eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RopczyceRemont i termomodernizacja krytej p³ywalni w Ropczycach

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2015-04-10

Ropczyce: Remont i termomodernizacja krytej p³ywalni w Ropczycach
Numer og³oszenia: 80698 - 2015; data zamieszczenia: 10.04.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ropczyce , ul. Krisego 1/30, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. (017) 2210550, faks (017) 2210555.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ropczyce.eu
  • Adres strony internetowej, pod którym dostêpne s± informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont i termomodernizacja krytej p³ywalni w Ropczycach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie trzech zadañ: zadania nr 1 p.n. Termomodernizacja budynków krytej p³ywalni w Ropczycach, zadania nr 2 pn. Remont budynku krytej p³ywalni w Ropczycach i zadania nr 3 pn. Budowa jacuzzi. 1.1.Zadanie nr 1 pn.: Termomodernizacja budynków krytej p³ywalni w Ropczycach obejmuje wykona-nie w budynku krytej p³ywalni oraz budynku si³owni robót termomodernizacyjnych w tym: 1.1.1. W ramach termomodernizacji budynku krytej p³ywalni nale¿y wykonaæ: - instalacjê do odzysku ciep³a ze ¶cieków i wody pop³ucznej, - wymianê wymienników JAD do centralnego ogrzewania i c.w.u. w wê¼le, - modernizacjê systemu wentylacji hali basenowej - wymiana centrali wentylacyjno- klimatyzacyjnej na centralê zintegrowan± z pomp± ciep³a, dostosowanie instalacji, modernizacja systemu sterowania prac± urz±dzeñ. Istniej±ca centrala wentylacyjno-klimatyzacyjna IV 600, - instalacjê solarn± - kolektory s³oneczne 30 szt. pow. 69,60 m2 o mocy zainstalowanej 34,8 kW. Instalacja wyposa¿ona w 2 zasobniki ( zbiorniki buforowe ) o pojemno¶ci 2000 dm3 ka¿dy wraz z konstrukcj± wsporcz± pod kolektory, - termomodernizacjê ¶cian, wymianê stolarki okiennej i drzwiowej, - monta¿ falowników przy silniku wentylatora dachowego VD 500 i centrali nawiewnej SV, - wymianê o¶wietlenia na energooszczêdne. 1.1.2. W ramach termomodernizacji budynku si³owni nale¿y wykonaæ: - wymianê wêz³a wymiennikowego na kompaktowy z automatyk± regulacyjn± ok. 30 kW, - wymianê instalacji c.o. - wymiana rur, izolacja przewodów, monta¿ zaworów termostatycznych, - modernizacjê instalacji c.w.u., wykonanie sterowania pompy cyrkulacyjnej, uzupe³nienie izolacji ruroci±gów, - termomodernizacja ¶cian, stropodachu, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - konstrukcji wsporczej pod instalacjê fotowoltaiczn± oraz uk³ad fotowoltaiczny o mocy 7,2 kW, - wymianê o¶wietlenia na energooszczêdne, zgodnie z projektem budowlanym stanowi±cym za³±cznik Nr 2 do SIWZ oraz specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót budowlanych stanowi±c± za³±cznik Nr 3 do SIWZ. 1.2. Zadanie nr 2 pn.: Remont budynku krytej p³ywalni w Ropczycach obejmuje wykonanie remontu istniej±cego budynku krytej p³ywalni (o powierzchni zabudowy 1600,00 m2, powierzchni u¿ytkowej 2818 m2, kubaturze 11300 