Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-02
Opole: Zakup wraz z dostawą części wymiennych i eksploatacyjnych do aparatury medycznej dla potrzeb Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu ul. Reymonta 8 na okres 1 roku
Numer ogłoszenia: 80325 - 2015; data zamieszczenia: 02.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu , ul. Reymonta 8, 45-066 Opole, woj. opolskie, tel. 077 454-54-01, faks 077 453-61-06.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ginekologia.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą części wymiennych i eksploatacyjnych do aparatury medycznej dla potrzeb Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu ul. Reymonta 8 na okres 1 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą części wymiennych i eksploatacyjnych do aparatury medycznej dla potrzeb Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu ul. Reymonta 8 na okres 1 roku. Dopuszcza się składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi: zadanie nr 1 - części wymienne i eksploatacyjne do urządzeń firmy: SLE, AIR-SHIELDS na okres 1 roku, zadanie nr 2 - części wymienne i eksploatacyjne do urządzeń firmy DUTCHMED na okres 1 roku, zadanie nr 3 - części wymienne i eksploatacyjne do Kardiomonitora MINDRAY BIO MEDICAL-CHINY na okres 1 roku, zadanie nr 4 - części wymienne i eksploatacyjne do urządzeń MONITORUJĄCYCH NIHON KOHDEN, LIFE SCOPE, BSM-6701K na okres 1 roku, zadanie nr 5 - części wymienne i eksploatacyjne do urządzeń firmy DATEX-OHMEDA na okres 1 roku, zadanie 6 - części wymienne i eksploatacyjne do urządzeń i aparatury wykorzystywanej przez Szpital na okres 1 roku, zadanie nr 7 - AKUMULATORY do urządzeń i aparatury wykorzystywanej przez Szpital na okres 1 roku, zadanie nr 8 - części wymienne i eksploatacyjne do urządzeń CPAP na okres 1 roku, zadanie nr 9 - układy oddechowe dla noworodków oraz komory nawilżania do respiratora typu BEAR 750 oraz Avea na okres 1 roku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach nr 1 do umowy odpowiednio do zadań nr 1 - 9 (wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W danym postępowaniu wniesienie wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Aby uznać warunek za spełniony wystarczające jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Aby uznać warunek za spełniony wystarczające jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Aby uznać warunek za spełniony wystarczające jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Aby uznać warunek za spełniony wystarczające jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Aby uznać warunek za spełniony wystarczające jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin dostawy - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ginekologia.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego - pok. nr 107 w budynku C - Zamówienia Publiczne.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2015 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Sekretariat (pok. nr 7 w budynku A).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Części wymienne i eksploatacyjne do urządzeń firmy: SLE, AIR-SHIELDS na okres 1 roku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Części wymienne i eksploatacyjne do urządzeń firmy: SLE, AIR-SHIELDS na okres 1 roku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 1, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Części wymienne i eksploatacyjne do urządzeń firmy DUTCHMED na okres 1 roku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Części wymienne i eksploatacyjne do urządzeń firmy DUTCHMED na okres1 roku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 2, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Części wymienne i eksploatacyjne do Kardiomonitora MINDRAY BIO MEDICAL-CHINY na okres 1 roku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Części wymienne i eksploatacyjne do Kardiomonitora MINDRAY BIO MEDICAL-CHINY na okres 1 roku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 3, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Części wymienne i eksploatacyjne do urządzeń MONITORUJĄCYCH NIHON KOHDEN, LIFE SCOPE, BSM-6701K na okres 1 roku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Części wymienne i eksploatacyjne do urządzeń MONITORUJĄCYCH NIHON KOHDEN, LIFE SCOPE, BSM-6701K na okres 1 roku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 4, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Części wymienne i eksploatacyjne do urządzeń firmy DATEX-OHMEDA na okres 1 roku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Części wymienne i eksploatacyjne do urządzeń firmy DATEX-OHMEDA na okres 1 roku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 5, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Części wymienne i eksploatacyjne do urządzeń i aparatury wykorzystywanej przez Szpital na okres 1 roku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Części wymienne i eksploatacyjne do urządzeń i aparatury wykorzystywanej przez Szpital na okres 1 roku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 6, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: AKUMULATORY do urządzeń i aparatury wykorzystywanej przez Szpital na okres 1 roku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: AKUMULATORY do urządzeń i aparatury wykorzystywanej przez Szpital na okres 1 roku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 7, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Części wymienne i eksploatacyjne do urządzeń CPAP na okres 1 roku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Części wymienne i eksploatacyjne do urządzeń CPAP na okres 1 roku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 8, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Układy oddechowe dla noworodków oraz komory nawilżania do respiratora typu BEAR 750 oraz Avea na okres 1 roku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Układy oddechowe dla noworodków oraz komory nawilżania do respiratora typu BEAR 750 oraz Avea na okres 1 roku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 9, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Świadczenie usług ratownictwa wodnego i pierwszej pomocy przedlekarskiej na terenie kąpieliska Bolko, kąpieliska Malina, basenu letniego Błękitna Fala w Opolu
- Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu motoryzacyjnego w Opolu w zakresie zakupu pojazdu o napędzie PHEV oraz zestawu dydaktycznego pojazdu homologacji BEV
- Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć z zakresu przedsiębiorczości, kreatywności i zmysłu inicjatywy oraz mentoring dla uczniów ponadpodstawowych szkół ogólnokształcących z terenu woj. opolskiego
- Usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta ds. edukacji Powiatowego Koordynatora Sieci
- D/18/2025 Sukcesywny zakup materiałów elektrycznych, hydraulicznych, ogólnobudowlanych, stolarskich oraz paneli i wykładzin na potrzeby Centrum Sieci i Wsparcia Technicznego
- Świadczenie kompleksowej eksploatacji kserokopiarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego
- Dostawę wyrobów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla komórek Blok Operacyjny i Endoskopia dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o.
- Dostawa akcesoriów na Blok Operacyjny
- "Dostawa sprzętu pożarniczego w ramach projektu pn. Razem przeciwko skutkom zmian klimatu na pograniczu polsko-słowackim. Zarządzanie kryzysowe w teorii i praktyce"
- Dostawa niejałowych wyrobów medycznych i materiałów higienicznych
- Zakup wraz z dostawą artykułów medycznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.