Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-02
Wrocław: Dostawy materiałów szewnych, siatek i tasiemek
Numer ogłoszenia: 80615 - 2015; data zamieszczenia: 02.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej , ul. Traugutta 116, 50-420 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3414333, faks 071 3436747.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-marciniak.wroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów szewnych, siatek i tasiemek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów szewnych, siatek i tasiemek, według wymienionych niżej części: ZADANIE 1. Szwy syntetyczne plecionkowe, powlekane, wchłaniane od 60 do 90 dni od zaimplantowania; ZADANIE 2. Szwy syntetyczne, monofilamentowe, wchłaniajace się po około 180-210 dniach od zaimplantowania; ZADANIE 3. Szwy syntetyczne, monofilamentowe z glikonatu, wchłaniające się po około 60-90 dniach od zaimplantowania; ZADANIE 4. Szwy syntetyczne, niewchłanialne, plecione, niepowlekane, poliestrowe; ZADANIE 5. Szwy syntetyczne z kwasu poliglikolowego, plecionkowe, powlekane glikonatem, wchłaniające się od 35 do 45 dni od zaimplantowania; ZADANIE 6. Szwy niewchłanialne, plecionkowe, poliestrowe, powlekane silikonem; ZADANIE 7. Szwy niewchłanialne, plecionkowe, jedwabne, powlekane woskiem i silikonem; ZADANIE 8. Szwy naturalne, niewchłanialne, plecione, powlekane silikonem i roztw. poliwinylu; ZADANIE 9. Szwy niewchłanialne, syntetyczne, monofilamentowe, polipropylenowe; ZADANIE 10. Szwy niewchłanialne, monofilamentowe, syntetyczne, poliamidowe; ZADANIE 11. Szwy syntetyczne plecione, poliamidowe; ZADANIE 12. Szwy syntetyczne, monofilamentowe z poli-4-hydroksybutyratu, wchłanialne ok 13 miesięcy; ZADANIE 13. Siatka polipropylenowa płaska do przepuklin, do metody klasycznej i laparoskopowej; ZADANIE 14. Siatka chirurgiczna trójwymiarowa; ZADANIE 15. Siatka chirurgiczna wchłaniana; ZADANIE 16. Tasiemki. Miejsce wykonywania ww. dostaw - ul. Traugutta 116 i al. Wiśniowa 36 we Wrocławiu, nowa lokalizacja Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Ww. części przedmiotu zamówienia zostały wykazane i opisane w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.2. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.18.41.00-4, 33.14.11.26-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie pobiera się
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
a) oświadczenie potwierdzające, że oferowane wyroby medyczne są dopuszczone w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych do obrotu i stosowania terenie RP (dotyczy wszystkich pozycji wyspecyfikowanych w Formularzu cenowym), b) próbki (tj. po jednej saszetce asortymentu) na potwierdzenie parametrów wymagalnych tj. grubość nitki, długość igły, długość nitki, krzywizna igły, rodzaj ostrza igły, wszystkie szwy są sterylnie pakowane oraz opis materiałów szewnych w języku polskim na każdej saszetce (dotyczy wszystkich wyspecyfikowanych w Formularzu cenowym pozycji przedmiotu zamówienia dla Zadań 1÷12); brak wymaganego potwierdzenia przez nie dołączenie choć jednej saszetki skutkować będzie odrzuceniem oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp; c) materiały w języku polskim z danymi technicznymi producenta (instrukcje używania, strony katalogów itp.) - dotyczy wszystkich pozycji wyspecyfikowanych w Formularzu cenowym, potwierdzające spełnianie wymagań określonych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną cześć SIWZ, dla zaoferowanych wyrobów, których nie opisują dołączone saszetki oferowanego asortymentu (są to wymagania minimalne - dopuszcza się wszystkie cechy dodatkowe, podnoszące jakość oferowanego wyrobu). Dopuszcza się własne tłumaczenie (może być wpisane ręcznie i odnosić się tylko do tych fragmentów, które dotyczą potwierdzenia spełniania wyspecyfikowanych parametrów); brak potwierdzenia parametrów wymaganych uznany zostanie za niespełnienie przez oferowany asortyment tychże wymagań i spowoduje odrzucenie oferty, chyba że zachodzić będą przesłanki określone w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, a w przypadku parametrów dodatkowych - brak potwierdzenia skutkować będzie nieprzyznaniem określonej ilości punktów (dotyczy wszystkich pozycji wyspecyfikowanych w Formularzu cenowym). UWAGA! Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oświadczenia w celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania przez zaoferowany asortyment wyspecyfikowanych w Formularzu cenowym parametrów, w przypadku braku potwierdzenia ich w materiałach w języku polskim z danymi technicznymi producenta, z zastrzeżeniem, że złożone oświadczenie winno jednoznacznie wskazywać nazwę potwierdzanego parametru, zgodnie z zapisami Formularza cenowego. d) oświadczenie potwierdzające, że w każdym opakowaniu zbiorczym znajduje się dla każdego szwu metryczka wklejka zawierająca: nr nitki, nazwę, kod i serię / do każdego opakowania zbiorczego dołączona jest dla każdego szwu metryczka wklejka zawierająca: nr nitki, nazwę, kod i serię (dotyczy Zadań 1÷12) - w złożonym oświadczeniu należy jednoznacznie wskazać Zadanie, którego ono dotyczy. Brak potwierdzenia ww. parametru skutkować będzie nieprzyznaniem określonej ilości punktów. Oświadczenie nie podlega uzupełnieniu
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Oferta Wykonawcy - zgodnie z wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ, b) wypełniony Formularz cenowy - zgodnie z wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ, który stanowić będzie następnie załącznik nr 1 do umowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 85
- 2 - Parametr dodatkowy - 5
- 3 - Termin płatności faktury - 5
- 4 - Termin dostawy - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
