Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-17
Krotoszyn: Dożywianie uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych oraz innych
osób na terenie miasta i gminy Krotoszyn w roku 2013.
Numer ogłoszenia: 80675 - 2013; data zamieszczenia: 17.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krotoszynie , ul. Kobylińska 10a, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 62 7253668, faks 62 7253668.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgops.krotoszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dożywianie uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych oraz innych osób na terenie miasta i gminy Krotoszyn w roku 2013..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, i dostarczenie własnym transportem posiłków dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych i innych osób na terenie miasta Krotoszyna w roku 2013 - Część I Przygotowanie i dostarczenie własnym transportem posiłków dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych na terenie gminy Krotoszyn w roku 2013 część II. Opis części zamówienia - Część I 1.Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie do Zespołu Szkół Nr 2 w Krotoszynie PL. Szkolny 19 w roku 2013 dla około 20 uczniów obiadów ( około 2200 porcji) typu: mięso 100 gram surówka 80 gram,ziemniaki 200 gram , kompot 150 ml pozostały 1 dzień zupa( 400ml) z wkładką mięsną z pieczywem - ok 200 gram. lub naleśniki, placki ziemniaczane, pierogi, pyzy kluski itp. W cenie obiadu należy uwzględnić koszty dowozu, naczyń, obsługi. 2.Przygotowanie i wydanie obiadów dla około 100 dorosłych osób , oraz około 10 uczniów szkół ponadgimnazjalnych ( około 16500 porcji) W miesiącu wrześniu, październiku , listopadzie, grudniu - około 100 w pozostałe miesiące- około 30 osób. Obiady typu: mięso 100 gram, surówka 100 gram ziemniaki 200 gram, pozostały 1 dzień zupa( 400ml) z wkładką mięsną z pieczywem ok. 200 gram, lub naleśniki, placki ziemniaczane, pierogi, pyzy kluski itp. kompot, sok 150 ml we własnym lub wynajętym na własny koszt lokalu na terenie miasta Krotoszyna. Lokal musi spełniać wymogi sanitarne związane z wydawaniem i konsumpcją na miejscu posiłków dla około110 osób. Wszystkie koszty utrzymania lokalu związane z mediami( woda, gaz, energia) ponosi Wykonawca. W cenie obiadu należy uwzględnić koszty dowozu, naczyń , obsługi Posiłki muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i żywienia zbiorowego. Muszą być sporządzone ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności. Część II 1.Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie do szkół w roku 2013 obiadów ogółem dla około 30 uczniów( około 2400 porcji) w szkołach : Szkoła Podstawowa w Biadkach w Zespołach Szkół w: Benicach, Chwaliszewie, Orpiszewie. Poszczególne miejscowości położone są na terenie w gminy Krotoszyn w promieniu 50 kilometrów.Posiłek ma być jednodaniowy, a przynajmniej 4razy w tygodniu winien być to posiłek mięsny typu: mięso 100 gram, surówka 80 gram, ziemniaki 200 gram, kompot 150 ml.,pozostały 1 dzień zupa z wkładką mięsną z pieczywem - ok 200 gram. 2. Przygotowanie i dostarczenie własnym transportem zgodnie z wymogami sanitarnymi obiadów w boksach termoizolacyjnych wraz z jednorazowymi sztućcami dla około 25 uczniów ( około 2000 porcji) w szkołach na terenie gminy Krotoszyn w roku 2013 w niżej wymienionych miejscowościach: Gorzupia, Kobierno Świnków, Lutogniew, Brzoza, Wielowieś, Roszki. Poszczególne miejscowości znajdują się na terenie gminy Krotoszyn w promieniu 50 kilometrów Zamawiający zastrzega, iż ilość uczniów korzystających z Posiłków w roku 2013 może zmienić się w trakcie obowiązywania umowy i każdorazowo informować będziemy o ilości posiłków, które wykonawca winien dostarczyć do poszczególnych placówek. Możliwa jest również zmiana placówek szkolnych do których będą dostarczane posiłki w razie likwidacji szkół. Posiłki winne być dostarczone do poszczególnych szkół najpóźniej do godz.13,00. Posiłki do szkół winne być dostarczane w termoizolacyjnych termosach, aby uczniowie otrzymali ciepły posiłek..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.20.00-3, 55.32.10.00-6, 55.52.12.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w szczególny sposób. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - warunek : w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej 2 zamówienia o wartości min 50 tys. brutto zł. PLN każda w zakresie usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Wykonawca spełni warunek niniejszego zamówienia jeżeli wykaże wykonanie w/w usług oraz przedłoży dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały należycie wykonane.Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach jakich żąda Zamawiający. Z dokumentów musi jasno wynikać, że wykonawca spełnia warunki.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w szczególny sposób. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,- warunek wykaże posiadanie środków finansowych na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 10 tys. złotych PLN. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach jakich żąda Zamawiający. Z dokumentów musi jasno wynikać, że wykonawca spełnia warunki.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Projekt umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - odległość od kuchni w której realizowane będzie zamówienie do siedziby MGOPS Krotoszyn ul. Kobylińska 10a. - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy może być dokonana w granicach wyznaczonych przepisami PZP, w tym art. 144 ustawy PZP, wyłącznie za zgodą obu stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Poza przypadkami określonymi w umowie, zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: Zaistnienia po zawarciu umowy siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od stron: którego nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można było uniknąć ani strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar, i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, a)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron ( zmiana podatku VAT.) b)zaistnienia po stronie Zamawiającego okoliczności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, okolicznościami, które nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. c)zmiany ilości osób uprawnionych do korzystania z posiłków
