eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark WarmińskiWykonywanie robót w zakresie naprawy dróg i chodników znajdujących na terenie miasta Lidzbark Warmiński

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-11

Lidzbark Warmiński: Wykonywanie robót w zakresie naprawy dróg i chodników znajdujących na terenie miasta Lidzbark Warmiński
Numer ogłoszenia: 8072 - 2008; data zamieszczenia: 11.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Lidzbark Warmiński, ul. Ratuszowa 5, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7672231, fax 089 7672303.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lidzbarkwarminski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie robót w zakresie naprawy dróg i chodników znajdujących na terenie miasta Lidzbark Warmiński.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót w zakresie naprawy dróg i chodników znajdujących się na terenie miasta Lidzbark Warmiński, których zarządcą jest Gmina Miejska Lidzbark Warmiński. 2. Cały przedmiot zamówienia został podzielony na trzy następujące zadania: a) Zadanie nr 1 - Naprawy nawierzchni jezdni asfaltowych. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: wycięcie koniecznej do prawidłowej naprawy warstwy nawierzchni i wykonanie łaty masą bitumiczną albo grysem, w zależności od decyzji Zamawiającego, b) Zadanie nr 2 - Naprawy dróg gruntowych. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: uzupełnienie ubytków tłuczniem, mechaniczne wyrównywanie i uzupełnienie ubytków pospółką, mechaniczne odtworzenie (wykonanie) koryta drogi lub ciągu pieszego. c) Zadanie nr 3 - Naprawy nawierzchni chodników. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: przełożenie lub wymianę płytek lub kostek betonowych, regulację krawężników.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu ma obowiązek wnieść wadium przed terminem składania ofert, w wysokości 1 100,00 zł. (słownie: jeden tysiąc sto złotych) - na całość zamówienia. W przypadku składania ofert częściowych na wybrane zadanie, Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w następującej wysokości: - na zadanie nr 1: 500,00 zł (pięćset złotych) - na zadanie nr 2: 400,00 zł (czterysta złotych) - na zadanie nr 3: 200,00 zł (dwieście złotych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych zamówieniem, 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa części VII specyfikacji. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, dokonana zostanie wg formuły: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wraz z ofertą winni złożyć następujące dokumenty: 1)W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętych niniejszym zamówieniem, Wykonawcy są zobowiązani złożyć następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2)W celu potwierdzenia, że Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), zobowiązani są złożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 3) Oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w ust. 1 pkt. 1a), 2a) składa dokument lub dokumenty, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 87, poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lidzbarkwarminski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim, 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. Ratuszowa 5, pok. nr 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim, 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. Ratuszowa 5, pok. nr 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Naprawy nawierzchni jezdni asfaltowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: wycięcie koniecznej do prawidłowej naprawy warstwy nawierzchni i wykonanie łaty masą bitumiczną albo grysem, w zależności od decyzji Zamawiającego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Naprawy dróg gruntowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: uzupełnienie ubytków tłuczniem, mechaniczne wyrównywanie i uzupełnienie ubytków pospółką, mechaniczne odtworzenie (wykonanie) koryta drogi lub ciągu pieszego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Naprawy nawierzchni chodników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: przełożenie lub wymianę płytek lub kostek betonowych, regulację krawężników..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.