m3), zlokalizowanego w Ropczycach przy ul. Konarskiego 6 na dzia³ce nr ewid. 438/10, w tym wykonanie m.in. nastêpuj±cych robót: - remont dachu w tym pokrycia z folii zgrzewalnej RHENOPOL CV, - remont - uszczelnienie posadzki hali basenowej w tym wykonanie m.in. izolacji przeciwwodnej pla¿y basenowej, doszczelnienie wpustów pla¿owych, doszczelnienie dylatacji g³ównej pomiêdzy pla¿± i rynn± przelewow± oraz doszczelnienie po³±czenia na styku ¶ciana - pla¿a, - docieplenie zewnêtrznej czê¶ci rury zjazdowej we³n± mineraln± o gr. 120 mm obudowan± blach± powlekan±, - remont zadaszenia nad wej¶ciem g³ównym do budynku w tym wymiana p³yt poliwêglanowych na blachê trapezow±, - remont schodów technicznych, zewnêtrznych, - remont pomieszczeñ mokrych w budynku w tym: remont klatki schodowej na zje¿d¿alniê; remont pomieszczeñ pryszniców, natrysków na parterze ( wykonanie izolacji przeciwwodnej z ¿ywic epoksydowych, wykonanie nowej ok³adziny ceramicznej ¶cian i posadzki p³ytkami antypo¶lizgowymi o strukturze kratki o wymiarach 12,0×24,5 cm ); wymiana czê¶ci stolarki drzwiowej wewnêtrznej na skrzyd³a z laminatu LTT; remont pomieszczenia pryszniców trenerów, - remont posadzki w hali basenowej w tym wymiana istniej±cej ok³adziny pla¿y na p³ytki antypo¶lizgowe o strukturze kratki o wymiarach 12,0×24,5 cm, - remont pomieszczeñ technicznych w piwnicy w pom. w osiach 7-10, w tym drobne roboty remontowe, - wymiana barierek i pochwytów stalowych na chromoniklowe w budynku przy zachowaniu pierwotnych wymiarów, geometrii i lokalizacji, - wymiana urz±dzeñ wewnêtrznej instalacji elektrycznej w tym m.in. reflektorów podwodnych niecek basenowych, suszarek do w³osów, - wymiana i remont urz±dzeñ wewnêtrznych instalacji sanitarnych, zgodnie z projektem budowlanym stanowi±cym za³±cznik Nr 2 do SIWZ oraz specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót budowlanych stanowi±c± za³±cznik Nr 3 do SIWZ. W ramach remontu baterie natryskowe nale¿y wymieniæ na tzw. antywandal z wy³±cznikiem czasowym. 1.3. Zadanie nr 3 pn.: Budowa jacuzzi obejmuje wykonanie jacuzzi w hali basenowej z przeznaczeniem dla 8 osób wraz z instalacjami: wodoci±gow±, elektryczn±, kanalizacji sanitarnej oraz technologi± basenow±, oraz wykonanie m.in. nastêpuj±cych robót: - ¿elbetowej niecki wanny z hydromasa¿em o wymiarach 200×400 cm (kszta³t ósemki zgodnie z projektem), o g³êboko¶ci 90 cm i objêto¶ci oko³o 4,75 m3, - monta¿u elementów technologii, w tym mediów takich jak pr±d, woda, kanalizacja i ciep³o, - uszczelnienia i ok³adziny mozaik± szklan± niecki wanny, - technologii uzdatniania wody, w tym usuwanie zanieczyszczeñ poprzez fizyczne i chemiczne uzdatnianie wody, - monta¿u urz±dzeñ i elementów instalacji wanny, w tym m.in. pompy filtracyjnej, zbiornika wyrównawczego, wymiennika ciep³a, sterowania, zgodnie z projektem budowlanym stanowi±cym za³±cznik Nr 2 do SIWZ oraz specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót budowlanych stanowi±c± za³±cznik Nr 3 do SIWZ. 2. Ponadto Wykonawca jest zobowi±zany do: 2.1. Zrealizowania robót objêtych zamówieniem w obrêbie hali basenowej oraz jej niezbêdnego zaplecza w okresie od 16.06.2015 r. do 15.09.2015 r. Zamawiaj±cy zamierza udostêpniaæ u¿ytkownikom halê basenow± z niezbêdnym zapleczem w okresie do 15.06.2015 r. i po 15.09.2015 r. 2.2. Zapewnienia w trakcie realizacji zamówienia dostêpu do korzystania przez u¿ytkowników z zespo³u basenów otwartych zlokalizowanych w s±siedztwie basenu krytego. 