Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-06-02
Łask: Zakup i dostawa narzędzi ręcznych
Numer ogłoszenia: 80479 - 2015; data zamieszczenia: 02.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 91086 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1158, ul. 9 Maja 95, 98-100 Łask, woj. łódzkie, tel. 261 554 591, faks 261 554 709.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa narzędzi ręcznych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi ręcznych. 2. Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 11 części. 2.1. Część I - Narzędzia do obróbki metali; 2.2. Część II - Narzędzia specjalne; 2.3. Część III - Narzędzia do obrabiarek - narzędzia ręczne; 2.4. Część IV - Narzędzia do obrabiarek; 2.5. Część V - Przyrządy do ostrzenia; 2.6. Część VI - Narzędzia ręczne; 2.7. Część VII - Narzędzia typu ściągacz; 2.8. Część VIII - Narzędzia kontrolno-pomiarowe; 2.9. Część IX - Elektroniczne przyrządy pomiarowe; 2.10. Część X - Urządzenia pomiarowe; 2.11. Część XI - Narzędzia różne. 3. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Wymagania Zamawiającego związane z przedmiotem zamówienia: 4.1. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 12 miesięczny okres gwarancji (dotyczy części I-X) oraz co najmniej 6 miesięczny okres gwarancji (dotyczy części XI). 4.2. Przedmiot zamówienia powinien posiadać wysoką jakość oraz spełniać parametry techniczno-eksploatacyjne zgodnie z opisem w załączniku nr 5 do SIWZ 4.3. Wszystkie dostarczone narzędzia muszą być fabrycznie nowe (nie mogą to być narzędzia po naprawie, regeneracji, renowacji itp.) zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno-eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych. 5. Wymagania Zamawiającego związane z dostawą narzędzi: 5.1. Dostawa narzędzi (dotyczy części X) odbędzie się jednorazowo w ustalonym z Zamawiającym terminie. 5.2. Dostawy narzędzi (dotyczy części I-X) odbywać się będą sukcesywnie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym każdorazowo, na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego. Zamówienie może być złożone telefonicznie potwierdzone faksem lub emailem. 5.3. Wykonawca dostarczy zamówione artykuły na adres wskazany przez Zamawiającego w terminie od 15 do 90 dni roboczych od chwili otrzymania zamówienia (dotyczy części I-X). 5.4. Wykonawca zapewni dostawę przedmiotu zamówienia, własnym transportem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na własny koszt bez obciążenia z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami. 5.5. Produkty objęte przedmiotem zamówienia odbierane będą przez Zamawiającego w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, a ich przyjęcie każdorazowo potwierdzone będzie protokołem odbioru podpisywanym przez przedstawiciela Zamawiającego i upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Produkty mają być przedstawione przez Wykonawcę do odbioru w sposób pozwalający na dokonanie ich oceny zgodności z Umową.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.10.00 - Narzędzia ręczne 42.67.00.00 - Części i akcesoria do obrabiarek 38.41.00.00 - Przyrządy pomiarowe 44.51.20.00 - Różne narzędzia ręczne 39.22.42.10 - Pędzle malarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Narzędzia do obróbki metali
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IMPONAR Włodzimierz KAŹMIERSKI, Piotr DUBEL Sp. jawna, ul. Krasickiegi 44, 97-500 Radomsko, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10455,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 917,90
Oferta z najniższą ceną: 917,90 / Oferta z najwyższą ceną: 1019,85
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Narzędzia do obrabiarek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IMPONAR Włodzimierz KAŹMIERSKI, Piotr DUBEL Sp. jawna, ul. Krasickiegi 44, 97-500 Radomsko, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9756,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9917,94
Oferta z najniższą ceną: 9917,94 / Oferta z najwyższą ceną: 14350,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Narzędzia ręczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MAGAPOLL Robert GOGACZ, ul. Witosa 67, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17073,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23696,00
Oferta z najniższą ceną: 23696,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23696,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Narzędzia typu ściągacz
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IMPONAR Włodzimierz KAŹMIERSKI, Piotr DUBEL Sp. jawna, ul. Krasickiegi 44, 97-500 Radomsko, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8943,09 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7104,00
Oferta z najniższą ceną: 7104,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19442,50
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Elektroniczne przyrządy pomiarowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. BRODEX Sp. z o.o., ul. Srebrna 21, 41-804 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10569,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8300,00
Oferta z najniższą ceną: 8300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Urządzenia pomiarowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MAGOPOLL Robert GOGACZ, ul. Witosa 67, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26829,27 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23969,00
Oferta z najniższą ceną: 23969,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25149,42
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁASKA
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" wraz z budową sprawnościowego placu zabaw na osiedlu Przylesie w Łasku
- Dostawa sprzętu i oprogramowania do doposażenia pracowni zawodowych w ramach projektu "Zawodowi uczniowie Technikum nr 1 w Łasku"
- Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych w 2025 r.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2301E na odcinku od działki nr 79 do działki 354 w miejscowości Brzeski
więcej: przetargi w Łasku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa przyrządów pomiarowych
- Sukcesywna dostawa narzędzi oraz materiałów metalowych, ślusarskich, budowlanych, stolarskich i hydraulicznych na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- ZK-DZP.262.26.2025 - Dostawa mierników na potrzeby Laboratorium Odnawialne źródła energii, wytwarzanie energii elektrycznej Wydziału Elektrycznego ramach projektu "PB 5.0 "
- Dostawa i montaż urządzeń edukacyjnych i diagnostycznych wraz z przeprowadzeniem szkoleń w ramach projektu: "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Łukowie"
- Dostawa materiałów jednorazowych oraz jednorazowych specjalistycznych do statków powietrznych będących na ewidencji na ewidencji 1 Bazy Lotnictwa Transportowego w Warszawie
- Zakup wyposażenia pracowni dydaktycznych w ramach realizacji projektu Mechaniak na 5 +
więcej: Przyrządy pomiarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.