eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopanestaplery-A.ZP-271-2/12

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2012-04-10

Zakopane: staplery-A.ZP-271-2/12
Numer og³oszenia: 80775 - 2012; data zamieszczenia: 10.04.2012
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 74008 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Specjalistyczny Chorób P³uc im. dr O. Soko³owskiego, ul. G³adkie 1, 34-500 Zakopane, woj. ma³opolskie, tel. 018 2015045, faks 018 2014632.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: staplery-A.ZP-271-2/12.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa staplerów i ³adunków do staplerów na potrzeby Samodzielnego Publicznego Szpitala Specjalistycznego Chorób P³uc w Zakopanem. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³. nr 1 do specyfikacji (kalkulacja cenowa oferty). 2. Przedmiot dostawy musi posiadaæ wpis do Rejestru wyrobów medycznych, wystawion± dla nich deklaracjê zgodno¶ci i musi byæ oznaczone znakiem zgodno¶ci CE zgodnie z ustaw± z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679) 3. Przedmiot zamówienia ma byæ dostarczany w opakowaniu producenta. 4. Opakowanie zewnêtrzne i wewnêtrzne ma zawieraæ nazwê towaru, nr serii, datê produkcji i datê wa¿no¶ci. 5. Wykonawca musi zagwarantowaæ odpowiednio d³ugi okres wa¿no¶ci dostarczanych produktów ( min. 1 rok), liczony od dnia dostawy. 6. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e podane w opisie przedmiotu zamówienia (za³. nr 1 do siwz) przewidywane ilo¶ci dostaw s³u¿± do obliczenia warto¶ci zamówienia. Faktyczny zakres dostaw zlecony do wykonania w ci±gu roku uzale¿niony bêdzie od potrzeb Zamawiaj±cego (zwi±zanych z ilo¶ci± hospitalizowanych pacjentów) oraz posiadanych ¶rodków finansowych, st±d te¿ mo¿e ró¿niæ siê od ilo¶ci okre¶lonych w opisie przedmiotu zamówienia. Jednak¿e zmniejszenie ilo¶ci zamówionego asortymentu nie przekroczy 20% ca³o¶ci zamówienia. 7. Zakupy dokonywane w trakcie obowi±zywania umowy mog± dla poszczególnych pozycji ró¿niæ siê ilo¶ciowo od ilo¶ci podanych w kalkulacji oferty, jednak¿e ³±czna warto¶æ dostaw nie przekroczy ca³kowitej warto¶ci oferty wybranego Wykonawcy. 8. Zamawiaj±cy informuje, ¿e ilekroæ przedmiot zamówienia okre¶lony w za³±czniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza siê rozwi±zania równowa¿ne tzn. posiadaj±ce cechy, parametry, nie gorsze ni¿ opisane w przedmiocie zamówienia Wykazanie równowa¿no¶ci zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy..

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.20 - Zaciski, szwy, podwi±zki naczyniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Czê¶æ NR: 1   

Nazwa: NIE DOTYCZY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Covidien Polska Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 148140,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 164268,00

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 164268,00 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 170216,64

  • Waluta: PLN.

Czê¶æ NR: 2   

Nazwa: NIE DOTYCZY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Covidien Polska Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 69900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 80352,00

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 71085,60 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 80352,00

  • Waluta: PLN.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.