2.3. Wykonania niezbêdnych prób i odbiorów. 2.4. Przygotowania kompletu dokumentów do odbioru koñcowego w tym m.in. ¶wiadectwa charakterystyki energetycznej budynku. 3. Szczegó³owy zakres oraz sposób wykonania zamówienia okre¶laj± opis przedmiotu zamówienia zawarty w SIWZ, projekty budowlane wykonawcze stanowi±ce za³±czniki Nr 2 do SIWZ, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowi±ce za³±czniki Nr 3 do SIWZ oraz materia³y pomocnicze przedmiary robót stanowi±ce za³±czniki Nr 5 do SIWZ. 4. Szczegó³owy zakres robót okre¶laj± przedmiary robót dla poszczególnych bran¿, z zastrze¿eniem, ¿e ilo¶ci podane w przedmiarze maj± charakter orientacyjny. Szczegó³y techniczne zosta³y okre¶lone w dokumentacji technicznej oraz w szczegó³owych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowi±cych za³±czniki do SIWZ. 5. Przedmiot zamówienia nale¿y wykonaæ zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenosz±cymi normy europejskie lub normy innych pañstw cz³onkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenosz±cych te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, nale¿yt± staranno¶ci±, w³a¶ciw± organizacj±, bezpiecznie i dobrze jako¶ciowo. 6. U¿yte przy realizacji robót materia³y winny spe³niaæ wymagania okre¶lone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadaæ dokumenty potwierdzaj±ce dopuszczenie do u¿ytkowania i spe³nienie odpowiednich norm. 7. Dopuszcza siê do zastosowania przy realizacji zamówienia materia³ów i urz±dzeñ równowa¿nych o parametrach nie gorszych ni¿ zaproponowane w projekcie, po akceptacji przez Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dopuszcza jednocze¶nie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze ni¿ wskazane. Parametry wskazanego przez Zamawiaj±cego standardu przedstawiaj± warunki techniczne, eksploatacyjne, u¿ytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa okre¶la klasê produktu, a nie konkretnego producenta. 8. W ramach umowy Wykonawca jest zobowi±zany do dokonywania w okresie od 1 do 31 marca w okresie rêkojmi i gwarancji, corocznego przegl±du przedmiotu zamówienia przy udziale przedstawicieli Zamawiaj±cego. Z przegl±du zostanie sporz±dzony protokó³ zawieraj±cy ustalenia dokonane w jego trakcie. 9. W okresie gwarancji i rêkojmi wykonawca zobowi±zany bêdzie do wykonywania na w³asny koszt czynno¶ci zwi±zanych z serwisowaniem i konserwacj± wbudowanych w ramach zadania urz±dzeñ i instalacji zgodnie z zaleceniami producentów i wymaganiami udzielonych przez nich gwarancji, oraz ponoszenia wszelkich kosztów dozoru technicznego.

