To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-14
Zabrze: Dostawa materiałów do sterylizacji. Nr sprawy DZP/37PN/2012
Numer ogłoszenia: 8073 - 2013; data zamieszczenia: 14.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 249711 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu, ul. M. C. Skłodowskiej 10, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 3732308, 3732346, faks 032 3732308, 3732346.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów do sterylizacji. Nr sprawy DZP/37PN/2012.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Dostawa materiałów do sterylizacji na który składa się 9 Pakietów: - Pakiet nr 1 - Papier do sterylizacji - Pakiet nr 2 - Wskaźniki do kontroli procesów mycia w myjni dezynfektorze - Pakiet nr 3 - Test typu BOWIE DICK do kontroli procesów sterylizacji - Pakiet nr 4 - Wskaźniki i akcesoria do kontroli procesów sterylizacji - Pakiet nr 5 - Opakowania do sterylizacji - Pakiet nr 6 - Podkłady absorpcyjne - Pakiet nr 7 - Podkłady absorpcyjne - Pakiet nr 8 - Testy - Pakiet nr 9 - Przyrząd PCD Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy. Warunki szczegółowe wymagane od Wykonawców: 1) zapewnią transport produktu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, 2) zaoferują produkt z datą ważności co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy produktu, 3) zaoferują termin płatności do 30 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury, 4) podpiszą umowę, której wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, 5) zaoferują produkty posiadające dokumenty będące podstawą do obrotu na terenie RP oferowanych produktów, atesty i świadectwa ich stosowania, deklarację zgodności CE (Wykonawca zobowiązany jest przestawić ww. dokumenty na każde żądanie Zamawiającego), 6) zaoferują produkty zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz normami zawartymi w Załączniku nr 3 do SIWZ tj.: a) wymaga się umieszczenia na opakowaniu papieru (dotyczy Pakiet 1) - wielkości - gramatury papieru - koloru - daty ważności - warunków przechowywania - nazwy producenta b) wymaga się oznaczeń na opakowaniu do sterylizacji (dotyczy Pakiet 5) - oznaczenia na rękawie: kierunek otwierania z tyłu, LOT, nazwa producenta - symbol CE wyłącznie na etykiecie zewnętrznej - napisy i wskaźniki umieszczone na papierze poza obszarem pakowania - wskaźniki sterylizacji umieszczony na papierze pod warstwami folii - napisy w języku polskim c) karta charakterystyki potwierdzająca gramaturę papieru sterylizacyjnego wystawiona przez producenta - dotyczy całości asortymentu w Pakiecie nr 1 d) karta charakterystyki produktu - dotyczy całości asortymentu w Pakiecie nr 5. e) dokumenty potwierdzające spełnienie norm: 1) ISO 11607 dotyczy Pakiet 1 (całość asortymentu) 2) ISO 11140 dotyczy Pakiet 3 (całość asortymentu) 3) ISO 11140 dotyczy Pakiet 4 (pozycje 1-4) 4) PN EN 868 cz. 3 i cz. 5 oraz ISO 11607 dotyczy Pakietu 5 (całość asortymentu) 5) ISO 11138 dotyczy Pakiet 8 (całość asortymentu) f) karta charakterystyki produktu potwierdzająca ostateczny odczyt wskaźnika po 3 godz. inkubacji wystawiona przez producenta - dotyczy Pakietu nr 8 7) zapewnią maksymalny termin dostawy przedmiotu umowy - nie dłuższy niż 4 dni od daty złożenia zamówienia Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy lub, o ile w tym czasie nie zostanie zrealizowany przedmiot Umowy w ilości, co najmniej 80 % wartości Umowy - do czasu realizacji, co najmniej 80% wartości umowy, nie dłużej jednak niż do upływu 4 lat od podpisania umowy. Umowa wejdzie w życie nie wcześniej niż od 04.01.2013 ze względu na termin obecnie obowiązujących umów w przedmiotowym zakresie. Maksymalny termin dostawy przedmiotu umowy - nie dłuższy niż 4 dni od daty złożenia zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.77.20.00 - Jednorazowe wyroby papierowe 33.12.41.31 - Paski odczynnikowe 38.30.00.00 - Przyrządy do pomiaru .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1 - Papier do sterylizacji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INFORMER MED Sp z o.o., ul. Winogrady 118, 61-629 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16165,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16083,36
