Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-22
Rybnik: Obsługa bankowa budżetu Powiatu Rybnickiego
Numer ogłoszenia: 80372 - 2010; data zamieszczenia: 22.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Rybniku , ul. 3 Maja 31, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4228300, faks 032 4228658.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.rybnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Powiatu Rybnickiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Rybnickiego obejmującego poniższe jednostki organizacyjne: a) Starostwo Powiatowe w Rybniku b) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Rybniku c) Dom Pomocy Społecznej w Lyskach d) Zarząd Dróg Powiatowych w Rybniku e) Powiatowa Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza w Czerwionce-Leszczynach f) Powiatowe Ognisko Pracy Pozaszkolnej w Czerwionce Leszczynach g) Zespół Szkół w Czerwionce-Leszczynach h) Zespół Szkół Specjalnych im. W.Sherborne w Czerwionce-Leszczynach i) Poradnia Pedagogiczno-Psychologiczna w Czerwionce-Leszczynach j) Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Rybniku. 3. Obsługa budżetu obejmuje: a) prowadzenie podstawowych rachunków bankowych, b) prowadzenie rachunków pomocniczych, c) przeprowadzanie rozliczeń pieniężnych, gotówkowych i bezgotówkowych, d) przekazywanie wyciągów z ustaleniem salda, e) możliwość umieszczania wolnych środków na lokatach overnight, f) krótkoterminowy kredyt w rachunku bieżącym, g) świadczenie usług polegających na elektronicznym przekazywaniu przelewów, h) uruchomienie i prowadzenie kasy w budynku Starostwa Powiatowego w Rybniku w godzinach dostosowanych do pracy urzędu (w dniach od poniedziałku do środy w godzinach: od 7.30 do 15.00, w czwartek od 7.30 do 17.30, w piątek od 7.30 do 12.30). Zamawiający udostępni Wykonawcy lokal o powierzchni 18,18 m2, na podstawie umowy użyczenia, jednakże Wykonawca będzie zobowiązany do ponoszenia kosztów bieżącego utrzymania lokalu zgodnie z zasadami ustalonymi przez Zarząd Powiatu w Rybniku. i) przyjmowanie bez opłat i prowizji wpłat od osób fizycznych i prawnych oraz innych jednostek nieposiadających osobowości prawnej w w/wym. kasie na rachunki bankowe Starostwa prowadzone w banku wykonującym obsługę budżetu powiatu. 4. Informujemy, że średniomiesięczna ilość dokonywanych przez Zamawiającego przelewów wynosi 15 500 rocznie. 5. Przewiduje się po jednym stanowisku bankowości elektronicznej ( home banking ) w każdej jednostce, wskazanej w pkt 1, za wyjątkiem Starostwa Powiatowego, gdzie przewiduje się dwa stanowiska bankowości elektronicznej ( łącznie 11 stanowisk ). 6. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia zamówienia podwykonawcom. 7. Informujemy, że na stronie www.bip.starostwo.rybnik.pl w poszczególnych zakładkach dostępne są następujące informacje: a) Uchwała Nr X/54/03 Rady Powiatu w Rybniki z dnia 28 sierpnia 2003 r. w sprawie statutu powiatu rybnickiego - zakładka statut powiatu, b) Informacje z wykonania budżetu za lata 2008-2009 - zakładka sprawozdania, c) Uchwała nr 4100/V/149/2007 z dnia 3 grudnia 2007 roku V Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Katowicach w sprawie opinii o przedłożonym przez Zarząd Powiatu Rybnickiego projekcie budżetu na 2008 roku wraz z informacją o stanie mienia komunalnego i objaśnieniami - zakładka Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej, d) Uchwała nr 4100/III/108/2008 z dnia 3 grudnia 2008 roku III Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Katowicach w sprawie opinii o przedłożonym przez Zarząd Powiatu Rybnickiego projekcie budżetu na 2009 roku wraz z informacją o stanie mienia komunalnego i objaśnieniami - zakładka Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej, e) Uchwała Nr 4100/II/134/2009 II Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Katowicach w sprawie opinii o przedłożonym przez Zarząd Powiatu Rybnickiego projekcie uchwały budżetowej na 2010 rok wraz z informacją o stanie mienia komunalnego i uzasadnieniem - zakładka Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej, f) Uchwała nr 4100/V/150/2007 z dnia 3 grudnia 2007 roku V Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Katowicach w sprawie opinii o możliwości sfinansowania deficytu w kwocie 341.679 zł przedstawionego w projekcie budżetu na 2008 rok Powiatu Rybnickiego - - zakładka Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej, g) Uchwała nr 4100/III/109/2008 z dnia 3 grudnia 2008 roku III Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Katowicach w sprawie opinii o możliwości sfinansowania deficytu w kwocie 3.044.019 zł przyjętego w projekcie budżetu na 2009 rok Powiatu Rybnickiego - zakładka Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej, h) Uchwałą nr 4100/II/135/2009 II Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Katowicach w sprawie opinii o możliwości sfinansowania deficytu w kwocie 3.127.603,71 zł przedstawionego w projekcie budżetu na 2010 rok Powiatu Rybnickiego - zakładka Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej, i) Uchwała nr 4100/V/151/2007 z dnia 3 grudnia 2007 roku V Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Katowicach w sprawie opinii o prawidłowości dołączonej do projektu uchwały budżetowej na 2008 rok prognozy kwoty długu Powiatu Rybnickiego, ze szczególnym uwzględnieniem zapewnienia przestrzegania przepisów ustawy dotyczących uchwalania i wykonywania budżetów w następnych latach - zakładka Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej, j) Uchwała nr 4100/III/110/2008 z dnia 3 grudnia 2008 roku III Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Katowicach w sprawie opinii o prawidłowości załączonej do projektu uchwały budżetowej na 2009 rok prognozy kwoty długu Powiatu Rybnickiego - zakładka Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej k) nr 4100/II/136/2009 - w sprawie opinii o prawidłowości dołączonej do projektu uchwały budżetowej na 2010 rok prognozy kwoty długu Powiatu Rybnickiego, ze szczególnym uwzględnieniem zapewnienia przestrzegania przepisów ustawy dotyczących uchwalania i wykonywania budżetów w następnych latach- zakładka Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej, l) Uchwała Nr XXXVII/259/10 Rady Powiatu w Rybniku z dnia 07.01.2010 r. w sprawie uchwały budżetowej powiatu rybnickiego na 2010 wraz z załącznikami - zakładka rada powiatu - rejestr uchwał Rady Powiatu w latach - 2010, m) Upoważnienie dla Zarządu Powiatu do zaciągnięcia kredytu krótkoterminowego zawarte jest § 1 pkt 11 Uchwały Nr XXXVII/259/10 Rady Powiatu w Rybniku z dnia 07.01.2010 r. w sprawie uchwały budżetowej powiatu rybnickiego na 2010 wraz z załącznikami - zakładka rada powiatu - rejestr uchwał Rady Powiatu w latach - 2010, Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (j.t. Dz.U. z 2007, Nr 223, poz. 1655 z późn. ).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi w oparciu o przedstawione zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na utworzenie banku, w przypadku gdy wykonawcą będzie bank w formie spółki akcyjnej lub bank spółdzielczy, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. z późniejszymi zmianami, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. z późniejszymi zmianami, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. z późniejszymi zmianami, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. z późniejszymi zmianami, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Oprocentowanie rachunku bieżacego- avista - 10
- 3 - Całkowity koszt kredytu krótkoterminowego - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Z tytułu wykonywania przez bank innych niż czynności wymienione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, bank może pobierać opłaty zgodnie z obowiązującą Tabelą prowizji i opłat, która będzie stanowić załącznik do umowy. Zmiana Tabeli opłat i prowizji wymaga aneksu do umowy 2. W każdym czasie Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości rachunków, w stosunku do liczby rachunków wykazanych w dniu podpisania umowy. 3. W przypadku zwiększenia lub zmniejszenia liczby rachunków w stosunku do ilości istniejących rachunków w dniu zawarcia umowy, stawka za prowadzenie jednego rachunku określona w ofercie nie może ulec zwiększeniu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starostwo.rybnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Rybniku, ul. 3 Maja 31, 44-200 Rybnik, pok. 210.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2010 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Rybniku, ul. 3 Maja 31, 44-200 Rybnik, pok. 118.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Usługi odbioru i dalszego postępowania z odpadami komunalnymi (segregowanymi i niesegregowanymi) - powstającymi na terenie SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku
- Dostawa podzespołów komputerowych dla Polskiej Grupy Górniczej SA Oddział Zakład Informatyki i Telekomunikacji w 2025 roku - grupy asortymentowe 302-10,302-11 z podziałem na zadania.
- Realizacja usług gospodarczych na wybranych obiektach sportowych zarządzanych przez MOSiR Rybnik
- Odbiór odpadów
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu rybnickiego w zakresie odwodnienia wraz z montażem urządzeń odwadniających i regulacją rowów w pasach drogowych
- Renowacja kaplicy pw. Matki Bożej Różańcowej przy ul. Kupieckiej w Rybniku.
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Prowadzenie obsługa kasowej dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy"
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Kikół oraz jednostek organizacyjnych na lata 2025-2027
- Dostawa, w formie leasingu operacyjnego, fabrycznie nowej koparki kołowej wraz z łyżką.
- Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Ryckiego oraz jego jednostek organizacyjnych
- Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Łubianka i jej jednostek organizacyjnych
- "Obsługa bankowa budżetu Powiatu Lubelskiego i jednostek organizacyjnych Powiatu Lubelskiego"
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.