eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin-ZdunowoDostawa artyku³ów biurowych.



Og³oszenie z dnia 2016-06-10

Szczecin-Zdunowo: Dostawa artyku³ów biurowych.
Numer og³oszenia: 80787 - 2016; data zamieszczenia: 10.06.2016
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital im. prof. Alfreda Soko³owskiego , ul. A. Soko³owskiego 11, 70-891 Szczecin-Zdunowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4427208, faks 091 4620494.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpitalzdunowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa artyku³ów biurowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia s± dostawy artyku³ów biurowych, wyszczególnionych w za³±czniku nr 1 do SIWZ. Za³±cznik stanowi jednocze¶nie wzór formularza ofertowego. Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na 2 czê¶ci (pakiety): Pakiet nr 1 - ARTYKU£Y PI¦MIENNO - BIUROWE Pakiet nr 2 - PAPIER KSERO.

II.1.5)

  przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania zobowi±zany jest do wniesienia wadium w wysoko¶ci: Pakiet nr 1 - ARTYKU£Y PI¦MIENO - BIUROWE: 680,00 PLN (s³ownie: sze¶æset osiemdziesi±t 00 100) Pakiet nr 2 - PAPIER KSERO: 730,00 PLN (s³ownie: siedemset trzydzie¶ci 00 100) Sposób i forma wniesienia wadium zosta³y opisane w rozdz. XX SIWZ.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia sporz±dzonego wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia sporz±dzonego wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia sporz±dzonego wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia sporz±dzonego wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e dokument potwierdzaj±cy, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia o wysoko¶ci minimalnej sumy ubezpieczeniowej 20 000 PLN.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • potwierdzenie posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania, w szczególno¶ci koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedk³ada nastêpuj±ce dokumenty dotycz±ce podmiotów, zasobami których bêdzie dysponowa³ wykonawca:

  • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które maj± zostaæ dostarczone, których autentyczno¶æ musi zostaæ po¶wiadczona przez wykonawcê na ¿±danie zamawiaj±cego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Warunki udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1.W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotycz±ce: 1.1.Posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania. Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia sporz±dzonego wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SIWZ. 1.2.Posiadania wiedzy i do¶wiadczenia Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia sporz±dzonego wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SIWZ. 1.3.Dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym. Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia sporz±dzonego wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SIWZ. 1.4.Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia sporz±dzonego wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SIWZ. 1.5.Znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia. Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e dokument potwierdzaj±cy, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia o wysoko¶ci minimalnej sumy ubezpieczeniowej 20 000 PLN. 2.W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy pzp. 3.W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ka¿dy z warunków okre¶lonych w pkt 1 ppkt od 1.1 do 1.5 winien spe³niaæ co najmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy ³±cznie. Warunek okre¶lony w pkt 2 i 3 powinien spe³niaæ ka¿dy z Wykonawców samodzielnie. 4.Zamawiaj±cy wyklucza z postêpowania o udzielenie zamówienia wykonawcê, który w okresie 3 lat przed wszczêciem postêpowania, w sposób zawiniony powa¿nie naruszy³ obowi±zki zawodowe, w szczególno¶ci, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego dzia³ania lub ra¿±cego niedbalstwa nie wykona³ lub nienale¿ycie wykona³ zamówienie, co Zamawiaj±cy jest w stanie wykazaæ za pomoc± dowolnych ¶rodków dowodowych. Zamawiaj±cy nie wyklucza z postêpowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, ¿e podj±³ konkretne ¶rodki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które maj± zapobiec zawinionemu i powa¿nemu naruszaniu obowi±zków zawodowych w przysz³o¶ci oraz naprawi³ szkody powsta³e w wyniku naruszenia obowi±zków zawodowych lub zobowi±za³ siê do ich naprawienia. Wykaz o¶wiadczeñ i dokumentów, jakie maj± dostarczyæ Wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu 1.W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp, do oferty nale¿y za³±czyæ: 1.1.O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp - sporz±dzone wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik Nr 2 do SIWZ. 1.2.Op³acona polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, potwierdzaj±ca spe³nianie warunku okre¶lonego w pkt VI.1.5. 1.3.W sytuacji, gdy wykonawca: 1.3.1. polega na wiedzy i do¶wiadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowi±zany jest udowodniæ Zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Dokument, z którego bêdzie wynikaæ zobowi±zanie podmiotu trzeciego powinien wyra¿aæ w sposób wyra¼ny i jednoznaczny wolê udzielenia Wykonawcy, ubiegaj±cemu siê o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazaæ jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a tak¿e inne istotne okoliczno¶ci, w tym wynikaj±ce ze specyfiki tego zasobu. Z tre¶ci dokumentu musi jasno wynikaæ: a)jaki jest zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b)w jaki sposób zostan± wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia, c)jakiego charakteru stosunki bêd± ³±czy³y Wykonawcê z innym podmiotem, d)jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot bêdzie bra³ udzia³ przy wykonywaniu zamówienia. 1.3.2. Je¿eli wykazuj±c spe³nianie powy¿szego warunku, wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy przed³o¿enia w odniesieniu do tych podmiotów o¶wiadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy pzp (sporz±dzonego wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SIWZ) 2.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy pzp, wraz z ofert± nale¿y z³o¿yæ nastêpuj±ce dokumenty: 2.1.O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 24 ust. 1. ustawy Pzp sporz±dzone wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik Nr 3 do SIWZ 2.2.Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert 2.3.Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. 2.2 sk³ada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±cy odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 2.4.Je¿eli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentu, o którym mowa w pkt. 2.2, zastêpuje siê go dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie, w którym okre¶la siê tak¿e osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, z³o¿one przed w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem wystawione z odpowiedni± dat± wymagan± dla tego dokumentu. 2.5.W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez wykonawcê maj±cego siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych przed³o¿onego dokumentu. 3.W celu wykazania spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy pzp nale¿y z³o¿yæ nastêpuj±ce dokumenty w formie orygina³u lub kserokopii po¶wiadczonych za zgodno¶æ z orygina³em przez wykonawcê lub osobê upowa¿nion±, z zachowaniem sposobu reprezentacji: 3.1.Listê podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy pzp albo informacjê o tym, ¿e wykonawca nie nale¿y do grupy kapita³owej (sporz±dzona wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik Nr 4 do SIWZ). 4.W celu potwierdzenia spe³nienia przez oferowane dostawy wymagañ okre¶lonym przez Zamawiaj±cego, Wykonawca sk³ada wraz z ofert±: 4.1.Opisy oferowanych artyku³ów biurowych co najmniej ich przeznaczenie, walory i parametry wymagane przez Zamawiaj±cego, odpowiednio nr katalogowy lub kod wyrobu (opisy stanowiæ winny dokumenty sporz±dzone przez wytwórcê lub jego autoryzowanego przedstawiciela np.: karty katalogowe, prospekty, instrukcje u¿ytkowania) 5.Brak jakiegokolwiek z wymaganych w niniejszym Rozdziale o¶wiadczeñ, dokumentów lub pe³nomocnictw, lub ich z³o¿enie z b³êdami, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postêpowania o udzielenie zamówienia, z zastrze¿eniem art. 26 ust. 3 pzp. 6.Zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy Prawo zamówieñ publicznych Wykonawca, sk³adaj±c ofertê, informuje Zamawiaj±cego, czy wybór jego oferty nie bêdzie prowadziæ do powstania obowi±zku podatkowego po stronie Zamawiaj±cego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i us³ug, który mia³by obowi±zek rozliczyæ, albo, ¿e bêdzie prowadziæ do powstania obowi±zku podatkowego po stronie Zamawiaj±cego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i us³ug, który mia³by obowi±zek rozliczyæ wskazuj±c ich nazwê (rodzaj) towaru lub us³ugi, których dostawa lub ¶wiadczenie bêdzie prowadziæ do jego powstania, oraz wskazuj±c ich warto¶æ bez kwoty podatku. W tym celu Wykonawca musi do oferty za³±czyæ ww. informacjê, ze skre¶lon± odpowiedni± ramk± na druku/wg wzoru za³±cznika nr 5 do SIWZ (orygina³). Do o¶wiadczenia okre¶lonego w niniejszym punkcie nie ma zastosowania art. 26 ust. 3 pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin dostawy - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia nastêpuj±cych zmian postanowieñ zawartej umowy: 1.Zamawiajmy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy w nastêpuj±cych przypadkach: a)Zachowanie istniej±cych postanowieñ umowy bêdzie niemo¿liwe wskutek decyzji lub innych rozstrzygniêæ organów administracji b)Zmiana bêdzie konieczna w celu umo¿liwienia wykonania umowy w sposób zgodny z obowi±zuj±cymi przepisami prawa c)W wyniku zaistnienia okoliczno¶ci si³y wy¿szej konieczne jest dostosowanie sposobu wykonania umowy do zmienionych okoliczno¶ci; d)Nast±pi lub zajdzie potrzeba dokonania zmian w strukturze i organizacji Zamawiaj±cego w trakcie wykonywania umowy e)Wykrycia omy³ek, rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w umowie, których nie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ ich usuniêcie i doprecyzowanie umowy zgodnie z jej celem lub w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez wykonawcê i Zamawiaj±cego 2.Przewiduje siê tak¿e mo¿liwo¶æ zmian umowy w zakresie zgodnym z przepisem art. 144 ust.1 pzp, tj. takim, które nie bêd± stanowi³y istotnych zmian postanowieñ umowy. 3.Zmiany umowy wymagaj± zachowania formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. 4.Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w przypadku zmiany: 1)stawki podatku od towarów i us³ug, 2)wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, 3)zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê, co Wykonawca zobowi±zuje siê udowodniæ Zamawiaj±cemu. Strony uzgodni± zakres zmian wynagrodzenia w drodze negocjacji. 3.Przewiduje siê tak¿e mo¿liwo¶æ zmian umowy w zakresie zgodnym z przepisem art. 144 ust.1 pzp, tj. takim, które nie bêd± stanowi³y istotnych zmian postanowieñ umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzdunowo.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Dzia³ Zamówieñ Publicznych Specjalistycznego Szpitala im. prof. Alfreda Soko³owskiego, ul. A. Soko³owskiego 11.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 20.06.2016 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiaj±cego w Szczecinie, ul. A. Soko³owskiego 11, Dzia³ Zamówieñ Publicznych, pok. 114 (bud. adm.- gosp., I piêtro, wej¶cie E).

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - ARTYKU£Y PI¦MIENNO - BIUROWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - ARTYKU£Y PI¦MIENNO - BIUROWE.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - PAPIER KSERO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2 - PAPIER KSERO.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.