Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-06-10
Opole: Roboty budowlane polegające na budowie zabezpieczeń przeciwpożarowych w budynku Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu przy ul. Piastowskiej 14 - etap IV oraz roboty budowlane w zakresie wykonania sieci teleinformatycznej rozdzielczej, sieci elektrycznej dedykowanej do urządzeń informatycznych oraz przebudowy oświetlenia na korytarzu IIIp. w budynku Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu przy ul. Piastowskiej 14 w Opolu jako realizacja zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa infrastruktury informatycznej OUW - Etap IV, wykonanie sieci teleinformatycznej i elektrycznej w budynku OUW
Numer ogłoszenia: 80487 - 2016; data zamieszczenia: 10.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 113348 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4524690, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na budowie zabezpieczeń przeciwpożarowych w budynku Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu przy ul. Piastowskiej 14 - etap IV oraz roboty budowlane w zakresie wykonania sieci teleinformatycznej rozdzielczej, sieci elektrycznej dedykowanej do urządzeń informatycznych oraz przebudowy oświetlenia na korytarzu IIIp. w budynku Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu przy ul. Piastowskiej 14 w Opolu jako realizacja zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa infrastruktury informatycznej OUW - Etap IV, wykonanie sieci teleinformatycznej i elektrycznej w budynku OUW.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty budowlane polegające na budowie zabezpieczeń przeciwpożarowych w budynku Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu przy ul. Piastowskiej 14 - etap IV oraz roboty budowlane w zakresie wykonania sieci teleinformatycznej rozdzielczej, sieci elektrycznej dedykowanej do urządzeń informatycznych oraz przebudowy oświetlenia na korytarzu IIIp. w budynku Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu przy ul. Piastowskiej 14 w Opolu jako realizacja zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa infrastruktury informatycznej OUW - Etap IV, wykonanie sieci teleinformatycznej i elektrycznej w budynku OUW. Zakres prac: dotyczący budowy zabezpieczeń przeciwpożarowych budynku, obejmuje wykonanie instalacji poziomej wraz z montażem czujek pożarowych na piętrze I, II i III budynku Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót, w tym w szczególności: wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych na częściach korytarzy, montaż listew ściennych z PCV na ścianach i sufitach w pomieszczeniach biurowych, ułożenie przewodów do podłączenia czujek, montaż wielosensorowych czujek pożarowych, podłączenie instalacji piętrowych do istniejących pętli zlokalizowanych na każdej kondygnacji w pomieszczeniach technicznych przy windzie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa wykonana przez Autorską Pracownię arch. Macieja Małachowicza z Wrocławia, w tym: projekt budowlany (w zakresie instalacji sygnalizacji alarmu pożaru SAP), stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (w zakresie instalacji sygnalizacji alarmu pożaru SAP), stanowiąca Załącznik nr 4 do SIWZ, przedmiar robót, stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ. Przedmiotowe roboty to kolejny etap zadania realizowanego przez Urząd w ramach przebudowy budynku OUW w Opolu w celu dostosowania obiektu do obowiązujących przepisów z zakresu ochrony przeciwpożarowej. W 2014r. wykonany został system sygnalizacji pożarowej w zakresie ręcznych ostrzegaczy pożarowych oraz sygnalizatorów optyczno-akustycznych w systemie ESSER wraz z centralą sygnalizacji pożarowej IQControl M. W 2015r wykonana została instalacja pozioma wraz z montażem czujek pożarowych na piętrze IV, V i VI budynku Urzędu. Ułożone zostały również pętle od centrali głównej do poszczególnych pięter. Planowane do zamontowania wielosensorowe czujki pożarowe na piętrach I, II, III muszą być kompatybilne z systemem ESSER. Zakres prac: dotyczący wykonania sieci teleinformatycznej rozdzielczej, sieci elektrycznej dedykowanej do urządzeń informatycznych oraz przebudowy oświetlenia na korytarzu III p. w budynku Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu przy ul.Piastowskiej 14 w Opolu prac obejmuje wykonanie sieci teleinformatycznej rozdzielczej, sieci elektrycznej dedykowanej do urządzeń informatycznych oraz przebudowy oświetlenia na korytarzu III p. w budynku Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu przy ul. Piastowskiej 14 w Opolu wraz z pracami towarzyszącymi stanowiącymi Etap II cześć 1 oraz Etap I część 1 w zakresie instalacji uziemiającej i wyrównawczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ETAPU IV zawiera projekt budowlany oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, sporządzona w 2015r. przez RK Projekt Rafał Królikowski z Wrocławia, w tym: Projekt budowlany, (w zakresie realizacji II ETAPU część 1 oraz I Etapu część 1 piwnica w zakresie instalacji uziemiającej i wyrównawczej) - Załącznik nr 7 do SIWZ - z wyłączeniem instalacji