eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokWyposa¿enie sal 33a i 33b w czê¶ci C Budynku Ogólnotechnicznego Politechniki Bia³ostockiej

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2016-04-07

Bia³ystok: Wyposa¿enie sal 33a i 33b w czê¶ci C Budynku Ogólnotechnicznego Politechniki Bia³ostockiej
Numer og³oszenia: 80586 - 2016; data zamieszczenia: 07.04.2016
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Bia³ostocka , ul. Wiejska 45A, 15-351 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. (085) 7469750, faks (085) 7469752.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pb.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wyposa¿enie sal 33a i 33b w czê¶ci C Budynku Ogólnotechnicznego Politechniki Bia³ostockiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest wyposa¿enie sal 33a i 33b w urz±dzenia audiowizulane wraz z dostaw± i monta¿em rolet zaciemniaj±cych, mebli, p³yt laminowanych i meblowych w czê¶ci C Budynku Ogólnotechnicznego Politechniki Bia³ostockiej przy ul. Wiejskiej 45A w Bia³ymstoku Politechniki Bia³ostockiej w ilo¶ci i minimalnych wymaganiach okre¶lonych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowi±cym za³. Nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia okre¶lony zosta³ w czê¶ciach 1 i 2..

II.1.5)

  przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 32.00.00.00-3, 39.10.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • inne dokumenty

