Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-02
Białobrzegi: Przebudowa dróg gminnych w 2015 roku - etap I
Numer ogłoszenia: 80631 - 2015; data zamieszczenia: 02.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Białobrzegi , Plac Zygmunta Starego 9, 26-800 Białobrzegi, woj. mazowieckie, tel. 048 6132572 w. 24, 25, faks 048 6132572.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialobrzegi.pl, www.bip.bialobrzegi.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych w 2015 roku - etap I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie dróg na terenie miasta i gminy Białobrzegi składające się z następujących zadań (części): 1). Przebudowa drogi gminnej Nr 110104W (odcinek Mikówka - Wojciechówka), 2). Przebudowa drogi gminnej Nr 110104W (w Pohulance), 3). Przebudowa ul. Kościelnej w Białobrzegach - etap II, 4). Przebudowa drogi gminnej nr 110103W w miejscowości Jasionna w kierunku Suchej.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat zamówienia uzupełniającego do wysokości 10% wartości zamówienia podstawowego w przypadku zaistnienia okoliczności powodującej, że przewidziany w dokumentacji przetargowej zakres zamówienia jest niewystarczający.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7, 45.23.32.21-4, 45.23.32.22-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Zadanie 1). 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) Zadanie 2). 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) Zadanie 3). 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) Zadanie 4). 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie realizacje (dwa zamówienia) odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia dla każdej części, polegające na: dla części 1) i 2) i 4) - budowa i/lub przebudowa drogi z wykonaniem nawierzchni bitumicznej o wartości wykonanych zamówień minimum 100 tys. zł brutto każda, dla części 3) - budowa i/lub przebudowa drogi/ulicy z łącznym wykonaniem nawierzchni z kostki brukowej (chodnik) i nawierzchni z masy bitumicznej o wartości wykonanych zamówień minimum 150 tys. zł brutto każda. Uwaga: Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi wykazać się niezależnym doświadczeniem do każdej części składanej oferty, np. ubiegając się o część 1) i 2) należy wykazać się doświadczeniem w postaci czterech realizacji.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się: brakiem zaległości w opłacaniu należnych podatków i składek; że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres udzielonej gwarancji i rękojmi - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: I. Zmiany natury ogólnej, w szczególności: a) zmiana osób odpowiedzialnych za kontrakt i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy, b) zmiana numerów kont bankowych, c) ustawowa zmiana stawki podatku VAT, II. Zmiana okresu przewidzianego na ukończenie robót: 1). Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: a). klęski żywiołowe; b). warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; 2). Zmiany spowodowane nieprzewidzianymi warunkami realizacji tj. warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: wykopaliska archeologiczne, niewypały i niewybuchy, niezinwentaryzowane lub błędnie zinwentaryzowane obiekty budowlane; 3). Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a). wstrzymanie robót przez Zamawiającego; b). nieterminowe przekazanie placu budowy przez zamawiającego , gdy opóźnieni to ma wpływ na terminowe wykonanie przedmiotu umowy; c). konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; d). zmiany będące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji, w szczególności eksploratorów infrastruktury oraz właścicieli gruntów pod inwestycję, w tym: - przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulamin, a jeśli takich regulacji nie ma - typowych w danych okolicznościach, terminów wydawania przez organ administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.; - odmowa wydania przez organ administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę, w tym odmowa udostępnienia przez właścicieli nieruchomości do celów realizacji inwestycji; 4). Zmiany spowodowane koniecznością wykonania zamówienia dodatkowego, w rozumieniu przepisów o zamówieniach publicznych, którego realizacja będzie miała wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy. III. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: 1). zmiana umowy w zakresie podwykonawstwa, za uprzednia zgodą Zamawiającego, tj. możliwa powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie Wykonawcy, a także możliwa zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniem SIWZ, 2) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ 3) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; 4) kolizja z planowanym lub równolegle prowadzonym przez inne podmioty inwestycji; (w takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji); 5) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357 § 1 Kodeksu cywilnego, gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialobrzegi.pl, www.bip.bialobrzegi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Białobrzegi, ul. Plac Zygmunta Starego 9, 26-800 Białobrzegi pokój -13 Wydział Inwestycji Infrastruktury i Funduszy Strukturalnych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Białobrzegi, ul. Plac Zygmunta Starego 9, 26-800 Białobrzegi, sekretariat - pokój 23..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej Nr 110104W (odcinek Mikówka - Wojciechówka).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej Nr 110104W (odcinek Mikówka - Wojciechówka).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7, 45.23.32.21-4, 45.23.32.22-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres udzielonej gwarancji i rękojmi - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej Nr 110104W (w Pohulance).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej Nr 110104W (w Pohulance).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7, 45.23.32.21-4, 45.23.32.22-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres udzielonej gwarancji i rękojmi - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa ul. Kościelnej w Białobrzegach - etap II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa ul. Kościelnej w Białobrzegach - etap II.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7, 45.23.32.21-4, 45.23.32.22-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres udzielonej gwarancji i rękojmi - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej nr 110103W w miejscowości Jasionna w kierunku Suchej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej nr 110103W w miejscowości Jasionna w kierunku Suchej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7, 45.23.32.21-4, 45.23.32.22-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres udzielonej gwarancji i rękojmi - 5
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa drogi gminnej nr 111015E na odcinku od drogi powiatowej nr 3707 E do drogi powiatowej nr 3708E" wraz z wykonaniem dokumentacji projektowo - kosztorysowej w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Rozbudowa drogi gminnej ulicy Długiej w Jarzębiej Łące na odcinku od granicy z gminą Zabrodzie do przejazdu kolejowego w ciągu linii kolejowej nr 29
- Bieżące remonty dróg oraz nawierzchni ulic, chodników i parkingów na terenie miasta i gminy Bogatynia w latach 2025-2026
- Remont dróg gminnych na terenie gminy Bolesławiec
- "Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 438 na odcinku Gałązki - Koźmin Wielkopolski - Etap I"
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 443 w m. Lubinia Mała - Etap II
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.