eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GostyńUsługi sprzątania ulic, placów, przystanków komunikacji, opróżniania koszy ulicznych i pojemników służących do selektywnej zbiórki odpadów oraz usuwania padłych zwierząt w Gminie Gostyń; Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-12

Gostyń: Usługi sprzątania ulic, placów, przystanków komunikacji, opróżniania koszy ulicznych i pojemników służących do selektywnej zbiórki odpadów oraz usuwania padłych zwierząt w Gminie Gostyń; Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części.
Numer ogłoszenia: 8065 - 2010; data zamieszczenia: 12.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gostyń, reprezentowana przez Burmistrza Gostynia , ul. Rynek 2, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 065 5752110-13, faks 065 5752142.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gostyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania ulic, placów, przystanków komunikacji, opróżniania koszy ulicznych i pojemników służących do selektywnej zbiórki odpadów oraz usuwania padłych zwierząt w Gminie Gostyń; Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi sprzątania ulic, placów, przystanków komunikacji, opróżniania koszy ulicznych i pojemników służących do selektywnej zbiórki odpadów oraz usuwania padłych zwierząt w Gminie Gostyń; Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części, wg poniższego zakresu usługi. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: na obydwie części lub jedną wybraną część. CZĘŚĆ I - zakres usługi: a) opróżnianie koszy ulicznych w mieście (codziennie); b) sprzątanie przystanków komunikacji w gminie; c) usuwanie padliny z terenu gminy; d) opróżnianie koszy i kontenera na targowisku miejskim przy ul. Nowe Wrota w Gostyniu; e) opróżnianie kontenera w podwórzu ratusza, Rynek 2 w Gostyniu; f) monitorowanie i utrzymanie czystości w wymiarze 8 godz. dziennie na ulicach, określonych w SIWZ; g) opróżnianie pojemników służących do selektywnej zbiórki odpadów w gminie (w zakres usługi wchodzi również zagospodarowanie odpadów);. CZĘŚĆ II - zakres usługi: utrzymanie w czystości ulic i placów w mieście (zamiatanie mechaniczne); Szczegółowy zakres usługi w cz. I i cz. II określono w SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, dotyczące: Cz. I 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - wymagane zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub transportu odpadów, wydane przez właściwego Starostę (ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach - t.j. Dz.U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 ze zm.); 2.posiadania wiedzy i doświadczenia - min. 1 - rocznego doświadczenia w wykonywaniu usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia; 3.dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wymagane dysponowanie samochodem przystosowanym do opróżniania pojemników do selektywnej zbiórki odpadów; 4.sytuacji ekonomicznej i finansowej - wymagane posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; 5. oraz wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; Cz. II 1.posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2.posiadania wiedzy i doświadczenia - min. 1 - rocznego doświadczenia w wykonywaniu usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia; 3.dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wymagane dysponowanie zamiatarką do wykonania mechanicznego zamiatania; 4.sytuacji ekonomicznej i finansowej - wymagane posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; 5.oraz wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców (w cz. I i cz. II) zostanie dokonana na podstawie analizy wymaganych dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą, należy przedłożyć dokumenty: cz. I 1. pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, jeśli dotyczy, a nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów; 2.zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub transportu odpadów, wydane przez właściwego Starostę; 3.wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; 4.wykaz urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami; 5.opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; 6.oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru formularza zał. do SIWZ); 7.aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (nie dotyczy osób fizycznych - składają tylko oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia); cz. II 1.pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, jeśli dotyczy, a nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów; 2.wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; 3.wykaz urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami; 4.opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; 5.oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru formularza zał. do SIWZ); 6.aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (nie dotyczy osób fizycznych - składają tylko oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia);.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gostyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ (nieodpłatnie) można odebrać w Urzędzie Miejskim, ul. Wrocławska 256, pok. nr 17 w Wydziale Mienia Gminy i Rolnictwa, otrzymać za zaliczeniem pocztowym lub pobrać ze strony internetowej UM..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2010 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy przesłać na adres: Urząd Miejski w Gostyniu, 63-800 Gostyń, Rynek 2, pok. nr 10 (sekretariat) lub składać w Wydziale Mienia Gminy i Rolnictwa, ul. Wrocławska 256, pok. nr 17..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi sprzątania ulic, placów, przystanków komunikacji, opróżniania koszy ulicznych i pojemników służących do selektywnej zbiórki odpadów oraz usuwania padłych zwierząt w Gminie Gostyń (cz. I i cz. II).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I - zakres usługi: a) opróżnianie koszy ulicznych w mieście (codziennie); b) sprzątanie przystanków komunikacji w gminie; c) usuwanie padliny z terenu gminy; d) opróżnianie koszy i kontenera na targowisku miejskim przy ul. Nowe Wrota w Gostyniu; e) opróżnianie kontenera w podwórzu ratusza, Rynek 2 w Gostyniu; f) monitorowanie i utrzymanie czystości w wymiarze 8 godz. dziennie na ulicach, określonych w SIWZ; g) opróżnianie pojemników służących do selektywnej zbiórki odpadów w gminie (w zakres usługi wchodzi również zagospodarowanie odpadów);..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi sprzątania ulic, placów, przystanków komunikacji, opróżniania koszy ulicznych i pojemników służących do selektywnej zbiórki odpadów oraz usuwania padłych zwierząt w Gminie Gostyń (cz. I i cz. II).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ II - zakres usługi: utrzymanie w czystości ulic i placów w mieście (zamiatanie mechaniczne);.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.