To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-10
Rzeszów: Usługi wykonania naprawy akceleratora CLINAC 2300 CD
Numer ogłoszenia: 8060 - 2012; data zamieszczenia: 10.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 433184 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina, ul. Szopena 2, 35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8666 096, faks 017 8666 097.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi wykonania naprawy akceleratora CLINAC 2300 CD.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi wykonania naprawy akceleratora CLINAC 2300 CD SN: 396 w Zakładzie Radioterapii Podkarpackiego Centrum Onkologii, polegającej na dostarczeniu i wymianie następującej części, która uległa awarii: - Ion Chamber, PN: 88798006 - 1 szt. oraz wykonania niezbędnych procedur kalibracji i regulacji akceleratora po naprawie. Kat. CPC:1. Sygnatura sprawy: WSS.XII.252/AM/45/11, Post. nr 87.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Candela Sp. z o.o., ul.Czarnieckiego 72, 01-541 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 205790,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 200000,00
Oferta z najniższą ceną: 200000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 200000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: W oparciu o art.66 ustawy Pzp, zamówienie z wolnej ręki to tryb, w którym zamawiający udziela zamówienia po negocjacjach tylko z jednym wykonawcą. Zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 1a ustawy Pzp zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki,jeżeli usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze,co ma miejsce w tym przypadku. Uzasadnienie faktyczne: Jeden z użytkowanych akcelerator - CLINAC 2300 CD nr seryjny: 396 - Zintegrowanej Linii Radioterapeutycznej w Zakładzie Radioterapii Podkarpackiego Centrum Onkologii, uległ awarii, obecnie jest niesprawny. Ze względu na ryzyko uszkodzenia drugiego akceleratora oraz w celu przywrócenia prawidłowego funkcjonowania urządzenia i tym samym przywrócenia pełnej możliwości naświetlania pacjentów PCO, konieczna jest jego pilna naprawa. Naprawa ta polega na wymianie uszkodzonego podzespołu: Ion Chamber, PN: 88798006 - 1 szt wraz z wykonaniem niezbędnych procedur kalibracji i regulacji akceleratora, gwarantujących bezpieczeństwo obsługi i pacjentów oraz skuteczność naświetlania. Uszkodzenie wystąpiło nagle, w trybie awaryjnym. Ze względów technicznych o obiektywnym charakterze wykonanie naprawy uszkodzonego akceleratora, może być zrealizowana tylko przez jednego wykonawcę - Candela Sp. z o.o., ul. Czarnieckiego 72, 01 - 541 Warszawa, który jest wyłącznym autoryzowanym przedstawicielem handlowym i serwisowym producenta posiadanego akceleratora - firmy VARIAN MEDICAL SYSTEMS na terenie Polski. Na okoliczność tą Wykonawca złożył stosowny dokument w czasie negocjacji. Żaden wykonawca poza firmą Candela Sp. z o.o. nie może zrealizować tego zamówienia, bo nie posiada części - podzespołu, który uległ awarii oraz nie posiada upoważnienia do ich sprzedaży i montażu. Technicznie nie jest możliwe zastosowanie części zamiennych żadnego innego producenta. Reasumując należy podkreślić, że przedmiot zamówienia może zostać zrealizowany tylko przez jednego wykonawcę Firmę Candela Sp. z o.o. ze względów technicznych, które mają charakter zasadniczy i nieprzezwyciężalny. Udzielenie zamówienia poprzez przeprowadzenie procedury konkurencyjnej nie jest możliwe. Nie jest to także subiektywne przekonanie Zamawiającego, ale oczywista i obiektywna, monopolowa rzeczywistość, pomimo, że Zamawiający nie jest już związany umową gwarancyjną z producentem akceleratora. Zamawiający posiada rozpoznanie rynku i wie, że zamówienie nie może być wykonane przez innego wykonawcę. W przeciwnym przypadku kierowałby się zasadami uczciwej konkurencji i równego traktowania. Zamawiający wziął także pod uwagę przepisy ustawy z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010r., NR 107, poz. 679 z późn. zm.) w szczególności treść art. 11, 90, 96 i art. 98 tej ustawy. Wykonywanie naświaetleń pacjentów PCO wiąże się bezpośrednio z wykonywanymi świadczeniami medycznymi, a brak sprawnego akceleratora może powodować realnie brak możliwości wykonywania zabiegów i świadczeń medycznych, co w konsekwencji stanowi zagrożenie dla życia i zdrowia pacjentów. W związku z tym jak powyżej opisano udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami art. 67 ust. 1 pkt 1a Pzp.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wykonywanie przeglądów okresowych i napraw pojazdów samochodowych i specjalistycznych GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na 3 części.
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych
- Zakup materiałów na rzecz realizacji projektu preinkubacji - zamówienie z podziałem na trzy części
- wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania Decyzji ZRID dla inwestycji pn. : "Budowa drogi powiatowej łączącej drogę powiatową Nr 1407R z drogą krajową nr 19"
- Organizowanie i świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, zamieszkałych na terenie Miasta Rzeszowa
- Zakup i sukcesywna dostawa warzyw, owoców mrożonych oraz ryb przetworzonych i konserwowych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Postępowanie na usługę serwisu - konserwacji w roku 2025 urządzenia laboratoryjnego VITEK MS będącego na wyposażeniu Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olsztynie
- Usługa wykonania napraw aparatury medycznej i sprzętu
- Pogwarancyjna obsługa serwisowa systemu rezonansu magnetycznego Ingenia 1.5T.
- Serwis sprzętu medycznego w Szpitalu Powiatowym w Radomsku" "PROCEDURA POWTÓRZONA" Nr Spr. 1343/2024
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.