Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-26
Zabrze: Tłuszcze i nabiał
Numer ogłoszenia: 80377 - 2009; data zamieszczenia: 26.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy , ul. Sądowa 1, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2713966, faks 032 2711411.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka penitencjarna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Tłuszcze i nabiał.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa I - olej i masło roślinne 1 Olej roślinny do smażenia i surówek, opakowanie 0,9 lub 1,0 litr - 1500litrów; 2 Masło roślinne do smarowania pieczywa, kostka 250g, zawartość tłuszczu w 100g maksymalnie 60g - 7500kg; Grupa II - przetwory mleczne 3 Mleko w proszku - 2000kg; 4 Ser biały półtłusty minimalna trwałość 14dni, pakowany w kostki po 250g - 2200kg; 5 Ser topiony 100g - 600kg; 6 Serek homogenizowany owocowy opakowanie 150g, minimalna trwałość 14 dni - 2200kg; 7 Ser twardy (żółty) - 300kg; 8 Serek fromage opakowanie 100g minimalna trwałość 28 dni - 850kg; 9 Jogurt naturalny opakowanie 200g minimalna trwałość 14 dni - 100kg; 10 Jogurt owocowy opakowanie 150g minimalna trwałość 14 dni - 1800kg; 11 Maślanka opakowanie 1000g minimalna trwałość 14 dni - 1000kg; 12 Śmietana 18% tłuszczu opakowanie 400 - 500g minimalna trwałość 14 dni - 600kg; 13 Serek wiejski ziarnisty 150-200g minimalna trwałość 14 dni - 500kg; Grupa III - jaja 14 Jaja L - 50000szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.43.00.00 - Tłuszcze jadalne 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 31.42.50.0 - Jaja .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy: 1.spełnią warunki art. 22 ust. 1 pkt. 1-3, 2.nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Sposób oceny spełniania warunków: Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt IX SIWZ, dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy (Załącznik nr 1) Cena oferty (Załącznik nr 2) Oświadczenie Wykonawcy (Załącznik nr 3) Wzór umowy (załącznik nr 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy
ul. Sądowa 1
41-800 Zabrze.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2009 godzina 08:00, miejsce: Areszt Śledczy ul. Sądowa 1 41-800 Zabrze.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Tłuszcze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Olej roślinny do smażenia i surówek, opakowanie 0,9 lub 1,0 litr - 1500litrów; 2 Masło roślinne do smarowania pieczywa, kostka 250g, zawartość tłuszczu w 100g maksymalnie 60g - 7500kg;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.43.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Produkty Mleczarskie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 Mleko w proszku - 2000kg; 4 Ser biały półtłusty minimalna trwałość 14dni, pakowany w kostki po 250g - 2200kg; 5 Ser topiony 100g - 600kg; 6 Serek homogenizowany owocowy opakowanie 150g, minimalna trwałość 14 dni - 2200kg; 7 Ser twardy (żółty) - 300kg; 8 Serek fromage opakowanie 100g minimalna trwałość 28 dni - 850kg; 9 Jogurt naturalny opakowanie 200g minimalna trwałość 14 dni - 100kg; 10 Jogurt owocowy opakowanie 150g minimalna trwałość 14 dni - 1800kg; 11 Maślanka opakowanie 1000g minimalna trwałość 14 dni - 1000kg; 12 Śmietana 18% tłuszczu opakowanie 400 - 500g minimalna trwałość 14 dni - 600kg; 13 Serek wiejski ziarnisty 150-200g minimalna trwałość 14 dni - 500kg;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Jaja.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 14 Jaja L - 50000szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Zakup oprogramowania do archiwizacji badań wraz urządzeniami towarzyszącymi
- "ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH W IZBIE WYTRZEŹWIEŃ W ZABRZU w terminie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. "
- "Sukcesywne dostawy paliw do pojazdów i urządzeń na potrzeby Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu w latach 2025-2026 nr 3".
- 21/TP/I/24 DOSTAWY OBŁOŻEŃ CHIRURGICZNYCH, ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ, WYROBÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO HIGIENY I OPIEKI NAD PACJENTEM
- "Wykonywanie wycen nieruchomości oraz innych opracowań w celu realizacji zadań Prezydenta Miasta Zabrze, w okresie do końca 2025 r. z podziałem na 4 Rejony"
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Zabrzu, ul. Matejki 62.
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach przy ul. Szkolnej 4 i Pomorskiej 25 z podziałem na części
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły podstawowej im. Stanisława Hadyny we Frydku na rok 2025
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 12 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Młodzieszynie przy ulicy Wyszogrodzkiej 101 - od dnia 1 stycznia do dnia 31 grudnia 2025 roku
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 13 dla Uczniów Niewidomych i Słabowidzących oraz z innymi niepełnosprawnościami we Wrocławiu.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do stołówki szkolnej mieszczącej się w Zespole Szkół Publicznych w Borowie w 2025r
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.