Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-12
Koszalin: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego i faksów na potrzeby Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie Filia w Koszalinie w 2010 r.
Numer ogłoszenia: 8041 - 2010; data zamieszczenia: 12.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie Filia w Koszalinie , ul. Partyzantów 15A, 75-411 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3439930, 3473100, faks (094) 343 36 95.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego i faksów na potrzeby Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie Filia w Koszalinie w 2010 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego i faksów niżej wymienionych: 1.-Toner do drukarki Brother HL5250DN (TN3170)-14-szt. 2.-Bęben do drukarki Brother HL5250DN -7-szt. 3.-Toner do drukarki OKI 14 EX-4-szt. 4.-Bęben do drukarki OKI 14 EX-2-szt. 5.-Toner do drukarki Samsung ML 3051 ND (ML-D3050B, wyd. 8.000 stron)-6-szt. 6.-Toner do drukarki Lexmark C 524 kaseta czarna (8K)(C5242KH)-4-szt. 7.-Toner do drukarki Lexmark C 524 kaseta cyjan (5K)(C5242CH)-2-szt. 8.-Toner do drukarki Lexmark C 524 kaseta magenta (5K)(C5242MH)-2-szt. 9.-Toner do drukarki Lexmark C 524 kaseta żółta (5K)(C5242YH)-2-szt. 10.-Bęben do drukarki Lexmark C524 (zestaw 4 szt. x20000, kolory+czarny)-1-szt. 11.-Pojemnik na zużyty toner Lexmark C524-1-szt. 12.-Toner do drukarki Lexmark T 640-20-szt. 13.-Toner do drukarki HP Laser Jet 1320-40-szt. 14.-Toner do drukarki HP Laser Jet 2200M-12-szt. 15.-Toner do drukarki HP Laser Jet 2420-1-szt. 16.-Toner do drukarki HP Laser Jet 4000 (wydajność 10.000 stron)-1-szt. 17.-Tusz czarny HP Desk Jet 460C-4-szt. 18.-Tusz czarny HP Desk Jet 690C-3-szt. 19.-Tusz czarny HP Desk Jet 710C-4-szt. 20.-Tusz czarny HP Desk Jet 840C-3-szt. 21.-Tusz czarny HP Desk Jet 930C-6-szt. 22.-Tusz czarny HP Desk Jet 960C-5-szt. 23.-Tusz czarny HP Desk Jet 1120C-7-szt. 24.-Tusz czarny HP Desk Jet 1220-8-szt. 25.-Tusz czarny HP Desk Jet D4260-3-szt. 26.-Tusz kolorowy HP Desk Jet 460-4-szt. 27.-Tusz kolorowy HP Desk Jet 690C-3-szt. 28.-Tusz kolorowy HP Desk Jet 710C-3-szt. 29.-Tusz kolorowy HP Desk Jet 840C-3-szt. 30.-Tusz kolorowy HP Desk Jet 930C-6-szt. 31.-Tusz kolorowy HP Desk Jet 960C-3-szt. 32.-Tusz kolorowy HP Desk Jet1120C-6-szt. 33.-Tusz kolorowy HP Desk Jet 1220C-6-szt. 34.-Tusz kolorowy HP Desk Jet D4260-3-szt. 35.-Tusz czarny EPSON STYLUS 1520-5-szt. 36.-Tusz kolorowy EPSOPN STYLUS 1520-1-szt. 37.-Taśma do drukarki EPSON DFX 5000+-1-szt. 38.-Taśma do drukarki Panasonic KXP 2130-1-szt. 39.-Toner do faksu RICOH FAX 2210L-5-szt. 40.-Toner do faksu Panasonic KXMB773-10-szt. 41.-Bęben do faksu Panasonic KXMB773-4-szt. 42.-Nośnik danych CDR, twarde opakowanie jednokrotnego zapisu -200-szt. 43.-Nośnik danych DVD-R 4,7 GB, twarde opak. jednokrotnego zapisu-100-szt. Materiały eksploatacyjne, z uwagi na posiadany sprzęt objęty gwarancją, muszą być oryginalnymi materiałami eksploatacyjnymi, czyli pochodzącymi od producenta danego sprzętu. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty na materiały eksploatacyjne regenerowane..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 32.58.20.00 - Nośniki danych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełni warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, tj.: 1)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych rozdziale 6 niniejszej SWIZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP według druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 3)Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie
Filia w Koszalinie, ul. Partyzantów 15A, 75-411 Koszalin
pokój nr 33.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2010 godzina 13:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie Filia w Koszalinie, ul. Partyzantów 15A, 75-411 Koszalin pokój nr 72 (w sekretariacie).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przebudowa DW 147 odc. Radowo Małe - Strzmiele
- Przebudowa ścieżki pieszo - rowerowej w ciągu DW 106 m. Stargard ul. Broniewskiego
- Przebudowa chodnika w ciągu DW 146 m. Mieszewo
- Usługi przygotowania cystern paliwowych, urządzeń, filtrów, nalewaków i zbiorników paliwowych do badań dozorowych (WDT).
- Usługa konserwacji oraz napraw myjni pojazdów gąsienicowych i kołowych na rzecz 17 WOG Koszalin w latach 2025-2027 (2 zadania).
- Prace remontowe budynku warsztatowego nr 5 na kompleksu wojskowego przy ul. Zwycięstwa w Darłowie (DZSW).
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych i papieru do drukarek.
- Sukcesywna dostawa tonerów i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz odbiór zużytych tonerów i bębnów wykorzystywanych w Zagłębiowskim Szpitalu Klinicznym
- Dostawa oprogramowania antywirusowego z modułem EDR, systemu zabezpieczenia poczty elektronicznej oraz dysków twardych do serwerów NAS dla Gminy Miejskiej Lubaczów - "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Komputery 2025
- Sukcesywne dostawy tuszy i tonerów oraz pozostałych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz kserokopiarek dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.
- Dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Sądu Rejonowego w Pruszkowie
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.