    Dotyczy czê¶ci 1: 1) wype³nion± Specyfikacjê techniczn± czê¶æ 1 (wg Za³±czonego wzoru - Za³±cznik Nr 3) wskazuj±c poszczególne elementy przedmiotu zamówienia (poz. a) - f) okre¶laj±c nazwy, producenta, modele oferowanych urz±dzeñ oraz przedstawiæ szczegó³owe opisy techniczne i funkcjonalne wszystkich oferowanych urz±dzeñ i ich elementów (nie mo¿e byæ sformu³owañ nieprecyzyjnych takich jak lub, np., nie mniejsze ni¿, min. itp. b±d¼ braku oznaczeñ, nazwy, producenta). Z oferty winno jasno wynikaæ, jaki rodzaj urz±dzeñ i jego elementy oferuje Wykonawca. 2) o¶wiadczenie o zaoferowaniu urz±dzeñ fabrycznie nowych, o zaoferowanych parametrach technicznych, niewadliwych, w najlepszym gatunku pod wzglêdem technicznym, jako¶ciowym i u¿ytkowym oraz posiadaj±cych oznaczenia CE (na druku Formularza oferty). 3) o¶wiadczenie o potwierdzeniu warunków serwisowych jak w pkt. 3 SIWZ oraz wzorze umowy (na druku Formularza oferty). Dotyczy czê¶ci 2: 1) wype³nion± Specyfikacjê techniczn± czê¶æ 2 (wg za³±czonego wzoru - Za³±cznik nr 3) wskazuj±c poszczególne elementy przedmiotu zamówienia (poz. a) - g) okre¶laj±c nazwy, producenta, wymiary, rodzaj materia³ów, akcesoriów u¿ytych do ich wykonania, kolorystykê, inne charakterystyczne dane dotycz±ce zaoferowanego przedmiotu zamówienia oraz za³±czaj±c katalogi (prospekty, zdjêcia, rysunki) przedstawiaj±ce ich wygl±d. (nie mo¿e byæ sformu³owañ nieprecyzyjnych takich jak lub, np. przynajmniej, min. itp. b±d¼ braku oznaczeñ, nazwy, producenta itp.); z oferty winno jasno wynikaæ, jaki rodzaj mebli/rolet/tablic i ich elementy oferuje wykonawca. 2) o¶wiadczenie wykonawcy o zaoferowaniu przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego (nie u¿ywanego), wykonanego zgodnie ze sztuk± meblarsk± (dotyczy mebli, p³yt meblowych), z uwzglêdnieniem odpowiednich przepisów i norm o zaoferowanych parametrach technicznych, niewadliwego, w najlepszym gatunku pod wzglêdem technicznym, jako¶ciowym, u¿ytkowym. 3) o¶wiadczenie wykonawcy o posiadaniu odpowiednich atestów na materia³y u¿yte do wykonania przedmiotu zamówienia oraz na wykonane gotowe wyroby oraz przed³o¿eniu dokumentów jw. przy dostawie zamówienia (dotyczy mebli, p³yt meblowych) (na druku Formularza oferty), 4) o¶wiadczenie o potwierdzeniu warunków serwisowych jak w pkt. 3 SIWZ oraz wzorze umowy (na druku Formularza oferty).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wype³niony Formularz ofertowy (wg za³±czonego wzoru - Za³±cznik nr 1) Postanowienia dotycz±ce wnoszenia oferty wspólnej przez dwóch lub wiêcej Wykonawców W przypadku sk³adania jednej oferty przez dwa lub wiêcej podmiotów (Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spó³ki cywilne) oferta spe³niaæ musi nastêpuj±ce wymagania: 1) W przypadku z³o¿enia oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ sporz±dzone tak jak zapisano w SIWZ w pkt. 10 SIWZ ppkt 10. 2) Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich wykonawców wystêpuj±cych wspólnie. 3) W odniesieniu do o¶wiadczeñ i dokumentów, jakie maj± dostarczyæ Wykonawcy w celu oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, tj. warunku posiadania wiedzy i do¶wiadczenia, dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a tak¿e sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie musz± spe³niaæ ³±cznie. 4) W odniesieniu do o¶wiadczeñ i dokumentów, jakie maj± dostarczyæ Wykonawcy w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, ka¿dy z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, oddzielnie musi udokumentowaæ, ¿e nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pkt.5 ustawy Pzp. 5) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako reprezentant pozosta³ych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin realizacji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Okre¶lone w par. 13 Wzoru umowy (Za³. nr 7 do SIWZ)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pb.edu.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Politechnika Bia³ostocka, Dzia³ Zamówieñ Publicznych, ul. Zwierzyniecka 6 pok. 4, 15-333 Bia³ystok.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 19.04.2016 godzina 08:30, miejsce: Politechnika Bia³ostocka, Dzia³ Zamówieñ Publicznych, ul. Zwierzyniecka 6 pok. 4, 15-333 Bia³ystok.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i monta¿ urz±dzeñ audiowizualnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa i monta¿ urz±dzeñ audiowizualnych: a) ekranu elektrycznego (2x1szt. = 2 szt.) b) projektora multimedialnego (2x1szt. = 2 szt.) c) przy³±czy sygna³owych w stole katedralnym (2x1 = 2 komplety) d) kompletu okablowania (2x1=2 komplety) e) wzmacniacza audio z mikserem (2x1 = 2 komplety) f) zestawu mikrofonu bezprzewodowego (2x2szt. = 4 szt.) (kod CPV: 51600000-8 us³ugi instalowania komputerów i urz±dzeñ biurowych, 32000000-3 sprzêt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny) zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (Za³. Nr 2 do SIWZ - czê¶æ 1) oraz zgodnie z do³±czonymi rysunkami tj. rzutem pomieszczenia, przekrojem i zdjêciami..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 32.00.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin realizacji - 10

CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i monta¿ rolet okiennych zaciemniaj±cych (zaciemniaczy), dostawa i monta¿ katedr, dostawa i monta¿ p³yt laminowanych i meblowych, dostawa i monta¿ krzese³ szkolnych jednoosobowych i ³awek szkolnych dwuosobowych, dostawa i monta¿ tablic sucho¶cieralnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa i monta¿: a) rolet okiennych zaciemniaj±cych (2 komplety) b) katedr (2x1 = 2 katedry) c) p³yty meblowej - 1 szt. (6,80m2) d) p³yty wiórowej laminowanej - 1 szt. (45,54m2) e) krzese³ szkolnych jednoosobowych (2x24=48szt.) f) ³awek szkolnych dwuosobowych (2x12=24szt.) g) tablic sucho¶cieralnych (2x1=2 szt.) (kod CPV: 39100000-3 Meble) zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (Za³. Nr 2 do SIWZ - czê¶æ 2) oraz zgodnie z do³±czonymi rysunkami tj. rzutem pomieszczenia, przekrojem i zdjêciami..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin realizacji - 10

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.