To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-04-10
Warszawa: Świadczenie usług przeprowadzania okresowych kontroli polegających na wykonywaniu przeglądów 5-cio letnich w zakresie wynikającym z art. 62 ust 1 pkt. 2 ustawy Prawo Budowlane, z wyłączeniem: pomiarów elektrycznych i instalacji odgromowej oraz przeglądów dotyczących instalacji gazowej i przeglądów kominiarskich, w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów - znajdujących się na terenie administracji DOM Wiśniowa, DOM Polkowska, DOM Madalińskiego, DOM Wierzbno, DOM Służewiec, DOM Konduktorska.
Numer ogłoszenia: 80386 - 2015; data zamieszczenia: 10.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 42390 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, ul. Irysowa 19, 02-660 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5493727, 5493737, faks 022 5493737.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług przeprowadzania okresowych kontroli polegających na wykonywaniu przeglądów 5-cio letnich w zakresie wynikającym z art. 62 ust 1 pkt. 2 ustawy Prawo Budowlane, z wyłączeniem: pomiarów elektrycznych i instalacji odgromowej oraz przeglądów dotyczących instalacji gazowej i przeglądów kominiarskich, w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów - znajdujących się na terenie administracji DOM Wiśniowa, DOM Polkowska, DOM Madalińskiego, DOM Wierzbno, DOM Służewiec, DOM Konduktorska..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia składa się z 4 części tj.: 1) część I - DOM: (Służewiec, Wierzbno i Wiśniowa), 2) część II - DOM Madalińskiego, 3) część III - DOM Konduktorska, 4) część IV - DOM Polkowska . 2.W ramach każdej z czterech części zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzania kontroli, o których mowa w pkt. 3.1. siwz wykonywanych w zakresie wynikającym z art. 62 ust. 1 pkt.2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. 2013 poz. 1409 ze zmianami) oraz z § 4, 5 i 6 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. 1999 nr 74, poz. 836), i obejmować wszystkie elementy obiektu i instalacji, z wyłączeniem pomiarów elektrycznych i instalacji odgromowej oraz przeglądów dotyczących instalacji gazowej i przeglądów kominiarskich. W zakres wyżej opisanej kontroli wchodzi przegląd całego obiektu budowlanego łącznie ze wszystkimi lokalami i pomieszczeniami - niezależnie od stanu prawnego lokalu oraz dokonywanie odkrywek elementów, chyba iż przeprowadzający kontrolę uzna to za zbędne w terminach określonych w Rozdziale IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Wykazy budynków administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Mokotów znajdujących się na terenie DOM: Służewiec Wierzbno, Wiśniowa, Madalińskiego, Konduktorska, Polkowska wraz z harmonogramem wykonywania okresowych kontroli w poszczególnych budynkach. 3. Wyniki kontroli, o których mowa w pkt. 3.2. będą musiały być udokumentowane przez Wykonawcę odpowiednimi protokółami w myśl § 4 rozporządzenia MSWiA z dnia 16 sierpnia 1999 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. nr 74, poz. 836), zawierającymi m.in. ocenę stanu technicznego i ogólne zalecenia napraw elementów budynków (np. fundamentów, ścian, nadproży, stropów, instalacji wewnętrznych z wyłączeniem wykonania przeglądów i pomiarów z punktu 3.2., balkonów, klatek schodowych, konstrukcji i pokrycia dachu, daszków, balustrad itp.) oraz dokumentacją fotograficzną w formie papierowej i na nośniku elektronicznym. 3.1. Powyższy protokół kontroli winien być przekazany w formie opinii do Zamawiającego, nie później niż w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty zakończenia sprawdzenia danego obiektu budowlanego. Protokół podlega zaopiniowaniu przez Zamawiającego, zgodnie z zapisem §3 ust.9 umowy. 3.2. W przypadku stwierdzenia podczas kontroli stanu zagrożenia, informację w tej sprawie należy przekazać w formie pisemnej natychmiast po jej uzyskaniu do właściwej administracji ZGN Mokotów. 4. Wykazy budynków administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Mokotów znajdujących się na terenie DOM: Służewiec Wierzbno, Wiśniowa, Madalińskiego, Konduktorska, Polkowska wraz z harmonogramem wykonywania okresowych kontroli poszczególnych budynków, w których realizowane będą zamówienia stanowią Rozdział IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4.1. Podane w w/w wykazach budynków daty wykonania kontroli są nieprzekraczalnymi datami ich wykonania. 