eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynNadzór inwestorski nad budową sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami i przepompownią na odcinku Zgoda-Gronowo oraz budową sieci kanalizacji sanitarnej w obrębie Rusy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-10

Olsztyn: Nadzór inwestorski nad budową sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami i przepompownią na odcinku Zgoda-Gronowo oraz budową sieci kanalizacji sanitarnej w obrębie Rusy
Numer ogłoszenia: 80405 - 2016; data zamieszczenia: 10.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 81520 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie, ul. Głowackiego 6, 10-448 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5248800, faks 89 5248802.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad budową sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami i przepompownią na odcinku Zgoda-Gronowo oraz budową sieci kanalizacji sanitarnej w obrębie Rusy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad budową sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami i przepompownią na odcinku Zgoda-Gronowo oraz budową sieci kanalizacji sanitarnej w obrębie Rusy, w branżach sanitarnej i elektrycznej w zakresie umożliwiającym: uzyskanie zgodnie z przepisami Prawa budowlanego pozwolenia na użytkowanie oraz użytkowanie wybudowanych obiektów zgodnie z przeznaczeniem. 2. Do obowiązków inspektora nadzoru należy sprawowanie nadzoru nad ww. zadaniem, którego zakres rzeczowy obejmuje wykonanie m.in.: - kolektorów grawitacyjnych z rur PCV 200 - dł. 577 m, z rur PCV 160 - 130 m, - kolektora tłocznego z rur PE 90 - dł. 3340,5 m, - studni rewizyjnych betonowych D = 1200 mm - 22 kpl., - studni rewizyjnych odpowietrzających - 5 kpl., - prefabrykowanej przepompowni ścieków Hydro Partner - 1 kpl., - przejścia kolektorem tłocznym pod torami kolejowymi linii Nr 204 Malbork - Braniewo - Granica Państwa (działka nr 151 obr. Rusy) oraz przejść kolizyjnych z siecią wodociągową, kanalizacją sanitarną, kablami elektrycznymi i teletechnicznymi, - wymiany kraty mechanicznej oraz wykonanie układu dwupompowego w zbiorniku buforowym z monitoringiem w oczyszczalni ścieków w Gronowie. 3. Projektowana sieć kanalizacji sanitarnej przebiegać będzie przez następujące działki: 1) sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnotłocznej z przyłączami i przepompownią ścieków na odcinku Zgoda-Gronowo, gm. Braniewo na działkach nr: 80, 124, 116, 115, 103, 102, 99/1, 99/2, 138, 135, 134, 133, 132, 131, 129, 146, 147/1, 125, 123, 126, 143, 155, 156, 127, 114, 140, 144, 137/1 obr. Rusy i dz. nr: 130, 123, 121, 120, 119, 116 obr. Gronowo, 2) sieć kanalizacji sanitarnej na działce nr 151 obręb Rusy po obszarze linii kolejowej Nr 204 Malbork-Braniewo-Granica Państwa ze skrzyżowaniem pod torami w km 89,400. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) Projekt budowlany Sieć kanalizacji sanitarnej Zgoda - Gronowo - branża sanitarna. b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, c) Przedmiary robót (jedynie jako podstawa informacyjna), d) pozwolenie na budowę, decyzje. 5. Dokumentacja ta jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego pod adresem: www.anr.gov.pl 6. W ramach pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania pełnego zakresu czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2016 poz. 290), w tym w szczególności: 1) Reprezentowania Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 2) Informowania Zamawiającego o zagrożeniach w realizacji zadania, występujących odstępstwach jakościowych, odstępstwach co do sposobu wykonywania zadania. 3) Sprawdzania jakości wykonywanych robót, wbudowywanych materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganiu zastosowania wyrobów budowlanych niezgodnych z dokumentacją projektową, wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 4) Sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, oraz uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych sieci, przyłączy, urządzeń, konstrukcji, nawierzchni. 5) Kontroli prawidłowości prowadzenia dzienników budowy i dokonywanie w nich wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót. 6) Weryfikacji zakresu wykonanych etapów robót pod względem ich zgodności z dokumentacją projektową, wartością określoną w ofercie i stanem faktycznym. 7) Sprawdzania faktur wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót, dokonywanie rozliczeń merytorycznych i finansowych wykonanych prac w imieniu Zamawiającego, a także pełnego rozliczenia finansowego realizowanego zadania. 8) Organizowania i prowadzenia narad technicznych, problemowych i innych spotkań zwołanych przez Zamawiającego i ich protokołowanie 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy, który stanowi załącznik Nr 7 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKO - INWEST s.c., ul. Polna 18, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11623,50

  • Oferta z najniższą ceną: 11623,50 / Oferta z najwyższą ceną: 59040,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.