Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-27
Grojec: Roboty remontowe-budowlane i instalacyjne w budynku PZOL w Grojcu
Numer ogłoszenia: 80732 - 2009; data zamieszczenia: 27.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Grojcu , Aleja Ogrodowa 1, 32-615 Grojec, woj. małopolskie, tel. 033 8428136, faks 033 8428903.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzol_grojec.republika.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe-budowlane i instalacyjne w budynku PZOL w Grojcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zadanie obejmuje następujący zakres wykonania robót budowlanych i wykończeniowych tj.: roboty ogólnobudowlane, instalacje wodno-kanalizacyjne, centralnego ogrzewania, instalacje elektryczne w: a/ pokoju wyciszeń b/ dyżurkach pielęgniarskich I i II piętra c/ pomieszczeniach sanitarnych I i II piętra d/ pomieszczeniu kuchennym wraz z podjazdemi e/ pomieszczeniu terapii zajęciowej f/ pomieszczeniach I i II piętra..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 110.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga składania wadium w wysokości 7.000,00 złotych, opłata potwierdzona przelewem bankowym. Wadium należy wpłacać na konto Zamawiającego -Bank Spółdzielczy w Zatorze, nr rachunku 80 8136 0000 0030 0171 2000 0010 Wadium zostanie zwrócone zgodnie z art.46 ustawy Prawo zamówień publicznychIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: I. zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawa zamówień publicznych: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia-wykonawca winien przedstawić potwierdzenie bankowe o zdolności finansowej lub kredytowej powyżej 200.000,- PLN. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. II. Przedstawią co najmniej 3 referencje wykonania robót w placówkach Służby Zdrowia . III.Zrealizowali na przestrzeni ostatnich 2 lat budowy- /obiekty /- o wartości powyżej 200.000,- PLN IV.Przedstawią polisę OC na wartość co najmniej 800.000,- PLN. V. Wykonawca winien zatrudniać lub dysponować minimum 15 pracownikami w tym kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi o specjalności budowlano-instalacyjnej. Ponadto akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - załącznik nr 1 - wzór oferty. - załącznik nr 2 - sporządzony na podstawie obmiaru robót i dokumentacji technicznej, - załącznik nr 3 - oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymagania z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. art. 24 ust 1 i 2 ustawy, - Załącznik nr 5 - podpisany projekt umowy. - wykaz dokumentów określonych w załączniku nr 6. - Załącznik nr 7 - wykaz osób uprawnionych do prowadzenia robót. - Załącznik nr 8 - wykaz podwykonawców lub oświadczenie. - Dokument potwierdzający upoważnienie do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, jeżeli upoważnienie to nie wynika z innego dokumentu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 00.80
- 2 - Termin wykonania - 00.10
- 3 - Okres gwarancji - 00.10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pzol_grojec.republika.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Grojcu Aleja Ogrodowa 1, 32-615 Grojec.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat PZOL w Grojcu Al.Ogrodowa 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Na stronie internetowej dostępna będzie SIWZ z załącznikami bez przedmiaru robót i dokumentacji technicznej.Wydanie kpl.SIWZ nastapi po uprzednim zgłoszeniu osobistym lub telefonicznym..
INNE PRZETARGI GROJEC
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki Publicznego Przedszkola nr 4 w Grójcu
- Dostawa odżywek i sprzętu do żywienia dojelitowego dla PZOL w Grojcu
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Grójeckiego
- Zaprojektowanie i wykonanie systemu alarmowego w siedzibie Nadleśnictwa Grójec ( Pakiet nr II )"
- F-261.6.2024 Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Grójcu oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki Publicznego Przedszkola nr 2 w Grójcu
więcej: przetargi GROJEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
- wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń trzeciego piętra w Pawilonie II Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie Sp. z o.o.
- "Dostawa wraz z demontażem i montażem dźwigu osobowego (windy) do jednostki CUL w Poznaniu - Hotel Olimpia, ul. Taborowa 8, 60-790 Poznań"
więcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.