eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinPełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w Miejskim Zakładzie Komunikacji Spółce z o.o. w Koszalinie nad budową przeprawy promowej wodno - lądowej z użyciem statków przez jezioro Jamno pomiędzy miejscowościami Jamno i Unieście.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-05-27

Koszalin: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w Miejskim Zakładzie Komunikacji Spółce z o.o. w Koszalinie nad budową przeprawy promowej wodno - lądowej z użyciem statków przez jezioro Jamno pomiędzy miejscowościami Jamno i Unieście
Numer ogłoszenia: 80693 - 2009; data zamieszczenia: 27.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 61757 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie, ul. Gnieźnieńska 9, Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3423021, faks 094 3422768.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w Miejskim Zakładzie Komunikacji Spółce z o.o. w Koszalinie nad budową przeprawy promowej wodno - lądowej z użyciem statków przez jezioro Jamno pomiędzy miejscowościami Jamno i Unieście.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wybór Firmy pełniącej obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego (zgodnie z ustawą Prawo Budowlane z 07 lipca 1994 roku (Dz. U. Nr 89 poz.414 z późniejszymi zmianami) nad budową przeprawy promowej wodno - lądowej z użyciem statków przez jezioro Jamno pomiędzy miejscowościami Jamno i Unieście, wartość inwestycji około 1 370 tys. netto. 2.Do obowiązków inspektorów nadzoru należy: a) opiniowanie działań administracyjno - prawnych wykonawców na etapie realizacji inwestycji, w terminie siedmiu dni od daty ich otrzymania; b) przekazywanie placu budowy wykonawcy robót przy udziale przedstawiciela Zamawiającego; c) zabezpieczenie wykonania inwestycji zgodnie z projektem budowlanym, sztuką budowlaną i pozwoleniem na budowę; d) pełnienie nadzoru inwestorskiego poprzez bieżący nadzór i kontrolę techniczną nad realizacją robót, w sposób umożliwiający ocenę prawidłowości i zgodności wykonania robót z projektem technicznym, zasadami sztuki budowlanej oraz interesem inwestora; e) kontrola kosztów w trakcie realizacji inwestycji, f) sprawdzanie kalkulacji i faktur wykonawcy w terminie siedmiu dni od daty otrzymania; g) kontrolowanie rozliczeń budowy w zakresie robót dodatkowych i zamiennych; h) uzgadnianie z Zamawiającym w trakcie realizacji robót zmian zakresów rzeczowych mających wpływ na koszt inwestycji; i) przygotowanie inwestycji do odbiorów technicznych poszczególnych faz robót oraz przygotowanie inwestycji do odbioru końcowego; j) uczestniczenie w odbiorze inwestycji (potwierdzanie faktycznie wykonanych robót, potwierdzanie usunięcia wad); k) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych w okresie trwania niniejszej umowy; l) informowanie Zamawiającego o problemach, sugerowanie zmian w projektach itp; m) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla procesu budowlanego oraz wyceny robót; n) sprawdzenie jakości wykonanych robót, a w szczególności zapobieganiu stosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; o) sprawdzenie posiadania przez kierownika budowy odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań) dotyczących dostarczonych elementów prefabrykowanych i innych wyrobów oraz dokonania ich oceny jakości na placu budowy przed ich wbudowaniem; p) sprawdzenie kompletności przedstawionych przez wykonawcę robót dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbioru oraz dołączenia do nich opracowanej przez siebie oceny jakościowo -ilościowo- kosztowej wraz z jej uzasadnieniem; q) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu, z wyjątkiem spaw mających wpływ na zmianę kosztów budowy; r) przekazanie Zleceniodawcy protokołów odbiorów oraz dokumentacji powykonawczej i projektu technicznego, podpisanych przez siebie i wykonawcę robót na zgodność z tym projektem; s) potwierdzanie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstawy do fakturowania częściowego zgodnie z postanowieniami umowy zawartej pomiędzy Zleceniodawcą a wykonawca robót budowlanych, a także akceptowanie faktur częściowych i faktury końcowej, po uprzedniej kontroli prawidłowości zafakturowania wykonanych robót; t) uczestniczenie przy przeprowadzeniu prób, pomiarów i sprawdzeń; u) udział w spotkaniach organizowanych przez Zleceniodawcę w sprawach dotyczących realizacji robót budowlanych a także inicjowanie takich spotkań, jeżeli zachodzi taka konieczność; v) kontrola realizacji przez wykonawcę obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót;.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 24000.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.05.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku, ul. Banacha 12, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 24000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 24000.00 oferta z najwyższą ceną: 24000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.