Oferta z najniższą ceną: 16083,36 / Oferta z najwyższą ceną: 16083,36
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2 - Wskaźniki do kontroli procesów mycia w myjni dezynfektorze.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INFORMER MED Sp. z o.o., ul. Winogrady 118, 61-629 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3844,80
Oferta z najniższą ceną: 3844,80 / Oferta z najwyższą ceną: 3844,80
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 3 - Test typu BOWIE DICK do kontroli procesów sterylizacji.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INFORMER MED Sp. z o.o., ul. Winogrady 118, 61-629 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1155,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1710,72
Oferta z najniższą ceną: 1710,72 / Oferta z najwyższą ceną: 1710,72
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet nr 4 - Wskaźniki i akcesoria do kontroli procesów sterylizacji.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INFORMER MED Sp. z o.o., ul. Winogrady 118, 61-629 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7579,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7576,49
Oferta z najniższą ceną: 7576,49 / Oferta z najwyższą ceną: 7576,49
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet nr 5 - Opakowania do sterylizacji.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
- Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12101,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11559,78
Oferta z najniższą ceną: 11559,78 / Oferta z najwyższą ceną: 12737,52
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Pakiet nr 7 - Podkłady absorpcyjne.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INFORMER MED Sp. z o.o., ul. Winogrady 118, 61-629 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 87,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 81,00
Oferta z najniższą ceną: 81,00 / Oferta z najwyższą ceną: 81,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Pakiet nr 8 - Testy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- 3M Poland Sp. z o.o., al. Katowicka 117 Kajetany, 05-830 Nadarzyn, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6593,40
Oferta z najniższą ceną: 6107,40 / Oferta z najwyższą ceną: 6593,40
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Pakiet nr 9 - Przyrząd PCD
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INFORMER MED Sp. z o.o., ul. Winogrady 118, 61-629 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 702,00
Oferta z najniższą ceną: 702,00 / Oferta z najwyższą ceną: 702,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla uchodźców z Ukrainy w okresie kwiecień - listopad 2025
- Wykonywanie usług w zakresie stałego utrzymywania czystości nieruchomości zarządzanych przez ZBM-TBS Spółka z o. o. oraz nieruchomości będących własnością Spółki.
- 13/TP/I/25 SUKCESYWNE DOSTAWY NARZĘDZI I OSPRZĘTU DO URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH
- Świadczenie usług w zakresie prania bielizny szpitalnej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o., Sygn. DZP/05 TP/2025
- 12/TP/I/25 ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU MEDYCZNEGO I SANITARNEGO NA RZECZ SZPITALA MIEJSKIEGO W ZABRZU SP. Z O.O.
- Bieżące utrzymanie dróg publicznych na terenie miasta Zabrze w roku 2025 z podziałem na części.
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ręczników Z-Z, ręczników papierowych, papieru toaletowego, podkładów medycznych papierowych, pokrowców na materace, pokrowców na wózek transportowy do materacy, (...), w podziale na 6 części.
- "Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku"
- Dostawa płytek do rekonstrukcji twarzoczaszki oraz żuchwy dla Oddziału Otolaryngologii Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego w Radomiu
- Dostawa elementów wymiennych do strzykawek Optistar Elite (Zadanie Nr 1) i Spectris Solaris EP (Zadanie Nr 2).
- Dostawa materiałów jednorazowego użytku
- Dostawa sprzętu medyczno-gospodarczego dla Szpitala Zachodniego w Grodzisku Mazowieckim
więcej: Paski odczynnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.