eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówŚwiadczenie usługi wywozu stałych odpadów komunalnych z nieruchomości przy ul. Prokocimskiej 6 w Krakowie oraz przy ul. Cystersów 21 w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-15

Kraków: Świadczenie usługi wywozu stałych odpadów komunalnych z nieruchomości przy ul. Prokocimskiej 6 w Krakowie oraz przy ul. Cystersów 21 w Krakowie
Numer ogłoszenia: 80586 - 2011; data zamieszczenia: 15.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie , ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6190516.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi wywozu stałych odpadów komunalnych z nieruchomości przy ul. Prokocimskiej 6 w Krakowie oraz przy ul. Cystersów 21 w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Część 1 wywóz śmieci - ul. Prokocimska 6: zamawiający zleca wykonanie usługi w zakresie wywozu stałych odpadów: - komunalnych oraz śmieci wielkogabarytowych tj. odpady komunalne, 1 pojemnik 10 m3 odkryty, częstotliwość w okresie roku 120 razy; odpady nietypowe 30 m3 w okresie umowy, objętość 30 m3, na zgłoszenie. - segregowanych: folia, kartony, odpady zielone: segregowane karton 15 m3 odkryty, 1 pojemnik, częstotliwość w okresie roku 120 razy; segregowane folia 90 m3 w okresie umowy, objętość 90 m3, na zgłoszenie, odpady zielone 20 m3 w okresie umowy, objętość 20 m3 na zgłoszenie. Część 2 wywóz śmieci - ul. Cystersów 21: Zamawiający zleca wykonanie usługi w zakresie wywozu stałych odpadów: - komunalnych oraz śmieci wielkogabarytowych tj. odpady komunalne, 1 pojemnik 10m 3, częstotliwość w okresie roku 36 razy; odpady wielkogabarytowe 70m3 w okresie umowy, objętość 70 m3 na zgłoszenie - segregowanych: odpady zielone, sucha frakcja (papier, szkło metal, plastik) tj. odpady zielone 5m3, na zgłoszenie, sucha frakcja wielkość pojemnika 1100 L, ilość 6..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Cześć 2 - Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 w przypadku wystąpienia okoliczności powodujących wzrost odpadów do odbioru np. rozszerzenie lub zmiana dostawy artykułów handlowych, zmiany organizacyjne struktury Poczty.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.30.00-1, 90.51.00.00-5, 90.51.10.00-2, 90.51.32.00-8, 90.53.30.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część 1 - 1 300 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych 00/100) Cześć 2 - 700 zł (słownie: siedemset złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • aktualne zezwolenie na odbiór stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Kraków

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna wykazanie, iż wykonawca wykonał należycie w powyższym okresie min. 1 umowę na usługę polegającą na usłudze odbioru stałych odpadów na kwotę: część 1 - min. 30 000 zł brutto, część 2 - min. 20 000 zł brutto. Za dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw wskazanych w wykazie Zamawiający uzna np. referencje lub inny dokument potwierdzający należyte wykonanie tych dostaw. W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go nimi stosunków, jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie prawo, w razie braku potrzeb do zmniejszenia wielkości zamówienia maksymalnie do 20% wartości netto (dotyczy część 1 i 2) .

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: CIOR4-56/2011
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba CIOR w Krakowie, ul. Bronowicka 44, p.II, pok. 213.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2011 godzina 11:00, miejsce: siedziba CIOR w Krakowie, ul. Bronowicka 44, p.II, pok. 213.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 28.05.2011.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 wywóz śmieci - ul. Prokocimska 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamawiający zleca wykonanie usługi w zakresie wywozu stałych odpadów: - komunalnych oraz śmieci wielkogabarytowych tj. odpady komunalne, 1 pojemnik 10 m3 odkryty, częstotliwość w okresie roku 120 razy; odpady nietypowe 30 m3 w okresie umowy, objętość 30 m3, na zgłoszenie. - segregowanych: folia, kartony, odpady zielone: segregowane karton 15 m3 odkryty, 1 pojemnik, częstotliwość w okresie roku 120 razy; segregowane folia 90 m3 w okresie umowy, objętość 90 m3, na zgłoszenie, odpady zielone 20 m3 w okresie umowy, objętość 20 m3 na zgłoszenie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.00.00-5, 90.51.10.00-2, 90.51.32.00-8, 90.53.30.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 wywóz śmieci - ul. Cystersów 21.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający zleca wykonanie usługi w zakresie wywozu stałych odpadów: - komunalnych oraz śmieci wielkogabarytowych tj. odpady komunalne, 1 pojemnik 10m 3, częstotliwość w okresie roku 36 razy; odpady wielkogabarytowe 70m3 w okresie umowy, częstotliwość - na zgłoszenie - segregowanych: odpady zielone, sucha frakcja (papier, szkło metal, plastik) tj. odpady zielone 5m3, na zgłoszenie, sucha frakcja wielkość pojemnika 1100 L, ilość 6..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.13.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.