Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-14
Pszczyna: Zadanie 1 - Dostawa i wymiana drzwi aluminiowych na drzwi dymoszczelne EI30 w SP nr 1 w Pszczynie przy ul. Bogedaina 1
Zadanie 2- Malowanie wybranych pomieszczeń w SP nr 7 w Ćwiklicach przy
ul. M. Oświęcimskich nr 71
Zadanie 3 - Wymiana posadzki z remontem podłoża w sali zajęć w P.P nr 21
w Pszczynie przy ul. Księżycowej 27
Zadanie 4 - Malowanie wybranych pomieszczeń w ZS nr 1 w Pszczynie przy
ul. K. Wielkiego 5
Zadanie 5 - Wymiana lamp w ZS nr 1 w Pszczynie przy ul.K.Wielkiego 5
Numer ogłoszenia: 80767 - 2014; data zamieszczenia: 14.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pszczyński Zarząd Edukacji , ul. Zdrojowa 4 4, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 2102193 w. 116, faks 032 2102193 w. 118.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 1 - Dostawa i wymiana drzwi aluminiowych na drzwi dymoszczelne EI30 w SP nr 1 w Pszczynie przy ul. Bogedaina 1 Zadanie 2- Malowanie wybranych pomieszczeń w SP nr 7 w Ćwiklicach przy ul. M. Oświęcimskich nr 71 Zadanie 3 - Wymiana posadzki z remontem podłoża w sali zajęć w P.P nr 21 w Pszczynie przy ul. Księżycowej 27 Zadanie 4 - Malowanie wybranych pomieszczeń w ZS nr 1 w Pszczynie przy ul. K. Wielkiego 5 Zadanie 5 - Wymiana lamp w ZS nr 1 w Pszczynie przy ul.K.Wielkiego 5.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Zadanie obejmuje dostawę i wymianę drzwi aluminiowych na drzwi dymoszczelne EI30 na korytarzu na parterze w Szkole Podstawowej nr 1 Zadanie 2: Zadanie obejmuje malowanie wybranych pomieszczeń tj: korytarza II pietra , klatki schodowej oraz kuchni wraz z zapleczem w Szkole Podstawowej nr 7 Zadanie 3: Zadanie obejmuje remont posadzki w sali zajęć grupy 2 w Publicznym Przedszkolu nr 21 Zadanie 4: Zadanie obejmuje malowanie wybranych pomieszczeń tj: sali zajęć nr 113,223,333,334, wejścia , portierni korytarza i łącznika , malowanie sufitów w salach 123,221,322,324,326,412,422,334 i 231 oraz wykonanie tynku mozaikowego na korytarzu przy wejściu do budynku w Zespole Szkół nr 1 Zadanie 5: Zadanie obejmuje wymianę lamp oświetleniowych w wybranych pomieszczeniach w Zespole Szkół nr 1.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- zgodnie z art. 67 pkt 1 pkt. 6
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.00.00-7, 45.43.00.00-0, 45.43.00.00-0, 45.31.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zadanie 1 - 500,00 zł. , Zadanie 2 - 300,00 zł. Zadanie 3 - 300,00 zł. Zadanie 4 - 700,00 zł. Zadanie 5 - 1 200,00 zł.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pze.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pszczyński Zarząd Edukacji
43-200 Pszczyna, ul. Zdrojowa 4 (woj. śląskie)
tel. (32) 210 91 23 wew.115 fax. wew. 118
pokój 115.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2014 godzina 11:00, miejsce: Pszczyński Zarząd Edukacji 43-200 Pszczyna, ul. Zdrojowa 4 (woj. śląskie) tel. (32) 210 91 23 wew.115 fax. wew. 118 pokój 103.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Dostawa i wymiana drzwi aluminiowych na drzwi dymoszczelne EI30 w Szkole Podstawowej nr 1 w Pszczynie przy ul. Bogedaina 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Zadanie obejmuje dostawę i wymianę drzwi aluminiowych na drzwi dymoszczelne EI30 na korytarzu na parterze w Szkole Podstawowej nr 1 w zakresie : - wykucia z muru drzwi wewnętrznych aluminiowych na odzysk , roboty demontażowe należy prowadzić ostrożnie z uwagi na istniejącą okładzinę ścian z płytek gresowych., zdemontowane drzwi należy przekazać dyrekcji szkoły, - dostawy i montażu drzwi aluminiowych dymoszczelnych o klasie odporności ogniowej EI30 - wykonania tynków uzupełniających - wykonania malowania uzupełniającego Szczegółowy zakres zadania został określony w projekcie budowlanym pn: Elementy ewakuacji na parterze Szkoły Podstawowej nr 1 , przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2- Malowanie wybranych pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 7 w Ćwiklicach przy ul. M. Oświęcimskich nr 71.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 Zadanie obejmuje malowanie wybranych pomieszczeń tj: korytarza II pietra , klatki schodowej oraz kuchni wraz z zapleczem w Szkole Podstawowej nr 7 w zakresie : - dwukrotnego malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową z gruntowaniem i przygotowaniem podłoża, - dwukrotnego malowania z jednokrotnym szpachlowaniem farbą olejną lamperii , - malowanie cokolików i pasów na posadzce lastrykowej - malowania rur c.o., grzejników i drobnych elementów farbą olejną Szczegółowy zakres zadania został określony w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Wymiana posadzki z remontem podłoża w Sali zajęć w Publicznym Przedszkolu nr 21 w Pszczynie przy ul. Księżycowej 27.