oświetlenia awaryjnego, które opisane jest w Załącznikach nr 19 oraz nr 20A do nr 20G; Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik nr 8 do SIWZ, Projekt wykonawczy II Etapu cześć 1 - Załącznik nr 9 do SIWZ, Projekt wykonawczy I Etap część 1 - (w zakresie instalacji uziemiającej i wyrównawczej punkt 3.8) - Załącznik nr 10 do SIWZ; Przedmiar robót (opracowany w zakresie realizacji II ETAPU część 1 oraz z uwzględnieniem prac I Etapu część 1 instalacji uziemiającej i wyrównawczej) - Załącznik nr 11 do SIWZ; Przedmiar robót oświetlenie awaryjne III p; - Załącznik nr 11A do SIWZ. Rysunek B-01 - przekrój poprzeczny przez zabudowę sufitu podwieszanego stropu (aktualizacja 16.03.2016) - Załącznik nr 12 do SIWZ. W związku z opisaniem przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wyroby, sprzęt i instalacje określonych producentów użyte w projekcie należy traktować jako przykładowe. Dopuszcza się zastosowanie przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zaoferowane materiały i urządzenia są równoważne lub lepsze w stosunku do określonych w dokumentacji projektowej. Zaoferowane materiały i urządzenia równoważne nie mogą prowadzić do zmiany projektu. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia stosownie do art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące klauzuli społecznej: Wykonawca przyjmując do realizacji zamówienie zapewni, aby wśród osób bezpośrednio uczestniczących przy wykonywaniu zamówienia zatrudnione były na podstawie umowy o pracę (zgodnie z art. 22 §1 i art. 25 §1 Kodeksu pracy, Dz. U z 2014 r., poz. 1502 ze zm.) minimum dwie osoby realizujące zamówienie w zakresie robót budowlanych, w przypadku zatrudniania przy realizacji zamówienia nowej osoby w trybie, o którym mowa w pkt 3.8.1, zatrudnienie winno nastąpić w terminie nie dłuższym niż 7 dni kalendarzowych od dnia rozpoczęcia realizacji umowy i trwać nieprzerwanie w całym okresie wykonywania umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną lub przez Wykonawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia w ciągu 7 dni kalendarzowych (licząc od dnia rozwiązania stosunku pracy) na to miejsce innej osoby, w trybie, o którym mowa w pkt 3.8.1), Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudniania wskazanej osoby, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia; w przypadku niezapewnienia w trakcie realizacji zamówienia co najmniej dwóch osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 100,00zł. za każdy dzień niezatrudniania każdej z osób (2 osoby) na podstawie umowy o pracę. Wymagania dotyczące organizacji robót budowlanych zawiera projekt umowy stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Wymagana przez Zamawiającego GWARANCJA NA ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE: min. 36 miesięcy. Gwarancja udzielona przez Wykonawcę na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowy opis oceny ofert w tym kryterium zawarty jest w pkt 20.2 lit b niniejszej SIWZ. Wymagana przez Zamawiającego minimalna GWARANCJA PRODUCENTA na zainstalowany system okablowania strukturalnego systemowego: min 20 lat. Gwarancja producenta zaoferowana przez Wykonawcę na zainstalowany system okablowania strukturalnego systemowego stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowy opis oceny ofert w tym kryterium zawarty jest w pkt 20.2 lit c niniejszej SIWZ. Zamawiający informuje, że należy zachować istniejącą kolorystykę ścian i sufitów na korytarzu III p. Montaż opraw oświetlenia ewakuacyjnego należy wykonać bez centrali monitorującej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DEFERO Sp. z o.o., ul. Zajęcza 5/11, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 532419,55 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 405000,00
Oferta z najniższą ceną: 405000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 405000,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Kompleksowa usługa związana z realizacją wyjazdu studyjnego do Nadrenii-Palatynatu/Niemcy oraz Wielkiego Księstwa Luksemburg dla branży rolno-spożywczej i gastronomiczno-hotelarskiej
- Zorganizowanie i przeprowadzenie dwóch edycji warsztatów dla uczestników konkursu pn. "Konkurs ePortfolio"
- Zakup i dostawa drobnego sprzętu medycznego
- U/16/2025 Wsparcie administracyjne Platformy czasopism Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa automatycznego ekstraktora ultradźwiękowego umożliwiającego ekstrakcję mieszanek mineralno-asfaltowych zgodnego z PN-EN 12697-1 dla WTiJBD-LD w Opolu
- Wycena nieruchomości zabudowanej obręb Pomorzowice, gmina Głubczyce, pow. głubczycki, dz. nr 80/2 o pow. 0,40ha
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku szkolnym ZSP-1 - Etap II
- Modernizacja skweru na Os. Kazimierza Wielkiego w Gnieźnie
- Remont w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 3 w Wejherowie
- Remont i modernizacja infrastruktury Gminnego Ośrodka Kultury i Rekreacji w Wilkasach w ramach projektu ,,Amplifikator kultury-zwiększamy zasięg"
- Budowa łącznika przy Szkole Podstawowej nr 2 w Plewiskach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.