To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-09
Ogłoszenie nr 80385 - 2017 z dnia 2017-05-09 r.
Kraków: Wymiana stolarki drzwiowej w budynku Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 56428-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny
000297394, ul.
ul. Prądnicka
76,
31-202
Kraków, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
122549410, faks
122549430, e-mail
m.siudak@wsse.krakow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wsse.krakow.pl
Adres profilu: www.wsse.krakow.pl (zakładka: o Stacji, zamówienia publiczne)
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka budżetowa, podmiot leczniczy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki drzwiowej w budynku Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):AGZ.272.3.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie stolarki drzwiowej w budynku Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie przy ul. Prądnickiej 76 dla poziomu parteru i I piętra. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany: a) w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiORB) stanowiących załącznik A do siwz; b) w przedmiarze robót budowlanych stanowiącym załącznik B do siwz; c) we wzorze umowy stanowiącym załącznik 2 do siwz. Zamawiający zamieszcza przedmiary robót jako materiał pomocniczy. Wykonawca nie może powoływać się na błędy i pominięcia w przedmiarach. Wykonawca winien sporządzić ofertę w oparciu o dokumentację projektową, STWiORB oraz opis przedmiotu zamówienia i postanowienia wzoru umowy, a także po zapoznaniu się z przedmiotem zamówienia w trakcie wizji lokalnej. 3. Wszystkie materiały i rozwiązania, wymienione w dokumentacji projektowej, STWiORB oraz przedmiarach, mają na celu określenie wymaganych minimalnych parametrów. Zamawiający dopuszcza materiały i rozwiązania innych producentów pod warunkiem spełnienia przez nie minimalnych parametrów. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego. W przypadku zaoferowania materiałów i rozwiązań innych niż zostały wskazane, Zamawiający wymaga złożenia na etapie realizacji zamówienia dokumentów uwiarygodniających te materiały i rozwiązania. Złożone dokumenty będą podlegały ocenie przez inspektora nadzoru inwestorskiego lub autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub ich odrzuceniu z powodu nierównoważności. 4. Wykonawca na etapie realizacji zamówienia musi przedstawić Zamawiającemu do zaakceptowania próbnik koloru oferowanych drzwi. 5. Zamawiający wymaga min. 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na dostarczoną i zamontowaną stolarkę drzwiową wraz z wyposażeniem (klamki, zawiasy, smozamykacze, zamki) oraz min. 60 miesięcznej rękojmi za wady na wykonane roboty. Gwarancja i rękojmia liczone będą od daty podpisania przez Zamawiającego bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót. 6. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przed zawarciem umowy zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu kosztorysu szczegółowego. 7. Zamawiający działając zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (jeżeli Wykonawca powierzy wykonanie części zamówienia podwykonawcy) na podstawie umowy o pracę (zgodnie z ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy) osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający wymaga aby Wykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę osoby przewidziane do realizacji zamówienia w zakresie czynności: a) demontażu istniejącej stolarki drzwiowej; b) montażu nowej stolarki drzwiowej wraz z okuciami i progami; c) obróbki ościeży wewnętrznych i zewnętrznych pod wykonaniu prac montażowych; d) pomalowanie ościeży; e) robót towarzyszących. 8. Zatrudnienie ww. osób na podstawie umowy o pracę obejmować ma cały okres wykonywania ww. czynności w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia. Wykonawca najpóźniej w dniu rozpoczęcia prac przez dane osoby przedstawi Zamawiającemu listę pracowników. Tryb postępowania w tym zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań oraz sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań - określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik 2 do siwz. 9. Zamawiający zachęca wszystkich zainteresowanych Wykonawców do dokonania wizji lokalnej miejsca objętego zakresem zamówienia i wykonanie obmiaru. Wizja lokalna i jednocześnie zebranie wszystkich zainteresowanych Wykonawców będzie miało miejsce w dniu 11.04.2017 r. o godzinie 10:00 w pok. 22A. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 12. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. 13. Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. 14. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca ma obowiązek zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach ww. danych w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację zamówienia. 15. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 16. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji projekt umowy o roboty budowlane z podwykonawcą lub jeżeli zajdzie taka potrzeba także z dalszym podwykonawcą, dotyczącej powierzonej mu części lub całości zamówienia. Tryb postępowania w tym zakresie określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik 2 do siwz.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45421000-4
Dodatkowe kody CPV:
45421130-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT77399 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 71277,25 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Rozbudowa ul. Niebyłej - opracowanie dokumentacji projektowej.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy urządzeń pomiarowych dla potrzeb Instytutu Geografii i Gospodarki Przestrzennej UJ w ramach projektu "Key to future", w podziale na cztery części.
- Budowa chodnika na skrzyżowaniu ul. Ogłęczyzna z ul. Na Załęczu wraz z przejściem dla pieszych - w ramach programu budowy chodników
- USŁUGA ZABEZPIECZENIA MEDYCZNEGO DZIAŁALNOŚCI SZKOLENIOWEJ
- druk zeszytów z matematyki dla uczestników kursów Roku Zerowego dla Centrum Rekrutacji AGH - DE-dzp.272-189/25
- Renowacja elewacji, wieżyczek zabytkowych oraz bram wejściowych w budynku Małopolskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli Ośrodka w Nowym Sączu
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.