eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strawczynprzebudowa dróg gminnych na terenie gminy Strawczyn

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-10

POZYCJA 8034

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Strawczyn: przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Strawczyn Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Strawczyn, do kontaktów: Karol Picheta, ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, fax 041 3038157, e-mail: gmina@strawczyn.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://strawczyn.4bip.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Strawczyn. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Oblęgór-Huta Dolna-Skałka, Hucisko za lasem Strawczyńskim, Akwizgran-Małogoskie, Chełmce do Madeja, Niedźwiedź-Zaskale. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Strawczyn , pow. kielecki , woj . Świętokrzyskie Roboty budowlane - CPV 45.00.00.00-7; 45.23.31.20-6; 45.23.32.20-7 Opis przedmiotu zamówienia. 1.Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Strawczyn; 1) Oblęgór - Huta Dolna - Skałka odc. dł. 350 mb i szer. 4,00 mb 2) Hucisko za lasem Strawczyńskim odc. dł. 320 mb i szer. 3,50 mb 3) Akwizgran - Małogoskie odc. dł. 815 mb i szer. 3,80 mb 4) Chełmce do Madeja odc. dł. 670 mb i szer. 4,00 mb 5) Niedźwiedź - Zaskale odc. dł. 345 mb i szer. 4,00 mb W ramach przebudowy w/w odcinków dróg należy; 1.Na odcinkach 1,2,3,4,5 wykonać wzmocnienie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (0- 63 mm ) o średniej grubości 8 cm 2.na odcinkach 1,2,3,4,5 wykonać warstwę wiążącą nawierzchni z betonu asfaltowego ( mieszanka mineralno - asfalt. Grysowej) - grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm 3.na odcinkach 1,2,3,4,5 wykonać warstwę ścieralną nawierzchni z betonu asfaltowego ( mieszanka mineralno - asfalt. Grysowej) - grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający nie wymaga 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60.000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 14.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 5.000,00 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy PZP, 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy PZP 3.Posiadają doświadczenie, zawodowe, rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej jedną robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom objętym postępowaniem i wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto z załączeniem dokumentów, że roboty te zostały wykonane należycie. 4.Dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie budowy dróg, która przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: \Spełnia lub nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w pkt XV ppkt 2 i formie określonej w pkt XIV siwz: 1.Ofertę na formularzu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ Wymagana forma dokumentu - oryginał 2.Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu: a)oświadczenie wykonawcy, że spełniania warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy PZP, wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ, Wymagana forma dokumentu - oryginał b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona \za zgodność z oryginałem\ przez wykonawcę składającego ofertę c)wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zawierający co najmniej jedną robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom objętym postępowaniem i wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów, że roboty zostały wykonane należycie. Wymagana forma dokumentu - oryginał d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie winno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez wykonawcę e) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u o nie zaleganiu z opłatą składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Zaświadczenie uznaje się za ważne jeżeli jest wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez wykonawcę f) informacja z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez wykonawcę g) w przypadku podmiotów zbiorowych, informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24. Ust.1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez wykonawcę h) wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych tj. załączeniem uprawnień budowlanych w zakresie budowy dróg wg wzoru określonego w załączniku Nr 4 do siwz wraz z zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego ważne na dzień otwarcia ofert

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://strawczyn.4bip.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2007 godzina 13:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.02.2007, godzina 13:15, Miejsce: Urząd Gminy w Strawczynie, ul. Żeromskiego 16, I piętro, pokój Nr 5.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.