Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-06
Chojnice: OPRACOWANIE MIEJSCOWYCH PLANÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
NA TERENIE GMINY CHOJNICE
Numer ogłoszenia: 80335 - 2012; data zamieszczenia: 06.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chojnice , ul. 31 Stycznia 56a, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3972129, faks 052 3973559.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminachojnice.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE MIEJSCOWYCH PLANÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO NA TERENIE GMINY CHOJNICE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, opracowaniem ekofizjograficznym oraz prognozą skutków finansowych. 2. Zamówienie będzie realizowane w 4 częściach: 2.1 Część I - Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów w miejscowości Małe Swornegacie, w obrębach geodezyjnych Swornegacie i Kopernica - z zakazem zabudowy, realizowanego na podstawie uchwały nr XVIII/218/2012 Rady Gminy Chojnice z dnia 13 marca 2012r. 2.2 Część II - Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów w miejscowości Charzykowy, w obrębie geodezyjnym Charzykowy - z zakazem zabudowy, realizowanego na podstawie uchwały nr XVIII/217/2012 Rady Gminy Chojnice z dnia 13 marca 2012r. 2.3 Część III - Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów w miejscowości Chojniczki, w obrębie geodezyjnym Chojniczki - z przeznaczeniem pod zabudowę mieszkaniową, usługi sportu i komunikację, realizowanego na podstawie uchwały nr XVIII/219/2012 Rady Gminy Chojnice z dnia 13 marca 2012r. 2.4 Część IV - Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu działek ogródkowych ROD Zacisze w Charzykowach z przeznaczeniem pod budownictwo mieszkaniowe z nieuciążliwymi usługami, realizowanego na podstawie uchwały nr XVII/206/2011 Rady Gminy Chojnice z dnia 29 grudnia 2011r. 3. Do przedmiotu zamówienia należą prace planistyczne w tym: a. prace o charakterze proceduralnym - redakcja ogłoszeń prasowych, obwieszczeń, zawiadomień - wraz z rozdzielnikiem; b. prace wstępne, przygotowawcze, analiza wniosków do planu; c. prace studialne i projektowe - prezentacja koncepcji, d. opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko, prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, e. udział we wszelkich prezentacjach projektu planu, w posiedzeniach Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej, jak również w innych posiedzeniach dotyczących przedmiotu zamówienia; f. prezentacja projektu planu; g. opracowanie stanowiska w sprawie uwag zawartych w opiniach i uzgodnieniach; h. wprowadzenie zmian do tekstu i rysunku projektu planu odpowiednio do uwzględnionych uwag, i. zorganizowanie wspólnie z Zamawiającym dyskusji publicznej dotyczącej projektu planu zagospodarowania przestrzennego, prezentacja projektu planu podczas dyskusji publicznej w trakcie wyłożenia projektu planu; j. rozpatrzenie uwag i wniosków wniesionych w związku z wyłożeniem projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko; wprowadzenie zmian do tekstu planu i rysunku projektu planu odpowiednio do uwzględnionych uwag; k. przygotowanie listy nieuwzględnionych uwag; l. przygotowanie projektu uchwały wraz z oświadczeniem o zgodności projektu planu z ustaleniami studium; m. przygotowanie projektu rozstrzygnięcia o sposobie realizacji, zapisanych w planie inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej; n. przygotowanie uzasadnienia na podstawie art. 42 pkt 2 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko; przygotowanie podsumowania na podstawie art. 55 ust. 3 w.w ustawy; o. przygotowanie wystąpienia do wojewody w sprawie oceny zgodności z przepisami prawnymi Uchwały Rady Gminy wraz z załącznikami; p. przygotowanie materiałów do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Pomorskiego; q. po uzyskaniu pozytywnej opinii Wojewody przygotowanie 1 egz. dokumentacji formalno-prawnej w trwałej oprawie uniemożliwiającej dekompletację oraz 4 egz. oprawionej uchwały wraz z załącznikami..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca odpowiednio: A) dla części I - dysponuje niezbędnym doświadczeniem i wykaże się zrealizowaniem w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 10 miejscowych planów lub zmian w planach zagospodarowania przestrzennego. B) dla części II - dysponuje niezbędnym doświadczeniem i wykaże się zrealizowaniem w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 10 miejscowych planów lub zmian w planach zagospodarowania przestrzennego. C) dla części III - dysponuje niezbędnym doświadczeniem i wykaże się zrealizowaniem w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 10 miejscowych planów lub zmian w planach zagospodarowania przestrzennego. D) dla części IV - dysponuje niezbędnym doświadczeniem i wykaże się zrealizowaniem w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 10 miejscowych planów lub zmian w planach zagospodarowania przestrzennego.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże iż dysponuje minimum jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającą wymagane przepisami uprawnienia i odpowiednie przygotowanie zawodowe, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z wymaganiami ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 oraz z 2002 r. Nr 23, poz. 221, Nr 153, poz. 1271 i Nr 240, poz. 2052), czyli członkiem izby urbanistów lub członkiem izby architektów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy, 2. Pełnomocnictwo, 3. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, wymagane w przypadku gdy Wykonawca polega na ich zasobach na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy. 2. Zmiany istotnych postanowień umowy, na skutek wystąpienia poniższych okoliczności mogą dotyczyć następujących jej elementów: 3.1 terminu wykonania zamówienia: a) wystąpienie siły wyższej b) wstrzymanie realizacji prac objętych umową, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy; c) wystąpienie w trakcie realizacji zamówienia zmian przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, co wpłynie na realizację zamówienia i spowoduje konieczność dostosowania do obowiązujących przepisów d) wydłużenie procedury uzyskania opinii i uzgodnień; e) ponad ustawowy czas pracy administracyjnej Zamawiającego związany z przygotowaniem procedury uchwalania planu, f) trudności związane z uzyskaniem potwierdzenia od Wojewody Pomorskiego o zgodności z prawem podjętej uchwały; g) nastąpi konieczność powtórzenia prac lub czynności z przyczyn proceduralnych niezależnych od Wykonawcy. 3.2 zakresu zamówienia: a) wystąpienie siły wyższej b) wystąpienie w trakcie realizacji zamówienia zmian przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, co wpłynie na realizację zamówienia i spowoduje konieczność dostosowania do obowiązujących przepisów c) zakresu przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że są korzystne dla Zamawiającego lub zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy 3.3 podwykonawców: a) pisemne zgłoszenie i akceptacja przez Zamawiającego 3.4 wynagrodzenia: a) ograniczenie zakresu prac przez Zamawiającego. W takim przypadku wysokość wynagrodzenia zostanie pomniejszona o niewykonane prace. b) zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia. 3.5 terminu płatności: a) wystąpienie siły wyższej b) utrata płynności finansowej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminachojnice.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Chojnicach, ul. 31 Stycznia 56a, 89-600 Chojnice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Chojnicach, ul. 31 Stycznia 56a, 89-600 Chojnice, biuro podawcze.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów w miejscowości Małe Swornegacie, w obrębach geodezyjnych Swornegacie i Kopernica - z zakazem zabudowy, realizowanego na podstawie uchwały nr XVIII/218/2012 Rady Gminy Chojnice z dnia 13 marca 2012r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów w miejscowości Małe Swornegacie, w obrębach geodezyjnych Swornegacie i Kopernica - z zakazem zabudowy, realizowanego na podstawie uchwały nr XVIII/218/2012 Rady Gminy Chojnice z dnia 13 marca 2012r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów w miejscowości Charzykowy, w obrębie geodezyjnym Charzykowy - z zakazem zabudowy, realizowanego na podstawie uchwały nr XVIII/217/2012 Rady Gminy Chojnice z dnia 13 marca 2012r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów w miejscowości Charzykowy, w obrębie geodezyjnym Charzykowy - z zakazem zabudowy, realizowanego na podstawie uchwały nr XVIII/217/2012 Rady Gminy Chojnice z dnia 13 marca 2012r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów w miejscowości Chojniczki, w obrębie geodezyjnym Chojniczki - z przeznaczeniem pod zabudowę mieszkaniową, usługi sportu i komunikację, realizowanego na podstawie uchwały nr XVIII/219/2012 Rady Gminy Chojnice z dnia 13 marca 2012r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów w miejscowości Chojniczki, w obrębie geodezyjnym Chojniczki - z przeznaczeniem pod zabudowę mieszkaniową, usługi sportu i komunikację, realizowanego na podstawie uchwały nr XVIII/219/2012 Rady Gminy Chojnice z dnia 13 marca 2012r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu działek ogródkowych ROD Zacisze w Charzykowach z przeznaczeniem pod budownictwo mieszkaniowe z nieuciążliwymi usługami, realizowanego na podstawie uchwały nr XVII/206/2011 Rady Gminy Chojnice z dnia 29 grudnia 2011r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu działek ogródkowych ROD Zacisze w Charzykowach z przeznaczeniem pod budownictwo mieszkaniowe z nieuciążliwymi usługami, realizowanego na podstawie uchwały nr XVII/206/2011 Rady Gminy Chojnice z dnia 29 grudnia 2011r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CHOJNIC
- "Świadczenie w 2025 roku usług pocztowych na rzecz Urzędu Gminy w Chojnicach"
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzatania
- Wykonanie dokumentacji projektowych z podziałem na części.
- "Adaptacja drogi technologicznej na ciąg pieszo-rowerowy łączący ul. Droga do Władysławka z ul. Żeromskiego w Chojnicach"
więcej: przetargi w Chojnicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla Gminy i Miasta Ujazd.
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Czyżew oraz Strategii Rozwoju Gminy Czyżew na lata 2026-2036
- "Opracowanie planu ogólnego Gminy Radzyń Podlaski"
- "Wykonanie projektu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobryszyce wraz z danymi przestrzennymi i prognozą oddziaływania na środowisko oraz opracowaniem ekofizjograficznym"
- "Sporządzenie projektu planu ogólnego miasta i gminy Zwoleń (postępowanie 2)"
- Opracowanie projektu Strategii Rozwoju Gminy Kocierzew Płd. 2024-2030, projektu Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Kocierzew Płd. oraz sporządzenie projektu Planu Ogólnego Gminy Kocierzew Płd. - II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.