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mgops.krotoszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Kobylińska 10a, 63-700 Krotoszyn pokój Nr 1..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2013 godzina 08:00, miejsce: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Kobylińska 10a, 63-700 Krotoszyn, pokój Nr 3 ( sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, i dostarczenie własnym transportem posiłków dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych i innych osób na terenie miasta Krotoszyna w roku 2013 - Część I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie do Zespołu Szkół Nr 2 w Krotoszynie PL. Szkolny 19 w roku 2013 dla około 20 uczniów obiadów ( około 2200 porcji) typu: mięso 100 gram, surówka 80 gram, ziemniaki 200 gram , kompot 150 ml., pozostały 1 dzień zupa( 400ml) z wkładką mięsną z pieczywem - ok 200 gram lub naleśniki, placki ziemniaczane, pierogi, pyzy kluski itp. W cenie obiadu należy uwzględnić koszty dowozu, naczyń, obsługi. Przygotowanie i wydanie obiadów dla około 100 dorosłych osób , oraz około 10 uczniów szkół ponadgimnazjalnych ( około 16500 porcji) W miesiącu wrześniu, październiku , listopadzie, grudniu - około 100 w pozostałe miesiące- około 30 osób. Obiady typu: mięso 100 gram, surówka 100 gram,ziemniaki 200 gram, pozostały 1 dzień zupa( 400ml) z wkładką mięsną z pieczywem - ok. 200 gram. lub naleśniki, placki ziemniaczane, pierogi, pyzy kluski itp. kompot, sok 150 ml we własnym lub wynajętym na własny koszt lokalu na terenie miasta Krotoszyna. Lokal musi spełniać wymogi sanitarne związane z wydawaniem i konsumpcją na miejscu posiłków dla około110 osób. Wszystkie koszty utrzymania lokalu związane z mediami( woda, gaz, energia) ponosi Wykonawca. W cenie obiadu należy uwzględnić koszty dowozu, naczyń , obsługi Posiłki muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i żywienia zbiorowego. Muszą być sporządzone ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.20.00-3, 55.32.10.00-6, 55.52.12.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. odległosć od kuchni , w której będzie realizowane zamówienie do siwdziby MGOPS Krotoszyn ul. Kobylińska 10a. - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przygotowanie i dostarczenie własnym transportem posiłków dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych na terenie gminy Krotoszyn w roku 2013 - część II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie do szkół w roku 2013 obiadów ogółem dla około 30 uczniów( około 2400 porcji) w szkołach : Szkoła Podstawowa w Biadkach w Zespołach Szkół w: Benicach, Chwaliszewie, Orpiszewie. Poszczególne miejscowości położone są na terenie w gminy Krotoszyn w promieniu 50 kilometrów. Posiłek ma być jednodaniowy, a przynajmniej 4razy w tygodniu winien być to posiłek mięsny typu: mięso 100 gram, surówka 80 gram ziemniaki 200 gram, kompot 150 ml. pozostały 1 dzień zupa z wkładką mięsną z pieczywem - ok 200 gram. 2. Przygotowanie i dostarczenie własnym transportem zgodnie z wymogami sanitarnymi obiadów w boksach termoizolacyjnych wraz z jednorazowymi sztućcami dla około 25 uczniów ( około 2000 porcji) w szkołach na terenie gminy Krotoszyn w roku 2013 w niżej wymienionych miejscowościach: Gorzupia, Kobierno Świnków, Lutogniew, Brzoza, Wielowieś, Roszki. Poszczególne miejscowości znajdują się na terenie gminy Krotoszyn w promieniu 50 kilometrów Zamawiający zastrzega, iż ilość uczniów korzystających z Posiłków w roku 2013 może zmienić się w trakcie obowiązywania umowy i każdorazowo informować będziemy o ilości posiłków, które wykonawca winien dostarczyć do poszczególnych placówek. Możliwa jest również zmiana placówek szkolnych do których będą dostarczane posiłki w razie likwidacji szkół. Posiłki winne być dostarczone do poszczególnych szkół najpóźniej do godz.13,00. Posiłki do szkół winne być dostarczane w termoizolacyjnych termosach, aby uczniowie otrzymali ciepły posiłek..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.20.00-3, 55.32.10.00-6, 55.52.12.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja konferencji w ramach operacji pn.: "Promocja PS WPR 2023-2027 w województwie pomorskim"
- Przedmiotem postępowania i zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług cateringowych na uroczystości organizowane przez Dział Uroczystości Ogólnouczelnianych Uniwersytetu Jagiellońskiego.
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 7 im. rtm. Witolda Pileckiego we Wrocławiu w roku szkolnym 2025/2026.
- Usługa przygotowania, dostawy i wydawania obiadów dla uczniów Zespołu Szkół w Michałowie.
- Usługa polegająca na zbiorowym żywieniu dzieci i młodzieży w Szkole Podstawowej nr 5 im. Zjednoczonej Europy w Kwidzynie
- usługa kompleksowej organizacji dwudniowej konferencji "Uczyć jak to łatwo powiedzieć! O uczeniu kompetencji w praktyce i teorii szkolnej"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.