Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-10
Katowice: Zakup i dostawa narzędzi chirurgicznych oraz akcesoriów kompatybilnych z różnymi urządzeniami
Numer ogłoszenia: 80429 - 2016; data zamieszczenia: 10.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Szpital Kolejowy w Katowicach - s.p.z.o.z. , ul. Panewnicka 65, 40-760 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 605 35 00, faks 32 605 35 08.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://kolejowy.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa narzędzi chirurgicznych oraz akcesoriów kompatybilnych z różnymi urządzeniami.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa narzędzi chirurgicznych oraz akcesoriów kompatybilnych z różnymi urządzeniami z podziałem na Pakiety. Pakiet nr 1 - Zakup i dostawa wraz z transportem narzędzi chirurgicznych oraz akcesoriów kompatybilnych z różnymi urządzeniami w tym: ostrza chirurgiczne zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ. Pakiet nr 2 - Zakup i dostawa wraz z transportem narzędzi chirurgicznych oraz akcesoriów kompatybilnych z różnymi urządzeniami w tym: skalpele bezpieczne zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ. Pakiet nr 3 - Zakup i dostawa wraz z transportem narzędzi chirurgicznych oraz akcesoriów kompatybilnych z różnymi urządzeniami w tym: klipsy polimerowe zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ. Pakiet nr 4 - Zakup i dostawa wraz z transportem narzędzi chirurgicznych oraz akcesoriów kompatybilnych z różnymi urządzeniami w tym: klipsy tytanowe zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ. Pakiet nr 5 - Zakup i dostawa wraz z transportem narzędzi chirurgicznych oraz akcesoriów kompatybilnych z różnymi urządzeniami w tym: staplery skórne zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ. Pakiet nr 6 - Zakup i dostawa wraz z transportem narzędzi chirurgicznych oraz akcesoriów kompatybilnych z różnymi urządzeniami w tym: jednorazowe staplery do zabiegów chirurgicznych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ. Pakiet nr 7 - Zakup i dostawa wraz z transportem narzędzi chirurgicznych oraz akcesoriów kompatybilnych z różnymi urządzeniami w tym: narzędzia chirurgiczne zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ. Pakiet nr 8 - Zakup i dostawa wraz z transportem narzędzi chirurgicznych oraz akcesoriów kompatybilnych z różnymi urządzeniami w tym: narzędzia chirurgiczne zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ. Pakiet nr 9 - Zakup i dostawa wraz z transportem narzędzi chirurgicznych oraz akcesoriów kompatybilnych z różnymi urządzeniami w tym: instrumentarium zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ. Pakiet nr 10 - Zakup i dostawa wraz z transportem narzędzi chirurgicznych oraz akcesoriów kompatybilnych z różnymi urządzeniami w tym: instrumenty do mocowania siatek przepuklinowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ. Pakiet nr 11 - Zakup i dostawa wraz z transportem narzędzi chirurgicznych oraz akcesoriów kompatybilnych z różnymi urządzeniami w tym: akcesoria kompatybilne z nożem harmonicznym typu GEN11 firmy Johnson&Johnson /lub równoważny zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ. Pakiet nr 12 - Zakup i dostawa wraz z transportem narzędzi chirurgicznych oraz akcesoriów kompatybilnych z różnymi urządzeniami w tym: akcesoria kompatybilne z urządzeniami firmy Dräger /lub równoważny zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ. Pakiet nr 13 - Zakup i dostawa wraz z transportem narzędzi chirurgicznych oraz akcesoriów kompatybilnych z różnymi urządzeniami w tym: akcesoria kompatybilne z urządzeniami firmy Dräger /lub równoważny zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ. Pakiet nr 14 - Zakup i dostawa wraz z transportem narzędzi chirurgicznych oraz akcesoriów kompatybilnych z różnymi urządzeniami w tym: akcesoria kompatybilne z urządzeniami firmy Dräger /lub równoważny zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ. Pakiet nr 15 - Zakup i dostawa wraz z transportem narzędzi chirurgicznych oraz akcesoriów kompatybilnych z różnymi urządzeniami w tym: akcesoria kompatybilne z kardiomonitorem typ Emtel FX2000 /lub równoważny zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ. Pakiet nr 16 - Zakup i dostawa wraz z transportem narzędzi chirurgicznych oraz akcesoriów kompatybilnych z różnymi urządzeniami w tym: akcesoria kompatybilne z aparatem Erbe VIO 300D /lub równoważny zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ. Pakiet nr 17 - Zakup i dostawa wraz z transportem narzędzi chirurgicznych oraz akcesoriów kompatybilnych z różnymi urządzeniami w tym: elementy wyposażenia kompatybilne z aparatem ICC 300 firmy Erbe oraz do Diatermii VIO 300D /lub równoważny zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ. Pakiet nr 18 - Zakup i dostawa wraz z transportem narzędzi chirurgicznych oraz akcesoriów kompatybilnych z różnymi urządzeniami w tym: elementy wyposażenia kompatybilne z Diatermią VIO 300D oraz argonu APC2 /lub równoważny zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ. Pakiet nr 19 - Zakup i dostawa wraz z transportem narzędzi chirurgicznych oraz akcesoriów kompatybilnych z różnymi urządzeniami w tym: narzędzia chirurgiczne kompatybilne z resektoskopem firmy Wolf oraz Diatermią VIO 300D /lub równoważny zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ. Pakiet nr 20 - Zakup i dostawa wraz z transportem narzędzi chirurgicznych oraz akcesoriów kompatybilnych z różnymi urządzeniami w tym: akcesoria endoskopowe kompatybilne z endoskopami Pentax /lub równoważny zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ. Pakiet nr 21 - Zakup i dostawa wraz z transportem narzędzi chirurgicznych oraz akcesoriów kompatybilnych z różnymi urządzeniami w tym: akcesoria endoskopowe kompatybilne z endoskopami Pentax /lub równoważny zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ. Pakiet nr 22 - Zakup i dostawa wraz z transportem narzędzi chirurgicznych oraz akcesoriów kompatybilnych z różnymi urządzeniami w tym: akcesoria endoskopowe kompatybilne z endoskopami Pentax /lub równoważny zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ. Pakiet nr 23 - Zakup i dostawa wraz z transportem narzędzi chirurgicznych oraz akcesoriów kompatybilnych z różnymi urządzeniami w tym: akcesoria endoskopowe kompatybilne z endoskopami Pentax /lub równoważny zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ. Pakiet nr 24 - Zakup i dostawa wraz z transportem narzędzi chirurgicznych oraz akcesoriów kompatybilnych z różnymi urządzeniami w tym: akcesoria endoskopowe do zabiegów na drogach żółciowych ERCP zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.16.22.00 - Przyrządy używane na salach operacyjnych 33.14.14.11 - Skalpele i noże chirurgiczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 24.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, zgodnie z treścią Załącznika Nr 4 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, zgodnie z treścią Załącznika Nr 4 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, zgodnie z treścią Załącznika Nr 4 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, zgodnie z treścią Załącznika Nr 4 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, zgodnie z treścią Załącznika Nr 4 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1) Oświadczenie o zapewnieniu dostarczenia produktów posiadających aktualne świadectwa rejestracji, świadectwa dopuszczenia do obrotu potwierdzające, że mogą być podmiotem obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej lub posiadają pozwolenie dopuszczające do obrotu wydane przez Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską. W sytuacjach wątpliwych, związanych z brakiem możliwości weryfikacji zgodności zaoferowanego sprzętu z wymaganiami określonymi w SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania: a) aktualnych dokumentów dopuszczających do obrotu i używania na terenie RP zaoferowanego sprzętu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz. U. z 2010r. Nr 107, poz. 679) oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie: Deklarację zgodności, Certyfikat CE, wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych oraz opis lub wypis z katalogu produktów lub ulotkę producenta; b) próbek zaoferowanego sprzętu /próbki nie podlegają zwrotowi/ W takim przypadku Wykonawca zostanie pisemnie poinformowany o konieczności przedłożenia w/w dokumentów/próbek w terminie określonym przez Zamawiającego.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność notarialnie. 2) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia odrębnie musi udokumentować, że spełnia warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 pzp. Łącznie powinny być spełnione warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2, 3, 4 pzp tj.: posiadanie odpowiedniej wiedzy i doświadczenia; dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; spełnienie warunku dotyczącego sytuacji finansowej. 3) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia odrębnie musi złożyć oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej. 4) W przypadku spółek cywilnych: aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego - należy złożyć zarówno dla każdego z przedsiębiorców tworzących spółkę cywilną (w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych), jak i dla samej spółki (w zakresie podatku VAT), aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - należy złożyć zarówno dla każdego z przedsiębiorców tworzących spółkę cywilną, jak i dla samej spółki. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawca wraz z ofertą przedkłada pełnomocnictwo. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej notarialnie. 5) Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania, określonych w pkt 7.2 pkt 1,2,3,4, SIWZ. 6) Załącznik nr 1 - Formularz oferty, 7) Załącznik nr 2 - Formularze cenowe, 8) Załącznik nr 3 - Oświadczenie o podwykonawcach
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 97
- 2 - Termin realizacji dostaw - 3
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy tylko i wyłącznie na warunkach i zasadach określonych w Projekcie umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/osk_katowice lub www.kolejowy.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zakupów i Inwestycji siedziby Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat siedziby Zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup pojazdu typu autobus
- Remont mieszkań (III)/XV/2024
- Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów oraz części pojazdów na koszt Policji dla jednostek Policji garnizonu śląskiego
- Dostawa urządzeń sieciowych
- Dostawa subskrypcji dla systemu VoIP oraz usługa wsparcia
- Świadczenie usług pełnienia dyżurów awaryjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTARCZANIE AKCESORIÓW DO KARDIOMONITORÓW PRODUKCJI PHILIPS ORAZ KART DO MONITORA HEMODYNAMICZNEGO
- Dzierżawa mieszalnika przeznaczonego do produkcji mieszanin do żywienia pozajelitowego wraz z zakupem przewodów i opakowań na gotowe mieszaniny
- Dostawa wyrobów do zabiegów RIRS, ureterorenoskopu giętkiego cyfrowego wielorazowego, koszulek dostępu moczowodowego do giętkich ureterorenoskopów z funkcją odsysania (...) w podziale na 24 części.
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, a także materiałów, odczynników i testów laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów
- Dostawa sprzętu wyposażenia medycznego: podestów operacyjnych, stolików chirurgicznych, opatrunkowych, wózków medycznych i innych
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji.
więcej: Skalpele i noże chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.