eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ĆmielówRemont dróg

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-10

Ogłoszenie nr 80797 - 2017 z dnia 2017-05-10 r.

Ćmielów: Remont dróg
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 60645


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ćmielów, krajowy numer identyfikacyjny 83040991000000, ul. Ul. Ostrowiecka  40, 27440   Ćmielów, państwo Polska, woj. świętokrzyskie, tel. 158 612 018, faks 158 612 018, e-mail zamowienia@cmielow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.cmielow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont dróg

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

I.271.4.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów dróg w skład, którego wchodzą następujące zadania: - zadanie nr 1 "Remont drogi wewnętrznej na działce o nr ewid. 893/1 na Osiedlu Wióry w Ćmielowie" - zadanie nr 2 - "Remont drogi wewnętrznej na działce o nr ewid. 930 na Osiedlu Wióry w Ćmielowie" - zadanie nr 3 - "Remont drogi wewnętrznej na działce o nr ewid. 886 na Osiedlu Wióry w Ćmielowie" - zadanie nr 4 - "Remont drogi gminnej w m. Ruda Kościelna - łącznik nr 1 i drogi wewnętrznej w m. Ruda Kościelna" Na zakres przedmiotu zamówienia składa się: a) zadanie nr 1 "Remont drogi wewnętrznej na działce o nr ewid. 893/1 na Osiedlu Wióry w Ćmielowie". Zakres przedmiotowy zadania nr 1 obejmuje wykonanie remont drogi wewnętrznej na odcinku o dł. 27,07m o szerokości jezdni 3,0m z masy mineralno - asfaltowej oraz placu do zawracania. W zakres rzeczowy zadania wchodzi wykonanie: 1)robót przygotowawczych (odtworzenie trasy i punków wysokościowych w terenie; zdjęcie warstwy urodzajnej); 2)robót ziemnych; 3)podbudowy pod jezdnią: (profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne; wykonanie i zagęszczenie podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 15cm po zagęszczeniu; wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa górna o gr. 10cm po zagęszczeniu); 4)podbudowy pod poboczem ( wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego warstwa o gr. 20cm po zagęszczeniu); 5)nawierzchni (wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - asfaltową o gr. średnio 3cm po zagęszczeniu; wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej o gr. 4cm po zagęszczeniu); 6)oznakowania drogi (ustawienie słupa oraz montaż znaku) oraz inne roboty zgodnie z dokumentacją techniczną, przedmiarem robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 znajduje się w uproszczonej dokumentacji technicznej, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznych wykonania robót budowlanych b) zadanie nr 2 "Remont drogi wewnętrznej na działce o nr ewid. 930 na Osiedlu Wióry w Ćmielowie". Zakres przedmiotowy zadania nr 2 obejmuje wykonanie remontu drogi wewnętrznej na dł. 55,77m o nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowej o szerokości jezdni 3,0m wraz z poboczami z kruszywa łamanego. W zakres rzeczowy zadania wchodzi wykonanie: 1)robót przygotowawczych (odtworzenie trasy i punktów wysokościowych; zdjęcie warstwy urodzajnej); 2)robót ziemnych (wykopy z zagęszczaniem gruntu); 3)podbudowy pod jezdnią (profilowanie i zagęszczanie podłoża; wykonanie i zagęszczanie warstwy z piasku o gr. 15cm; wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa dolna o gr. 15cm po zagęszczeniu oraz warstwy górnej o gr. 10cm po zagęszczeniu z kruszywa łamanego) 4)podbudowy - pobocza ( wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa o grubości 20cm po zagęszczeniu); 5)nawierzchni (wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanka mineralno - asfaltową - średnio 3cm po zagęszczeniu; wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej o gr. 4cm po zagęszczeniu) oraz inne roboty zgodnie z dokumentacją techniczną, przedmiarem robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 znajduje się uproszczonej dokumentacji technicznej, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznych wykonania robót budowlanych c) zadanie nr 3 "Remont drogi wewnętrznej na działce o nr ewid. 886 na Osiedlu Wióry w Ćmielowie". Zakres przedmiotowy zadania nr 3 obejmuje wykonanie remontu drogi wewnętrznej na działce o nr ewid. 886 w Ćmielowie mieszanką mineralno - asfaltowa na dł. 31,17m i szerokości 4m wraz z utwardzeniem poboczy kruszywem łamanym. W zakres rzeczowy zadania wchodzi wykonanie: 1) robót przygotowawczych (odtworzenie trasy i punktów wysokościowych; zdjęcie warstwy urodzajnej; wycinaka drzew z karczowaniem pni); 2) robót ziemnych (wykopy z zagęszczaniem gruntu); 3)podbudowy pod jezdnią (profilowanie i zagęszczanie podłoża; wykonanie i zagęszczanie warstwy z piasku o gr. 15cm; wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa dolna o gr. 15cm po zagęszczeniu oraz warstwy górnej o gr. 10cm po zagęszczeniu z kruszywa łamanego) 4)podbudowy - pobocza ( wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości 20cm po zagęszczeniu); 5)nawierzchni (wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanka mineralno - asfaltową - średnio 3cm po zagęszczeniu; wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej o gr. 4cm po zagęszczeniu) oraz inne roboty zgodnie z dokumentacją techniczną, przedmiarem robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 znajduje się w uproszczonej dokumentacji technicznej, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznych wykonania robót budowlanych b) zadanie nr 4 "Remont drogi gminnej w m. Ruda Kościelna - łącznik nr 1 i drogi wewnętrznej w m. Ruda Kościelna" Zakres przedmiotowy zadania nr 4 obejmuje wykonanie remontu drogi gminnej i wewnętrznej o łącznej długości 174,24mb mieszanką mineralno - asfaltowa wraz z utwardzeniem poboczy kruszywem łamanym. W zakres rzeczowy zadania wchodzi wykonanie: 1) robót przygotowawczych (odtworzenie trasy i punktów wysokościowych; zdjęcie warstwy urodzajnej); 2) robót ziemnych; 3) podbudowy pod jezdnią (profilowanie i zagęszczanie podłoża; wykonanie i zagęszczanie warstwy z piasku o gr. 15cm; wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa dolna o gr. 15cm po zagęszczeniu oraz warstwy górnej o gr. 10cm po zagęszczeniu z kruszywa łamanego) 4)podbudowy - pobocza ( wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości 20cm po zagęszczeniu); 5) nawierzchni (wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanka mineralno - asfaltową - średnio 3cm po zagęszczeniu; wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej o gr. 4cm po zagęszczeniu) 6)oznakowania (ustawienie słupów i znaków ostrzegawczych) oraz inne roboty zgodnie z uproszczoną dokumentacją techniczną, przedmiarem robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4 znajduje się w uproszczonej dokumentacji technicznej, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznych wykonania robót budowlanych 2. Dokumentacja techniczna (uproszczona) i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji. Dokumentacja techniczna obejmuje: a) projekty budowlane (uproszczone) b) przedmiary robót 3. Wykonawca składając ofertę w niniejszym postępowaniu zobowiązuje się wykonać zadania opisane w dokumentacji technicznej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w SIWZ. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (uproszczone projekty techniczne, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz SIWZ) należy traktować, jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonywaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Warunki gwarancji jakości i rękojmi za wady. Wykonawca udzieli Zamawiającemu: a)rękojmi za wady na wykonane roboty i użyte materiały na okres, co najmniej 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego określonego zadania. b)gwarancji jakości za wykonane roboty budowlane i użyte materiały na okres co najmniej 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. Okres gwarancji jakości wykonawca wskazuje w formularzu ofertowym. 5. Realizacja czynności związanych z gwarantowaną jakością wykonanych robót będzie realizowana niezwłocznie na żądanie zamawiającego niezależnie od odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo do usunięcia stwierdzonej wady fizycznej w wykonanych robotach, jeżeli wady te ujawnią się w ciągu terminu określonego w gwarancji. Koszty związane z naprawami, przeglądami serwisowymi, wymianą w okresie gwarancji ponosić będzie Wykonawca. 6. Wykonawca winien zapoznać się ze SIWZ; placami przeszłych budów (zalecane), dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót tak aby złożona oferta dotyczyła wszystkich możliwych robót w sposób gwarantujący prawidłowe i kompletne wykonanie zamówienia. 7. W przypadku, gdy dokumentacja projektowa wskazuje dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie - nadmienia się, że wszystkie użyte w projektach technicznych, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych nazwy produktów jak i firm mają tylko i wyłącznie zastosowanie do określenia parametrów technicznych i jakościowych urządzeń i materiałów wymaganych przez Zamawiającego do realizacji zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania "produktów" równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń, niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji ( materiały i urządzenia równoważne). Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektów oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. 8. Sposób wykonania zamówienia: roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych i wytycznymi określonymi w niniejszej SIWZ, zgodnie z wiedzą techniczną i sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż oraz poleceniami nadzoru inwestorskiego i autorskiego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV: 45233200-1, 45233142-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: remont dróg w m. Ćmielów
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT59667.34
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
DROMAR R.L. Bożek,  dromar@poczta.fm,  ul. Józefa Gulińskiego 9a,  27-400,  Ostrowiec Świętokrzyski,  kraj/woj. świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 100579,19
Oferta z najniższą ceną/kosztem 100579,19
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 100579,19
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: remont dróg w m. Ruda Kościelna
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT67754.74
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
DROMAR R.L. Bożek,  dromar@poczta.fm,  ul. Józefa Gulińskiego 9a,  27-400,  Ostrowiec Świętokrzyski,  kraj/woj. świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 91116,91
Oferta z najniższą ceną/kosztem 91116,91
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 91116,91
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.