eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRoboty porządkowe na terenie Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy w zakresie letniego oczyszczania chodników, zatok parkingowych i stanowisk handlowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-11

Warszawa: Roboty porządkowe na terenie Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy w zakresie letniego oczyszczania chodników, zatok parkingowych i stanowisk handlowych
Numer ogłoszenia: 80741 - 2011; data zamieszczenia: 11.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 59779 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany, ul. Żeromskiego 29, 01-882 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 37 33 333, faks 022 37 33 382.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty porządkowe na terenie Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy w zakresie letniego oczyszczania chodników, zatok parkingowych i stanowisk handlowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: oczyszczanie całej powierzchni chodnika oraz zatok parkingowych wraz z wycięciem przerostów trawy i chwastów, odcięcie brzegów trawników i wywóz zanieczyszczeń na wysypisko, . oczyszczenie terenu wokół targowiska wzdłuż ulic Wolumen i Wergiliusza wraz z wywozem zanieczyszczeń na wysypisko. Adresowe wyszczególnienie terenów do letniego oczyszczania zawiera wykaz chodników i zatok parkingowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowa PRACUŚ RobertTalarek, Narutowicza 28, 08-400 Garwolin, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 304156,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 328489,34

  • Oferta z najniższą ceną: 328489,34 / Oferta z najwyższą ceną: 328489,34

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotowe postępowanie jest zamówieniem uzupełniającym do zamówienia podstawowego pn. roboty porządkowe na terenie Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy w zakresie letniego oczyszczania chodników, zatok parkingowych i stanowisk handlowych, ogłoszonego w Dz.U.U.E Nr 2008/S 195-258689 w dniu 08.10.2008 r. Zamówienia podstawowego udzielono w wyniku wyboru oferty najkorzystniejszej w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. Zgodnie z dyspozycją ustawową Zamawiający w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla zamówienia podstawowego oraz w ogłoszeniu o zamówieniu przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. Wartość zamówienia uzupełniającego wynosi 304.156,80 zł co stanowi 49,68% zamówienia podstawowego. Wykonanie zamówienia powierza się wykonawcy, który realizował zamówienie podstawowe czyli Firmie Usługowej PRACUŚ Robert Talarek ul.Narutowicza 28, 08-400 Garwolin. Umowa o numerze CRU 4/09 została zawarta 30.12.2008 r. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest ten sam rodzaj usług co zamówienia podstawowego (CPV 90600000 i 90610000) oraz będzie wykonywane na tych samych terenach co zamówienie podstawowe a także zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. W okresie obowiązywania umowy podstawowej Firma Usługowa PRACUŚ wykonuje prace z dużą starannością oraz zachowaniem uzgodnionych terminów. Wyposażona jest w odpowiedni sprzęt i materiały oraz wykazuje siędobrym przygotowaniem technicznym i i organizacyjnym. W związku z powyższym, spełnione zostały wszystkie przesłanki zastosowania trybu z wolnej ręki, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.