To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-15
Murowana Goślina: Wykonanie dodatkowych prac projektowych dla zadania
Numer ogłoszenia: 80504 - 2012; data zamieszczenia: 15.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 56714 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Międzygminny "Puszcza Zielonka", Nowy Rynek 8, 62-095 Murowana Goślina, woj. wielkopolskie, tel. 061 8114683, 0601 8113001, faks 061 811414, 8113801.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: związek międzygminny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dodatkowych prac projektowych dla zadania.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie dodatkowych prac projektowych dla zadania.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.11.00 - Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 79.31.40.00 - Analiza możliwości wykonawczych 90.71.30.00 - Usługi konsultacyjne w zakresie zagadnień dotyczących środowiska .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie dotyczy współfinansowania z Funduszu Spójności.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Grontmij Polska sp. z o.o., ul. Ziębicka 35, 60-164 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 70725,00
Oferta z najniższą ceną: 70725,00 / Oferta z najwyższą ceną: 70725,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: niniejsze zamówienie zostanie udzielone na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6) Ustawy, tj. dotyczy udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, a zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Faktycznym uzasadnieniem zastosowania ww trybu zamówienia z wolnej ręki są następujące okoliczności potwierdzające wymagane przesłanki: Zamówienie dotyczy udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego (zamówienia podstawowego udzielono dnia 18.12.2009r. czyli mniej niż 3 lata), dotychczasowemu Wykonawcy usług (pierwotnego zamówienia udzielono tożsamemu Wykonawcy: GRONTMIJ POLSKA Sp. z o.o. ul. Ziębicka 35 60-164 Poznań), zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego (zamówienie uzupełniające oszacowano na kwotę 67.000 PLN co stanowi 11,7 % wartości zamówienia podstawowego (572 754,10 PLN) i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień (zamówienie pierwotne i zamówienie uzupełniające dot. opracowania dokumentacji niezbędnej do ubiegania się o dofinansowanie z funduszu spójności wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej dla zakresu objętego wnioskiem o dofinansowanie oraz uzyskaniem niezbędnych dla realizacji przedsięwzięcia decyzji administracyjnych dla przedsięwzięcia, i opisane one są tymi samymi kodami CPV - 71.31.11.00-2, 71.32.20.00-1, 79.31.40.00-8, 90.71.30.00-8), a zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu ograniczonego (zamówienie podstawowe ogłoszono w procedurze przetargu ograniczonego pod nr 331330-2009 z dnia 24/09/2009), a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego (wymagane informacje zawarte były w pkt II.1.7) ogłoszenia o zamówieniu z dnia 24/09/2009) i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego (zamówienie pierwotne i zamówienie uzupełniające opisane są tymi samymi kodami CPV - 71.31.11.00-2, 71.32.20.00-1, 79.31.40.00-8, 90.71.30.00-8).
INNE PRZETARGI MUROWANA GOŚLINA
- Budowa ul. Starczanowskiej wraz z ul. E Orzeszkowej w Murowanej Goślinie - Etap 1
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I"
więcej: przetargi MUROWANA GOŚLINA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa upustu dennego zbiornika wodnego Rejów wraz z robotami towarzyszącymi''- opracowanie koncepcji programowo-przestrzennej
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Zabezpieczenie brzegu wiślanego przed postępującą erozją brzegową w m. Rakowo w km Wisły 595+000 - 597+000"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na realizację zadań pn.: ,,Budowa chodnika wzdłuż ul. Ziarny w miejscowości Pysznica" oraz ,,Budowa chodnika wzdłuż ul. Błonie w miejscowości Pysznica"
- Przygotowanie załączników graficznych do zgłoszenia robót budowlanych przebudowy lub remontu dróg gminnych na terenie Gminy Jabłonka w łącznej ilości 2 km
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Przebudowa drogi powiatowej nr 1514G na odcinku około 800 mb. wraz z przebudową skrzyżowania z drogą powiatową nr 1490G.
- Wykonanie remontów bieżących i awaryjnych na obiektach inżynierskich miasta Wrocławia z podziałem na 2 zadania (rejony) Część 1 - Rejon A, Część 2 - Rejon B
więcej: Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.