To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-05-26
Jarosław: Dostawa tuszów i tonerów do drukarek komputerowych oraz innych urządzeń drukujących i kopiujących, a także akcesoriów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Jarosławiu
Numer ogłoszenia: 80449 - 2009; data zamieszczenia: 26.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 47019 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Jarosławiu - Starosta Jarosławski, ul. Jana Pawła II 17, Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 016 6246200, faks 016 6246249.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tuszów i tonerów do drukarek komputerowych oraz innych urządzeń drukujących i kopiujących, a także akcesoriów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Jarosławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa dla Starostwa Powiatowego w Jarosławiu tuszów i tonerów do drukarek komputerowych, wielofunkcyjnych urządzeń drukujących i kopiujących oraz kserokopiarek, a także akcesoriów komputerowych (klawiatury i myszki komputerowe, płyty CD i DVD, dyskietki, kable teleinformatyczne). Wartość szacunkowa zamówienia powyżej 14 000 euro i poniżej 206 000 euro. Dostawa będąca przedmiotem niniejszego zamówienia obejmuje: 1) tusze czarne do atramentowych drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych; 2) tusze kolorowe do atramentowych drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych; 3) tonery czarne do laserowych drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych; 4) tonery kolorowe do laserowych drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych; 5) tonery czarne do urządzeń kopiujących; 6) akcesoria komputerowe (klawiatury i myszki komputerowe, płyty CD i DVD, dyskietki, kable teleinformatyczne). Szczegółowy zakres ilościowy oraz jakościowy przedmiotu niniejszego zamówienia określa Wykaz Ilościowy i Jakościowy, stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących 30.12.21.13 - 30.12.21.13 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.23.44.00 - Uniwersalne dyski wideo (DVD) 30.23.73.20 - Dyskietki 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 99997.80 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA ER-TEL S.C. EWELINA I IRENEUSZ DROSTEK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA ER-TEL S.C. EWELINA I IRENEUSZ DROSTEK
- Firma Handlowa ER-TEL S. C., ul. Słowackiego 22, 37-500 Jarosław, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 99997.80
- Oferta z najniższą ceną: 99997.80 oferta z najwyższą ceną: 135567.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Dostawa profesjonalnych środków do systemu sprzątania, dozowników i dzierżawa stacjonarnych systemów dozowania oraz środków myjących i środków do płukania w zmywarkach gastronomicznych przemysłowych
- Remont nawierzchni, ogrodzenia i oświetlenia boisk, budynku zaplecza sanitarno-szatniowego w ramach modernizacji kompleksu sportowego ,,Moje Boisko ORLIK 2012
- "000-601-006 Inwestycje drogowe na terenie dróg wewnętrznych - Przebudowa ul. Kruhel Pełkiński na działkach miejskich - III etap"
- Remont zespołu boisk sportowych - zadanie pod nazwą - "ORLIK 2012" przy Szkole Podstawowej nr 10 - Inspektor Nadzoru.
- Remont zespołu boisk sportowych - zadanie pod nazwą - "ORLIK 2012" przy Szkole Podstawowej nr 4 - Inspektor Nadzoru.
- "629-600-002 Inwestycje drogowe na terenie dróg gminnych - Rozbudowa drogi gminnej nr 111208R w km od 0+000 do 1+637,50" w ramach zadania pn.: "Rozbudowa ul. Misztale".
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego i wyposażenia dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach.
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego do pracowni komputerowej w ramach modernizacji infrastruktury teleinformatycznej wraz z wymianą sprzętu komputerowego - POWTÓRZONY
- Sukcesywne dostawy części i akcesoriów komputerowych, nośników danych przez okres 12 miesięcy dla Jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
- Usługa outsourcingu drukarek, urządzeń drukujących oraz kompleksowa obsługa druku w KG PSP
- Sukcesywna dostawa tonerów, atramentów oraz innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych, tuszy i tonerów do urządzeń drukujących"
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.