpisu lub kopii za zgodność z oryginałem) oraz ich nie uzupełnienie spowoduje odrzucenie oferty. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania jest karalne. Zamawiający zobowiązany jest odrzucić ofertę wykonawcy w przypadkach określonych w art. 89 ustawy Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.sopot.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiającego w pok. nr 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Miasta Sopot, 81-704 Sopot.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.