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 20.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawcy przystêpuj±cy do przetargu s± zobowi±zani wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 60 000,00 z³, w pieni±dzu, porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub w formie porêczeñ udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). W przypadku wnoszenia wadium w pieni±dzu nale¿y dokonaæ wp³aty na konto Zamawiaj±cego nr 39 9171 0004 0000 8136 2000 0050 w Banku Spó³dzielczym w Ropczycach. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Przy czym wniesienie wadium w pieni±dzu zamawiaj±cy uzna za skuteczne w chwili uznania rachunku zamawiaj±cego. Do oferty nale¿y do³±czyæ dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium w oryginale lub w przypadku wnoszenia wadium w pieni±dzu w formie kserokopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em przez uprawnionych przedstawicieli wykonawcy. Wadium winno byæ za³±cznikiem do oferty

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • W niniejszym postêpowaniu Zamawiaj±cy nie precyzuje szczegó³owego opisu sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca potwierdzi spe³nianie tego warunku sk³adaj±c odpowiednie o¶wiadczenie.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ w sposób nale¿yty oraz zgodnie ze sztuk± budowlan± i prawid³owo ukoñczy³ zamówienia polegaj±ce na: wykonaniu lub remoncie instalacji sanitarnych w tym instalacji do odzysku ciep³a ze ¶cieków i wody pop³ucznej, termomodernizacji budynku w tym: wykonaniu docieplenia ¶cian zewnêtrznych metod± lekko-mokr± o powierzchni co najmniej 500 m2 oraz wykonaniu lub remoncie chemoodpornych powierzchni nara¿onych na dzia³anie wody przy u¿yciu materia³ów na bazie ¿ywic epoksydowych np. niecki/pla¿y basenowej, o powierzchni min. 100 m2. Spe³nienie tego warunku Wykonawca mo¿e udokumentowaæ wykazuj±c wykonanie ww. poszczególnych rodzajów robót w jednym lub kilku zamówieniach.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • W niniejszym postêpowaniu Zamawiaj±cy nie precyzuje szczegó³owego opisu sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca potwierdzi spe³nianie tego warunku sk³adaj±c odpowiednie o¶wiadczenie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca udokumentuje, ¿e dysponuje osobami, przewidzianymi do kierowania robotami budowlanymi, które: a/posiadaj± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci: konstrukcyjno - budowlanej, lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane, b±d¼ decyzje o stwierdzeniu przygotowania zawodowego, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. Posiadaj± do¶wiadczenie tj. kierowa³y robotami polegaj±cymi na: wykonaniu lub remoncie chemoodpornych powierzchni nara¿onych na dzia³anie wody przy u¿yciu materia³ów na bazie ¿ywic epoksydowych np. niecki/pla¿y basenowej, posadzki. b/ posiadaj± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci: instalacji sanitarnych lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane, b±d¼ decyzje o stwierdzeniu przygotowania zawodowego, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. Posiadaj± do¶wiadczenie tj. kierowa³y robotami polegaj±cymi na: wykonaniu lub remoncie instalacji sanitarnych w budynku u¿yteczno¶ci publicznej, w tym instalacji do odzysku ciep³a. c/ posiadaj± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci: instalacji elektrycznych lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane, b±d¼ decyzje o stwierdzeniu przygotowania zawodowego, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. Posiadaj± do¶wiadczenie tj. kierowa³y robotami polegaj±cymi na: wykonaniu lub remoncie budynku u¿yteczno¶ci publicznej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada ¶rodki finansowe w wysoko¶ci co najmniej 1 000 000,00 z³, lub posiada zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci co najmniej 1 000 000,00 z³.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz z za³±czeniem dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych robót, okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone;
  • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ;
  • informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±c± wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