§ 3 ust. 3. Wykonawca gwarantuje stałe i niezmienne ceny przez okres obowiązywania umowy. § 3 ust. 4. Stałość cen, o której mowa w ust. 3, nie dotyczy obniżenia przez Wykonawcę ceny wyrobów wykazanych w załączniku 1, z przyczyn nie ujętych w niniejszej umowie, w całym okresie obowiązywania umowy. § 3 ust. 5. W przypadku zmian stawek podatku VAT, zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, zmiany zasad i wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne w przypadku gdy mają one wpływ na koszty wykonania przedmiotu zamówienia, wprowadza się możliwość wprowadzenia tych zmian na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. Ciężar udowodnienia zmiany wynagrodzenia o wskazane powyżej przypadki spoczywa na Wykonawcy. § 3 ust. 6. Zmiana załącznika nr 1 wymaga zmiany umowy w formie aneksu zgodnie z § 7 ust. 4 umowy. § 3 ust. 7. W przypadku zmiany ustawowej stawki VAT, zmiana wynagrodzenia objętego niniejszą umową wynikająca ze zmiany stawki VAT następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego tą stawkę. § 7 ust. 4. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. § 7 ust. 5. Oprócz wypadków wskazanych w § 3, Strony umowy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian w umowie w wypadkach określonych poniżej: 1)zmiana danych Zamawiającego i Wykonawcy (nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.), 2)zmiany miejsca realizacji umowy, 3)zmiany asortymentu (wycofanie starego i wprowadzenie nowego wyrobu w ramach zaoferowanej grupy asortymentowej o tej samej lub wyższej jakości i parametrach w cenie nie wyższej niż przetargowa), 4)w przypadku nie wykorzystania ilości określonych w załączniku nr 1, Zamawiający może przedłużyć termin obowiązywania umowy, o którym mowa w § 5 ust. 1 nie więcej niż o 6 miesięcy, 5)zmiany konta bankowego. § 7 ust. 6. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy Prawo zamówień publicznych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.szpital-marciniaka.dolnyslask.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego we Wrocławiu, ul. Traugutta 116 bud. C, I piętro, pokój 108.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2015 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego we Wrocławiu, ul. Traugutta 116 bud. C, II piętro, pokój 210.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wykluczy z przedmiotowego postępowania Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1. Szwy syntetyczne plecionkowe, powlekane, wchłaniane od 60 do 90 dni od zaimplantowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy materiałów szewnych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 48 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2. Szwy syntetyczne, monofilamentowe, wchłaniajace się po około 180-210 dniach od zaimplantowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy materiałów szewnych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 9 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE 3. Szwy syntetyczne, monofilamentowe z glikonatu, wchłaniające się po około 60-90 dniach od zaimplantowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy materiałów szewnych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 12 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE 4. Szwy syntetyczne, niewchłanialne, plecione, niepowlekane, poliestrowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy materiałów szewnych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE 5. Szwy syntetyczne z kwasu poliglikolowego, plecionkowe, powlekane glikonatem, wchłaniające się od 35 do 45 dni od zaimplantowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy materiałów szewnych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 4 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE 6. Szwy niewchłanialne, plecionkowe, poliestrowe, powlekane silikonem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy materiałów szewnych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 7 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZADANIE 7. Szwy niewchłanialne, plecionkowe, jedwabne, powlekane woskiem i silikonem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy materiałów szewnych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 4 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ZADANIE 8. Szwy naturalne, niewchłanialne, plecione, powlekane silikonem i roztw. poliwinylu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy materiałów szewnych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 5 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ZADANIE 9. Szwy niewchłanialne, syntetyczne, monofilamentowe, polipropylenowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy materiałów szewnych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 21 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: ZADANIE 10. Szwy niewchłanialne, monofilamentowe, syntetyczne, poliamidowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy materiałów szewnych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 19 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: ZADANIE 11. Szwy syntetyczne plecione, poliamidowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy materiałów szewnych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: ZADANIE 12. Szwy syntetyczne, monofilamentowe z poli-4-hydroksybutyratu, wchłanialne ok 13 miesięcy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy materiałów szewnych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: ZADANIE 13. Siatka polipropylenowa płaska do przepuklin, do metody klasycznej i laparoskopowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy siatek, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: ZADANIE 14. Siatka chirurgiczna trójwymiarowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy siatek, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: ZADANIE 15. Siatka chirurgiczna wchłaniana.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy siatek, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: ZADANIE 16. Tasiemki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy tasiemek, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.26-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługi serwisowe i naprawy pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu - 5 części
- Sukcesywne usługi pralnicze dla Areszt Śledczego we Wrocławiu
- "Świadczenie usług outsourcingu pracowniczego dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach - zadania"
- Usługa dostarczenia zapasowego łącza internetowego dla Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu na okres 36 miesięcy
- Sukcesywna dostawa odczynników do typowania antygenów zgodności tkankowej klasy I i II, a także zestawów do oznaczania genów KIR metodą PCR-SSP oraz programu do analizy.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego Województwa Dolnośląskiego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa implantów dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie
- DOSTARCZANIE IMPLANTÓW DO ZESPOLEŃ KOŚCI W OBRĘBIE NADGARSTKA I RĘKI
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i innych materiałów do Działu Farmacji SPZZOZ w Przysusze
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, środków ochrony indywidualnej i materiałów medycznych różnych
- dostawa endostaplerów do zabiegów endoskopowych
- dostawa materiałów szewnych o jednorazowych staplerów i zszywek
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.