Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2010-01-12
Kluki: ¦wiadczenie us³ug z zakresu gospodarki odpadami na ternie gminy Kluki w roku 2010.
Numer og³oszenia: 8039 - 2010; data zamieszczenia: 12.01.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kluki , Kluki 88, 97-415 Kluki, woj. ³ódzkie, tel. 044 6315002, faks 044 6315025.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug z zakresu gospodarki odpadami na ternie gminy Kluki w roku 2010..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Obs³uga selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych w punktach ogólnodostêpnych na terenie Gminy Kluki. 2. Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych zawieraj±cych azbest pochodz±cych z rozbiórki i demonta¿u obiektów budowlanych w gospodarstwach domowych. 3. Utrzymanie i obs³uga gminnego punktu zbiórki odpadów komunalnych segregowanych i wielkogabarytowych znajduj±cego siê na dzia³ce oznaczonej nr geodezyjnym 989 o pow. 0,39 ha w obrêbie Kluki. 4. Obs³uga systemu obwo¼nej zbiórki odpadów wielkogabarytowych i niebezpiecznych powstaj±cych w indywidualnych gospodarstwach domowych polegaj±ca na przeje¼dzie wyspecjalizowanymi samochodami przez wszystkie miejscowo¶ci wchodz±ce w sk³ad Gminy Kluki..
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 90.50.00.00 - Us³ugi zwi±zane z odpadami 90.51.13.00 - Us³ugi zbierania ¶mieci 90.51.12.00 - Us³ugi gromadzenia odpadów pochodz±cych z gospodarstw domowych 90.51.20.00 - Us³ugi transportu odpadów 90.51.10.00 - Us³ugi wywozu odpadów 90.51.30.00 - Us³ugi obróbki i usuwania odpadów, które nie s± niebezpieczne 90.52.30.00 - Us³ugi usuwania odpadów toksycznych, z wyj±tkiem odpadów radioaktywnych i zanieczyszczonej gleby 90.65.00.00 - Us³ugi usuwania azbestu 90.51.31.00 - Us³ugi wywozu odpadów pochodz±cych z gospodarstw domowych .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom okre¶lonym w ustawie Prawo zamówieñ publicznych i spe³nia wymagania okre¶lone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 1.W przetargu mog± wzi±æ udzia³ wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówieñ publicznych i spe³niaj±cy warunki art. 22 ust. 1 ustawy, a mianowicie; 1.1 posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania Opis sposobu oceny spe³nienia warunków: Prowadz± dzia³alno¶æ gospodarcz± i s± zarejestrowani we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej. Zapewni± aby czynno¶ci objête zamówieniem by³y wykonywane przez osoby posiadaj±ce odpowiednie uprawnienia zawodowe. 1.2. posiadaj± wiedzê i do¶wiadczenie Opis sposobu spe³nienia warunku: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy: w okresie 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 us³ugi odpowiadaj±ce swoim rodzajem, warto¶ci± us³ugom stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±cz± dokumenty potwierdzaj±ce ¿e us³ugi te zosta³y lub s± wykonywane nale¿ycie. Posiadaj± co najmniej po jednej jednostce sprzêtu (jako posiadacz samoistny lub zale¿ny) niezbêdnego do wykonania prac okre¶lonych w zamówieniu. Dysponuj± osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi± pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia potencja³u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3. Spe³niaj± warunki dotycz±ce sytuacji ekonomicznej i finansowej Opis sposobu oceny spe³nienia warunku: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy: dysponuj± niezbêdnym potencja³em ekonomicznym, znajduj± siê w sytuacji finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia tj. posiadaj± ¶rodki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolno¶æ kredytow± do wykonania zamówienia..
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Informacje o dokumentach potwierdzaj±cych spe³nienie warunków (za³±czniki do oferty): ad. 1.1. a) o¶wiadczenie wykonawcy, ¿e nie podlega wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych - za³±cznik nr 2 do SIWZ b) o¶wiadczenie wykonawcy o spe³nieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych - za³±cznik nr 3 do SIWZ c)zezwolenie w oparciu o ustawê z 13 wrze¶nia 1996 roku ( tekst jednolity: Dz.U. Z 2005 r. nr 236 poz. 2008 z pó¼niejszymi zmianami ) o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach na zbiórkê i transport odpadów d) posiadaj± zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie transportu odpadów, m.in. odpadów ADR oraz zawieraj±cych azbest - kod 170610, 170605, wydanego w oparciu o przepisy ustawy o odpadach , ( tekst jednolity: Dz.U. Z 2007 nr 39 poz. 251 z pó¼niejszymi zmianami) e) dokument rejestracyjny firmy - aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, przedstawiaj±ce aktualny stan faktyczny i prawny, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert f) aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cych odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ zgodê na przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert ad. 1.2. a) wykaz wykonanych us³ug (min. 2) zrealizowanych w okresie ubieg³ych 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, o charakterze i z³o¿ono¶ci porównywalnej z zakresem zamówienia wg uk³adu: przedmiot zamówienia ca³kowita warto¶æ zamówienia termin rozpoczêcia i zakoñczenia zadania nazwa zamawiaj±cego wraz z za³±czeniem dokumentów (np. referencje, protoko³y odbioru) potwierdzaj±cych, ¿e us³ugi te zosta³y wykonane nale¿ycie ad. 1.3. aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej informacja z banku o posiadanych ¶rodkach finansowych lub zdolno¶ci kredytowej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugkluki.finn.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Gminy Kluki, Kluki 88, 97-415 Kluki, pokój nr 23-24..
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 20.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Urz±d Gminy Kluki, Kluki 88, 97-415 Kluki, pokój nr 9.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
INNE PRZETARGI KLUKI
- Przebudowa sieci wodoci±gowej wraz z dokumentacj± projektow± w miejscowo¶ci Podwódka
- Wydobycie, za³adunek, transport i utylizacja odpadu oraz Remont zbiornika ch³onno-odparowawczego dla wód opadowych w ramach zad. Bud. i rozbud. infrastruktury wodoci±g. i kanaliz. na terenie Gm. Kluki
wiêcej: przetargi KLUKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug sukcesywnego odbioru, transportu i utylizacji odpadów niebezpiecznych dla Instytutu Chemii Organicznej PAN.
- Utrzymanie terenów zielonych (wycinka/przycinka drzew w pasach drogowych, pielêgnacja terenów zielonych - ronda) na terenie Gminy Komorniki w 2025 roku
- Us³uga odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wysokokalorycznych o kodzie 19 12 12
- Us³ugi transportowe przy remontach i dzia³aniach porz±dkowych prowadzonych w pasach drogowych ulic Miasta Kutno przez pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych
- ZP/06/2025 Remont budynku nr 2 w Jednostce Wojskowej w Trzebiatowie
- Sukcesywny wywóz nieczysto¶ci
wiêcej: Us³ugi zwi±zane z odpadami »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.