3. Je¿eli Wykonawca, wykazuj±c spe³nianie warunków, o których w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, a podmioty te bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 2 rozdzia³u XII SIWZ. 4. Wykonawca mo¿e polegaæ na wiedzy i do¶wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolno¶ciach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ Zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia oraz Za³±cznik Nr 8 do SIWZ. 5. Je¿eli Wykonawca, wykazuj±c spe³nienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2 b ustawy PZP, Zamawiaj±cy, w celu oceny, czy Wykonawca bêdzie dysponowa³ zasobami innych podmiotów w stopniu niezbêdnym dla nale¿ytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, ¿±da do³±czenia przez Wykonawcê do oferty dokumentów dotycz±cych w szczególno¶ci: 1) zakresu dostêpnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki bêdzie ³±czy³ Wykonawcê z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 11. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie o udzielenie zamówienia s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - rêkojmia - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ n/w zmian umowy: 1/ Zmiany w kolejno¶ci i terminach wykonywania robót budowlanych, nie powoduj±cych wyd³u¿enia terminu zakoñczenia przedmiotu umowy. Zmiany te wymagaj± akceptacji Zamawiaj±cego, nie wymagaj± aneksu do umowy lecz poinformowania drugiej strony w formie pisemnej. 2/ Je¿eli w toku realizacji robót wyst±pi konieczno¶æ zmniejszenia zakresu uprzedniego zamówienia Zamawiaj±cy uprawniony jest ograniczyæ zakres robót i/lub urz±dzeñ, do czego nie jest wymagana zgoda Wykonawcy, wówczas wysoko¶æ wynagrodzenia rycza³towego ulegnie odpowiednio zmniejszeniu o kwotê wynikaj±c± z wyliczenia polegaj±cego na przemno¿eniu ilo¶ci nie wykonanych robót przez ceny jednostkowe zawarte w kosztorysie ofertowym. 3/ Je¿eli w trakcie realizacji zamówienia zajdzie konieczno¶æ wykonania robót nie przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia, a niezbêdnych dla prawid³owego wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami sztuki budowalnej ich realizacja nast±pi na podstawie odrêbnego zlecenia, umowy z zastrze¿eniem, ¿e wynagrodzenie za wykonanie tych robót bêdzie ustalane w oparciu o przygotowany przez Wykonawcê w terminie do 7 dni od dnia zg³oszenia takiej potrzeby przez Zamawiaj±cego i zaakceptowany przez Zamawiaj±cego kosztorys ofertowy opracowany na podstawie cen jednostkowych lub dane wyj¶ciowe do kosztorysowania przyjête do sporz±dzenia kosztorysu wykonawcy, ceny jednostkowe pracy sprzêtu i materia³ów zaproponowanych przez wykonawcê, ale nie wiêksze ni¿ ¶rednie ceny SEKOCENBUD dla kwarta³u poprzedzaj±cego termin wykonania robót budowalnych lub kalkulacja uproszczona sporz±dzona w oparciu o uzgodniony z zamawiaj±cym publikator cen jednostkowych robót budowlanych, np. SEKOCENBUD dla kwarta³u poprzedzaj±cego termin wykonania robot budowalnych. 4/ Zmiana technologii wykonania robót lub rozwi±zañ czy materia³ów przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ czy materia³ów grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy lub zasz³a potrzeba aktualizacji rozwi±zañ z uwagi na postêp technologiczny. W takim przypadku rozliczenie za wykonanie tych robót (zamiennych) nast±pi kosztorysem ró¿nicowym, który stanowiæ bêdzie ró¿nicê pomiêdzy kosztorysem dla robót podstawowych a kosztorysem robót zamiennych. Kosztorys nale¿y opracowaæ na zasadach okre¶lonych w ust. 1 pkt 3. 5/ zmiany ceny w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i us³ug, wówczas cena ulegnie zmianie w ten sposób, ¿e do ceny netto zostanie doliczony podatek VAT w wysoko¶ci wynikaj±-cej z przepisów. 6/ zmiany którejkolwiek z osób wykazanych w ofercie Wykonawcy, a przewidzianych do kierowania robotami realizowanymi w ramach niniejszego zamówienia, mog± nast±piæ jedynie na osobê spe³niaj±c± wymagane w SIWZ warunki w zakresie kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia. Zmiany te wymagaj± akceptacji Zamawiaj±cego, nie wymagaj± aneksu do umowy lecz poinformowania drugiej strony w formie pisemnej i potwierdzenia w dzienniku budowy. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt 2, 3, 4 niniejszego rozdzia³u, musz± byæ ka¿dorazowo zatwierdzone przez Zamawiaj±cego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ropczyce.eu
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miejski w Ropczycach, ul. Krisego 1, 39-100 Ropczyce, pokój nr 210, tel. (17)2220275 w godzinach od 9 do 14.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 06.05.2015 godzina 09:00, miejsce: Urz±d Miejski w Ropczycach, ul. Krisego 1, 39-100 Ropczyce, pokój nr 208 (Sekretariat, II p.).

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Zadanie nr 1 realizowane w ramach dofinansowania ze ¶rodków Mechanizmu Finansowego EOG 2009-2014.

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.