eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługi związane z bieżącym utrzymaniem w sprawności technicznej, zasobów komunalnych administrowanych przez ZGN Nr 2 oraz lokali komunalnych znajdujących się w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych będących i nie będących w administracji ZGN Nr 2 w Dzielnicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-23

Warszawa: Usługi związane z bieżącym utrzymaniem w sprawności technicznej, zasobów komunalnych administrowanych przez ZGN Nr 2 oraz lokali komunalnych znajdujących się w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych będących i nie będących w administracji ZGN Nr 2 w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy, w zakresie branży ogólnobudowlanej - roboty: stolarskie, ślusarskie, szklarskie
Numer ogłoszenia: 8068 - 2009; data zamieszczenia: 23.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami Nr 2 w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy , ul. Toruńska 86, 03-226 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5940700, faks 022 6758616.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgn2targowek.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa m.st. Warszawy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi związane z bieżącym utrzymaniem w sprawności technicznej, zasobów komunalnych administrowanych przez ZGN Nr 2 oraz lokali komunalnych znajdujących się w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych będących i nie będących w administracji ZGN Nr 2 w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy, w zakresie branży ogólnobudowlanej - roboty: stolarskie, ślusarskie, szklarskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi związane z bieżącym utrzymaniem w sprawności technicznej, zasobów komunalnych administrowanych przez ZGN Nr 2 oraz lokali komunalnych znajdujących się w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych będących i nie będących w administracji ZGN Nr 2 w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy, w zakresie branży ogólnobudowlanej - roboty: stolarskie, ślusarskie, szklarskie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.10.00 - Roboty szklarskie .

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a)Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy b)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163).Spełnienie tego warunku oceniane będzie na podstawie dokumentów załączonych do oferty. c)Przedłożą oświadczenie o spełnieniu wymagań zapisanych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz.1163). d)Dysponują odpowiednim potencjałem kadrowym do wykonania zamówienia rozumianym jako zatrudnienie minimum 5 osób w pionie bezpośredniego wykonawstwa. e)Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. złożą oświadczenie, że kierownictwo przedmiotowych prac sprawować będzie osoba (Wykonawca albo osoba zatrudniona przez Wykonawcę, posiadająca odpowiednie uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami lub odpowiedni dokument stwierdzający przygotowanie zawodowe do kierowania budową i robotami w zakresie ogólnobudowlanym oraz wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna podpisanie i złożenie oświadczenia przez Wykonawcę na załączniku nr 4 do opisu wniosku dotyczącego zatrudnionego kierownika prac. Ponadto Wykonawca musi przedłożyć Zamawiającemu do wniosku kserokopie potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem: uprawnień budowlanych i zaświadczenia o wpisie na listę, właściwej izby samorządu zawodowego osoby, która będzie kierownikiem prac. f)Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od upływu terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali co najmniej jedną usługę - prace polegające na wykonywaniu bieżących usług remontowych w branży ogólnobudowlanej (roboty stolarskie, ślusarskie, szklarskie) w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych lub użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł. dla każdej usługi. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie, że Wykonawca wykonał usługi, o których mowa wyżej. W tym celu Wykonawca musi wypełnić i podpisać wykaz usług wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do opisu i podać wartości wykonanych usług, ich przedmiot, daty wykonania i odbiorców oraz musi załączyć do wniosku dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje lub protokoły bezusterkowego odbioru końcowego prac). g)Posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. h) Spełniają i przyjmują warunki określone w niniejszym Opisie Warunków Uczestnictwa w Licytacji oraz załączonym wzorze umowy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełnionego formularza wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do Opisu, a)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Opisu, b)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c)Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od upływu terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali co najmniej jedną usługę - prace polegające na wykonywaniu bieżących usług remontowych w branży ogólnobudowlanej (roboty stolarskie, ślusarskie, szklarskie) w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych lub użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł. dla każdej usługi. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie, że Wykonawca wykonał usługi, o których mowa wyżej. W tym celu Wykonawca musi wypełnić i podpisać wykaz usług wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do opisu i podać wartości wykonanych usług, ich przedmiot, daty wykonania i odbiorców oraz musi załączyć do wniosku dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje lub protokoły bezusterkowego odbioru końcowego prac). d)Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e)Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f)przedstawią polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na czas realizacji przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 50.000 złotych polskich (w przypadku polisy opłaconej w USD lub w EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po kursie z ostatnich siedmiu dni kalendarzowych przed upływem terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt. 15.1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Wykonawca zobowiązany jest ponadto do złożenia oświadczenia na załączniku nr 5 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, iż po upływie terminu ważności będzie odnawiać ubezpieczenie na kwotę przedstawioną w ofercie na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia oraz, że przedłoży Zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia, jednakże nie później niż w dniu podpisaniu umowy w przypadku gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania wniosku. g)Wykaz odpowiedniego potencjału kadrowego do wykonania zamówienia rozumianym jako zatrudnienie minimum 5 osób w pionie bezpośredniego wykonawstwa. Wykonawca jest zobowiązany wykazać w załączniku nr 4 do Opisu. h)Wykaz podwykonawców, których zatrudni oferent przy realizacji zamówienia - załącznik nr 6 do Opisu. i)Zobowiązanie do współpracy podwykonawców w zakresie jaki zostanie im powierzony przy realizacji zamówienia - załącznik nr 7 do Opisu. j)Pełnomocnictwo regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie zawierającą zapisy określone w pkt. 13.1 ppkt. b) oraz umowę lub projekt umowy z podwykonawcami zawierającą zapisy określone w pkt 12.2.e).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: http://aukcje.um.warszawa.pl

IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: www.zgn2targowek.waw.pl

IV.3.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: Zamawiający przekazuje zakwalifikowanym Wykonawcom zaproszenie do udziału w licytacji elektronicznej. Zaproszenie zostanie przekazane drogą elektroniczną na adres wskazany we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji. Treść zaproszenia zawierać będzie adres strony internetowej, na której odbywać się będzie licytacja oraz parametry licytacji elektronicznej takie jak: data i godzina otwarcia, czas trwania i warunki zamknięcia licytacji. Operator platformy aukcyjnej przekazuje zakwalifikowanym przez Zamawiającego Wykonawcom informację o sposobie rejestracji na platformie aukcyjnej. W trakcie rejestracji Wykonawca otrzyma kod dostępu do platformy aukcyjnej. Otrzymany kod dostępu Wykonawca będzie musiał zmienić na nowy - określony przez siebie..

IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: Zamawiający określa jednoetapowy charakter licytacji, nie poprzedzany wstępną kwalifikacją elektroniczną..

IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

  • etap nrczas trwania etapu
    1Zamawiający ustala czas trwania licytacji na 20 minut

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu? nie.

IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 03.02.2009 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego ul. Toruńska 86 pok. Nr. 6 Sekretariat.

IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Zamawiający przewiduje otwarcie licytacji elektronicznej w dniu 12-02-2009 roku. o godzinie 11:00.

Termin zamknięcia licytacji elektronicznej: Zamawiający przewiduje zamknięcie licytacji elektronicznej w dniu 12-02-2009 roku. o godzinie 11:20.

Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: Zamawiający zamyka licytację, gdy w podstawowym czasie nie zostanie złożona żadna oferta lub, gdy w ciągu 5 minut od złożenia oferty przez jednego z Wykonawców nie zostanie złożona żadna inna oferta, jednakże nie wcześniej niż po upływie 20 minut od otwarcia licytacji..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.