To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-15
Słupsk: Remonty i konserwacja przystanków komunikacji zbiorowej dla Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
Numer ogłoszenia: 80330 - 2012; data zamieszczenia: 15.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 36152 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku, ul. Przemysłowa 73, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. +48 59 841 00 91, faks +48 59 841 00 93.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty i konserwacja przystanków komunikacji zbiorowej dla Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. Remonty i konserwacja przystanków komunikacji zbiorowej dla Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku. Przystanki komunikacji zbiorowej zlokalizowane są w granicach administracyjnych miasta Słupska. 2. Na terenie obsługiwanym przez Zamawiającego znajduje się: 1) 79 szt. wiat przystankowych, 2) 120 szt. słupków przystankowych. Na każdym przystanku zlokalizowany jest jeden kosz. 3. Zakres przedmiotu zamówienia został podzielony na dwa odrębne zadania.: 1) Zadanie I - konserwacja, naprawa, wymiana, uzupełnianie, likwidacja wiat i słupków przystankowych oraz koszy zlokalizowanych na przystankach, 2) Zadanie II - szklenie, czyszczenie i mycie przeszklenia wiat przystankowych. 4. Szczegółowy zakres prac dla zadania I i II będzie każdorazowo określany indywidualnym zleceniem Zamawiającego, a ilość prac wynikać będzie z bieżących potrzeb i przyznanych środków finansowych w budżecie Miasta Słupska na dany rok budżetowy. 5. Wiaty przystankowe składają się z konstrukcji stalowej (rura prostokątna 70x35x3 mm) osadzonej na 2 stopach fundamentowych, dwusegmentowego dachu z laminatu, siedzeń plastikowych, ścian bocznych osłoniętych blachą, ściany tylnej przeszklonej szkłem bezpiecznym (atestowanym), kosza na śmieci, tablic rozkładów jazdy, 2 sztuk tablic D-15 - znak przystankowy, tablicy nazwy przystanku, tablicy liniowej. 6. Słupki przystankowe składają się z konstrukcji stalowej (rura prostokątna 50x 30x 3 mm) osadzonej na stopie fundamentowej, tablicy - znaku przystankowego D-15, tablicy rozkładów jazdy, tablicy nazwy przystanku i kosza na śmieci. 7. Zakres prac remontowych głównie obejmował wymianę skorodowanych elementów, klejenie i malowanie zadaszenia, zamontowanie pojedynczych siedzeń we wiatach, pomalowanie konstrukcji wiat i słupków, uzupełnienie niezbędnych tabliz informacyjnych, wykonanie i zabudowę fundamentów jak również montaż wiat i słupków na przystankach. 8. Szklenie, czyszczenie i mycie przeszklenia wiat przystankowych: 1) Wszystkie przęsła wiaty powinny być oszklone szkłem bezpiecznym 3.3.1 (grubości 6,4 mm) lub 4.4.2 (grubości 9 mm) o wymiarach wynikających z konstrukcji wiaty i powierzchni przybliżonej wynoszącej 1,03 m2 (dla jednej tafli wiaty typu MZK), 2) Przeszklenia wiat winny być oczyszczone z naklejonych ogłoszeń itp. oraz umyte z kleju, farby (grafiki) i kurzu. 9. Organizacja pracy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia winna odpowiadać wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi zapewniać prawidłowe wykonanie usługi. 10. Z odbioru poszczególnych prac spisany będzie protokół podpisany przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. W protokole należy zapisać wszystkie poczynione ustalenia, wymienić ujawnione w czasie odbioru wady i usterki wraz z terminami ich usunięcia. 11. Wykonawca zapewni kompletne kierownictwo, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia niezbędne do prawidłowego wykonania usługi. 12. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność wobec Zamawiającego lub osób trzecich za ewentualne szkody powstałe w wyniku niewłaściwego wykonywania usługi..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.21.00 - Usługi w zakresie obsługi dworców i przystanków autobusowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Remonty i konserwacja przystanków komunikacji zbiorowej dla Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku - konserwacja, naprawa, wymiana, uzupełnianie, likwidacja wiat i słupków przystankowych oraz koszy zlokalizowanych na przystankach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Handlowo-Produkcyjny ROSMET Józef Rostkowski, Pęplino 10 A, 76-270 Ustka, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 259200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 270000,00
Oferta z najniższą ceną: 270000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 270000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Remonty i konserwacja przystanków komunikacji zbiorowej dla Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku - szklenie, czyszczenie i mycie przeszklenia wiat przystankowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGOWY ZAKŁAD SZKLARSKI MARIAN SAS
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGOWY ZAKŁAD SZKLARSKI MARIAN SAS
- Usługowy Zakład Szklarski Marian Sas, ul. Poniatowskiego 44, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 172800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 173000,00
Oferta z najniższą ceną: 173000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 173000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Obsługa serwisowa dla systemu laboratoryjnego wykorzystywanego w Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej, Pracowni Mikrobiologii, Banku Krwi wraz z dostawą kodów kreskowych - nr 25/TP/2025
- Dostawa odczynników i akcesoriów niezbędnych do diagnostyki pacjentów Oddziału Hematologicznego i Onkologicznego w zakresie terapii celowanej z wykorzystaniem technik biologii molekularnej (qPCR)
- Pełnienie usług nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji pn. "Budowa lub modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej członków Słupskiego Związku Powiatowo-Gminnego"
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku -23/TP/2025
- Dostawa ładowarki teleskopowej w ramach zadania "Budowa instalacji do fermentacji odpadów ulegających biodegradacji w Instalacji Komunalnej w Bierkowie".
- Dostawy ciasta i wyrobów ciastkarskich.
więcej: przetargi w Słupsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.