5. Wykazy budynków, o których mowa w pkt. 3.4. specyfikacji istotnych warunków zamówienia mogą ulec zmianie poprzez jednostronną czynność Zamawiającego. Harmonogramy wykonywania okresowych kontroli poszczególnych budynków, o których mowa w pkt. 3.4. siwz mogą ulec zmianie poprzez jednostronną czynność Zamawiającego. 6. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. do 3.3. specyfikacji mają być wykonane zgodnie z: 6.1. warunkami wynikającymi z przepisów technicznych w tym: - Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków i innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2010 r. nr 109 z poz.719), - Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz.U z 1999 r. nr 74 poz.836), - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie ( Dz.U.z 2002 r. nr 75 poz.690 z póź. zm.), - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003 r. w sprawie książki obiektu budowlanego(Dz.U.z 2003 r. nr 120 poz.1134) - Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. 2013 poz. 1409 ze zm.), 6.2. wymogami wynikającymi z Polskich Norm, w sposób czytelny i jednoznaczny z podaniem legendy indywidualnych oznaczeń graficznych, 6.3. zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, 6.4. warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Wykonawca musi udzielić gwarancji na wykonane przez siebie prace, o których mowa w pkt. 3.2., 3.3. siwz na czas minimum 60 miesięcy od daty odbioru końcowego prac. Warunki gwarancji zawierają Istotne postanowienia umowy stanowiące Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7.1. W okresie ważności przeprowadzonej kontroli ( 5 lat) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawną za wszelkie szkody powstałe w tym czasie, o ile przyczyna tych szkód była widoczna lub była możliwa do przewidzenia w okresie przeprowadzania kontroli, a nie została uwidoczniona w protokole, o którym mowa w pkt. 3.3 specyfikacji. 8.Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy, której projekt stanowi Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zawartej w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania, o ile warunkiem wprowadzenia takich zmian będą między innymi okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz w przypadku zmiany porządku prawnego, a także w przypadku zmian zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w tym: 8.1. zmiany Podwykonawców w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, koniecznym będzie dla prawidłowego wykonania umowy posłużenie się przez Wykonawcę nowymi Podwykonawcami, którzy będą realizowali część lub cały zakres powierzony uprzednio innym Podwykonawcom. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 8.2. ograniczenia środków budżetowych na realizację zamówienia; 8.3. zmiany zakresu rzeczowego i finansowego; 8.4. zmiany osób uczestniczących w realizacji Przedmiotu zamówienia; 8.5. zmiany zakresu części Przedmiotu zamówienia powierzonych Podwykonawcom; 8.6. zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych; 8.7. zmiany wykazu budynków stanowiącego Rozdział IV siwz, 8.8.zmiany zakresu części przedmiotu zamówienia powierzonych podwykonawcom. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do: 9.1. posiadania opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia na kwotę nie niższą niż równowartość 20.000 złotych polskich, potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia; 9.2. przestrzegania postanowień: 1) Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.), 2) Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz.U. Nr 100, poz. 1024). 10. Dotyczy wszystkich części zamówienia: Zaoferowana przez Wykonawcę cena bez VAT za dokonywane przeglądy (kontrole) każdego z budynków w przeliczeniu na 1m3 całego budynku nie może przekraczać 0,39 złotego. Wykonawca musi wpisać cenę za przegląd każdego z budynków w przeliczeniu na 1m3 budynku oraz cenę bez VAT za przegląd wszystkich budynków w kolumnie pod nazwą Cena za przeglądy (kontrole) budynków - Rozdział IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Cena (z VAT) za dokonywane przeglądy (kontrole) wszystkich budynków podlegających przeglądom we wszystkich DOM-ach wpisana w formularzu oferty będzie punktowana zgodnie z opisem podanym w pkt. 19.2. specyfikacji, 11. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 12. Klasyfikacja wg CPV Klasyfikacja wg. CPV: Opis według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71.63.00.00-3 usługi nadzoru i kontroli, 74.27.61.00-5 usługi kontroli technicznej 13. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy pzp, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień dotyczących wykonywania usług w zakresie przeprowadzania okresowych kontroli - przeglądów 5-cio letnich budynków (wg art. 62 ust. 1 pkt.1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. 2013 poz. 1409 ze zmianami), w budynkach gminnych, na terenie administrowanym przez ZGN w Dzielnicy Mokotów m. st. W-wy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00-3, 74.27.61.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: DOM Służewiec, DOM Wierzbno, DOM Wisniowa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOB "G. WILCZEK, D. PRYWATA" SPÓŁKA JAWNA W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
KOB "G. WILCZEK, D. PRYWATA" SPÓŁKA JAWNA W LIKWIDACJI
- KOB Spółka jawna G.Wilczek, D.Prywata, ul. Deotymy 41, 01-441 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6688,84 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2677,80
Oferta z najniższą ceną: 2677,80 / Oferta z najwyższą ceną: 5567,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: DOM Madalińskiego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KOB Spółka jawna, ul. Deotymy 41, 01-441 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4985,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2912,84
Oferta z najniższą ceną: 2912,84 / Oferta z najwyższą ceną: 3219,45
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: DOM Konduktorska
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KOB Spółka jawna, ul. Deotymy 41, 01-441 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10452,92 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4944,97
Oferta z najniższą ceną: 4944,97 / Oferta z najwyższą ceną: 8501,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: DOM Polkowska
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KOB spółka jawna, ul. Deotymy 41, 01-441 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9638,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2963,56
Oferta z najniższą ceną: 2963,56 / Oferta z najwyższą ceną: 7490,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa systemu do rehabilitacji
- Świadczenie usług odbioru i transportu, utylizacji odpadów komunalnych oraz budowlanych na okres 24 miesięcy.
- Zakup i dostawa prasy krajowej i zagranicznej.
- WAG.260.6.2024 Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia Krajowej Rady Sądownictwa
- ŚWIADCZENIE USŁUG DOSTĘPU DO OBIEKTÓW SPORTOWO - REKREACYJNYCH DLA PRACOWNIKÓW WAT
- "Przygotowanie materiałów bazowych służących do opracowania "Atlasu historycznego Rzeczypospolitej "Ruś Czerwona w drugiej połowie XVI wieku"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie okresowych kontroli stanu technicznego szkół i placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy w roku 2025
- Przegląd techniczny, konserwacja oraz kalibracja urządzeń systemu Gazex w podziemnym garażu oraz Przegląd techniczny, konserwacja drzwi przeciwpożarowych z podziałem na części
- Wykonanie w roku 2025 pięcioletnich przeglądów instalacji elektrycznych i ochrony odgromowej w budynkach zarządzanych przez ZBiLK w Szczecinie
- Komp. odpłatne peł. obow. insp. nadzoru inw. nad rob. bud. pod. real. zad. pn. "Przebu. drogi gminnej Muszyna-Leluchów w km 0+000,00 do 0+684,56" w ramach inw. pn: "Połącz. Górnego Szarisza z Muszyną"
- Wykonanie usług kominiarskich stałych i dodatkowych oraz rocznych przeglądów przewodów kominowych w budynkach i lokalach komunalnych położonych w Zielonej Górze - administrowanych przez Zamawiającego
- Świadczenie usługi Inżyniera kontraktu dla opracowania dokumentacji oraz translokacji zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Przyszłości na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.