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3 Zadanie obejmuje remont posadzki w sali zajęć grupy 2 w Publicznym Przedszkolu nr 21 w zakresie : - demontażu wykładziny rulonowej i płytek PCV - przygotowania podłoża pod posadzki, - ułożenia wykładziny rulonowej obiektowej z wywinięciem na ściany - część Sali, - ułożenia paneli podłogowych w części rekreacyjnej - część sali , - montażu przyściennych listew systemowych przy posadzce z paneli, - montaż listwy aluminiowej na połączeniu paneli z wykładziną - wywóz i utylizacje gruzu i materiałów z rozbiórki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Szczegółowy zakres zadania został określony w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - Malowanie wybranych pomieszczeń w Zespole Szkół nr 1 w Pszczynie przy ul. K. Wielkiego 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 4 Zadanie obejmuje malowanie wybranych pomieszczeń tj: sali zajęć nr 113,223,333,334, wejścia , portierni korytarza i łącznika , malowanie sufitów w salach 123,221,322,324,326,412,422,334 i 231 oraz wykonanie tynku mozaikowego na korytarzu przy wejściu do budynku w Zespole Szkół nr 1 w zakresie : - dwukrotnego malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową z gruntowaniem i przygotowaniem podłoża, - dwukrotnego malowania z jednokrotnym szpachlowaniem farbą olejną lamperii , - lakierowania stolarki drzwiowej - wykonania tynku mozaikowego z przygotowaniem podłoża - korytarz parter - malowania rur i drobnych elementów farbą olejną Szczegółowy zakres zadania został określony w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 - Wymiana lamp oświetleniowych w Zespole Szkół nr 1 w Pszczynie przy ul. K. Wielkiego 5..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 5 Zadanie obejmuje wymianę lamp oświetleniowych w wybranych pomieszczeniach w Zespole Szkół nr 1 w zakresie: - wymiany opraw świetlówkowych - oprawy typ KSC 136EVG z zapłonnikiem elektronicznym lub równoważne na korytarzach , klatkach schodowych segmentów I, II , III , IV i segmentu sportowego - wymiany lamp na lampy typu LTV 2x36 W w salach lekcyjnych segmentu II ,III i IV nr 123, 221, 223, 326, 322, 324,333,334,231, 412 i 422 i jadalni , z uwagi na zmianę rozmieszczenia lamp w salach w wycenie należy uwzględnić podtynkowe przewody zasilające do tych lamp wraz z wykuciem i zaprawieniem bruzd ( rozmieszczenie lamp wg załączonego szkicu ) - utylizacji zdemontowanych opraw Szczegółowy zakres zadania został określony w przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PSZCZYNY
- Ubezpieczenie mienia, OC, NNW Powiatu Pszczyńskiego i powiatowych jednostek organizacyjnych oraz ubezp. komunikacyjne pojazdów Powiatu i jednostek na okres od 01.05.2025r.-30.04.2027r.
- Dostawy implantów ortopedycznych (system implantów kręgosłupowych) dla Szpitala Joannitas w Pszczynie
- BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ W WIŚLE MAŁEJ
- Dostawa materiałów do bieżącego utrzymania oznakowania poziomego dróg
- ZP/7/2025_Usługa wykonywania przeglądów technicznych, konserwacji oraz naprawy sprzętu i aparatury medycznej realizowana na rzecz Szpitala Joannitas w Pszczynie_P
- Przeprowadzenie Warsztatów Rozwoju Zainteresowań w ramach Mobilnego Klubu Integracji Lokalnej dla uczestników projektu
więcej: przetargi w Pszczynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- Wykonanie prac zabezpieczających o charakterze prewencyjnym i w części o charakterze trwałym na pozostałościach zespołu zamkowego w Pruchniku
- Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach w ramach projektu: "Wdrażanie nowoczesnych technologii w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach"
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie drugiego etapu rozbudowy i przebudowy budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Siemiatyczach
- Budowa budynku dla celów socjalno - sanitarnych wraz z infrastrukturą techniczną na działkach nr ewid. 90, 91, 92, 93, 94 (obręb ewid. Borysławice) położonych w miejscowości Borysławice, gm. Błaszki_2
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.