Ogłoszenie z dnia 2008-04-21
Piła: Wymian stolarki okiennej w budynku Zespółu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Pile ul. Kilińskiego 16
Numer ogłoszenia: 80642 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Pile, ul. Kilińskiego 16, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 212 61 81, fax 0-67 212 61 81.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp3.pila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymian stolarki okiennej w budynku Zespółu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Pile ul. Kilińskiego 16.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę 41 szt. okien o pow. łącznej 116, 5 m2, oraz parapetów wewnętrznych i zewnętrznych . Wbudowane okna mają być wykonane z tworzyw sztucznych (profil biały, ciepły 5-komorowy z szybami 4-16-4, współczynnik przenikania minimum 1,1 , z okuciami obwiedniowymi firmy ROTO lub równoważne. Parapety wewnętrzne z płyty Kronospan ,a parapety zewnętrzne z blachy stalowej powlekanej 0,5mm Całość zadania obejmuje również prace murarskie i malarskie związane z osadzeniem wymienianych elementów stolarki.Zagospodarowanie odpadów powstałych w czasie robót (zdemontowane okna, gruz itp.) asortyment wymienianych elementów obejmuje następujące grupy wymiarowe: 26 szt. okien o wymiarach 230 cm x 143 cm; 3 szt. okien o wymiarach 230 cm x 147 cm; 1szt. okno o wymiarach 187 cm x 202 cm; 2 szt. okien o wymiarach 232cm x 144 cm; 2 szt. okien o wymiarach 232cm x 74 cm; 4 szt. okien o wymiarach 115cm x 125 cm; 1 szt. okno okrągłe średnica 88 cm; 1szt. okno łukowe wymiarach 120 cm x 65 cm; 1szt. okno łukowe wymiarach 180 cm x 51 cm; dodatkowo szczegóły konstrukcyjne i parametry techniczne w/w elementów stolarki precyzuje załącznik nr 4 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy , którzy: 1)Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 u.Pzp.. 2)Występują na rynku wykonawców w budownictwie. 3)Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4)Posiadają dobrą sytuację finansową gwarantującą wykonanie zamówienia. 5)Akceptują termin płatności:14 dni licząc od dnia złożenia - u Zamawiającego - faktury. 6)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 7)Przedstawią deklarację zgodności lub certyfikat na oferowane okna. 8)Zaakceptują warunki wykonania zamówienia zawarte w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji. 9)Udzielą co najmniej 60 miesięcy gwarancji na dostarczoną stolarkę oraz 36 miesięcy na wykonane roboty. Wymienione wyżej warunki zostaną uznane przez Zamawiającego za spełnione, jeżeli złożone przez Wykonawcę - wymagane niżej - dokumenty potwierdzą ich spełnianie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1) Wypełniony formularz oferty - zał. nr 1 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków zamówienia - zał. nr 2 3) Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy do dnia składania ofert. 4) Deklaracja zgodności lub certyfikat na oferowane okna. 5) Kserokopia polisy lub innego dokumentu poświadczającego ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6) Zaakceptowany projekt umowy - zał. nr 3
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsp3.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Pile ul. Kilińskiego 16, 64-920 Piła pokój nr 1..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Pile ul. Kilińskiego 16, 64-920 Piła pokój nr 1..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Korczaka w Pile przy ul. Lelewela 140
- Sukcesywne dostawy odczynników, materiałów kalibracyjnych, kontrolnych, odczynników dodatkowych wraz z dzierżawą aparatu.
- Wykonanie remontu sieci kanalizacyjnej na terenie oczyszczalni ścieków GWDA w Pile
- Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach powiatowych powiatu pilskiego w 2025 r.
- Dostawa samochodu dla Muzeum Okręgowego w Pile
- OBSŁUGA INFORMATYCZNA W SĄDZIE REJONOWYM W PILE, PRZY UL. ALEJA POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH 79
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Kaliska
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych na terenie miasta Chełmży
- Remont i przebudowa w zakresie ocieplenia budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Miliczu
- Wykonanie przebudowy pomieszczeń Dziekanatu w budynku Wydziału Matematyki i Informatyki UJ.
- "Fara Gubińska jako Centrum Kultury i Komunikacji w Gubinie - Odtworzenie attyki tarasu wieży - etap I"
- MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH NA II PIĘTRZE ORAZ MODERNIZACJA TOALETY OGÓLNODOSTĘPNEJ NA PARTERZE W BUDYNKU PRZY UL. PARTYZANTÓW 2 W CHRZANOWIE
więcej: Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.