Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2009-01-23
Augustów: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydzia³y Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Augustowie.
Numer og³oszenia: 8080 - 2009; data zamieszczenia: 23.01.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. 3 Maja 29, 16-300 Augustów, woj. podlaskie, tel. 087 6439650, faks 087 6439695.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.augustowski.home.pl ; e-mail:promocja@hot.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydzia³y Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Augustowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydzia³u Komunikacji i Transportu w Starostwie Powiatowym w Augustowie wg wymienionych poni¿ej rodzajów: -samochodowe jednorzêdowe - 10 000 kpl. -do przyczep - 1000 szt. -motocyklowe - ci±gnikowe - 2800 szt. -motorowerowe - 800 szt. Tablice rejestracyjne musz± byæ wykonane zgodnie z wzorami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322), rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 14 listopada 2002 r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. Nr 193, poz. 1618 ze zm.). Dostawa bêdzie realizowana czê¶ciami. Wielko¶æ czê¶ci bêdzie okre¶lana ka¿dorazowo przez Zamawiaj±cego z 5 dniowym wyprzedzeniem. Zaleca siê, aby wykonawcy pozyskali dla siebie na swoj± w³asn± odpowiedzialno¶æ i ryzyko wszelkie informacje, które mog± byæ niezbêdne w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy . Koszty z tym zwi±zane poniesie wykonawca. Zamówienie obejmuje wszystkie koszty wykonania us³ugi ³±cznie z kosztami przywozu.
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 44.31.64.00 - Drobne artyku³y metalowe .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W niniejszym postêpowaniu nie przewiduje siê wnoszenia przez Wykonawców wadiumIII.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1 Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy: a. posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ: b.posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi± pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia potencja³u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c.znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia; d.nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia /zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych/. 2. Zamawiaj±cy ustala nastêpuj±ce szczegó³owe warunki udzia³u w postêpowaniu: a.wykonawca musi byæ zarejestrowanym przedsiêbiorc± i nie zalegaæ z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, b.wykonawca musi posiadaæ zezwolenie marsza³ka województwa na produkcjê tablic rejestracyjnych, c.wykonawca posiada wiedzê i do¶wiadczenie w zakresie produkcji i dystrybucji tablic rejestracyjnych oraz posiada osoby zdolne do wykonania tablic, a je¿eli nie zatrudnia takich osób, przedstawi pisemne zobowi±zanie innego podmiotu do udostêpnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. d.wykonawca znajduje siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalaj±cej na wykonanie zamawianego rodzaju i ilo¶ci tablic rejestracyjnych, e.wykonawca musi posiadaæ certyfikat jako¶ci produkowanych tablic w celu potwierdzenia, ¿e tablice zosta³y wykonane z odpowiednich materia³ów zgodnie z warunkami technicznymi. 3.Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania przez Wykonawców warunków udzia³u w postêpowaniu na podstawie za³±czonych dokumentów i o¶wiadczeñ (pkt 6 SIWZ), zgodnie z formu³±. /spe³nia - nie spe³nia/. Z tre¶ci za³±czonych do oferty dokumentów musi wynikaæ jednoznacznie, ¿e ww. warunki Wykonawca spe³ni³. 4.Wykonawcy mog± wspólnie braæ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w przetargu albo do reprezentowania ich w przetargu i do zawarcia umowy. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia, na przyk³ad konsorcjum, musz± razem spe³niaæ wszystkie warunki, o których mowa w punkcie 5.1 b i c; warunek zawarty w pkt 5.1 a i d spe³nia ka¿dy z wykonawców. Potwierdzeniem bêd± z³o¿one odpowiednie dokumenty i o¶wiadczenia wskazane w pkt 6 SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia lub do reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Pe³nomocnictwo, z którego powinien wynikaæ zakres umocowania dla pe³nomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê udzielenie zamówienia, nale¿y za³±czyæ do oferty. Wszelka korespondencja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami wspólnie ubiegaj±cymi siê o udzielenie zamówienia bêdzie kierowana do ustanowionego pe³nomocnika ze skutkiem dla mocodawców. Nie spe³nienie chocia¿by jednego z ww. warunków skutkowaæ bêdzie wykluczeniem wykonawcy z postêpowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzucon±..
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz dokumentów i o¶wiadczeñ, jakie musz± dostarczyæ wykonawcy ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia w celu potwierdzenia spe³niania warunków: 1. Wype³niony formularz ofertowy - za³±cznik nr 1 do SWIZ. 2.Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej,wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3. Zezwolenie marsza³ka województwa, o którym mowa w art. 75 a ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym /t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 ze zm./. 4. O¶wiadczenie z³o¿one zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 oraz z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp sporz±dzone wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SIWZ. 5. Pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia potencja³u technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia /w przypadku gdy Wykonawca sam nie posiada potencja³u technicznego lub osób/. Inne wymagane dokumenty:umowa pomiêdzy wykonawcami wspólnie ubiegajacymi siê o udzielenie zamówienia, pe³nomocnictwo wykonawców do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, certyfikat zgodno¶ci Instytutu Transportu Samochodowego. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania , potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 m-cy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 2 zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania . Dokument, o którym mowa w pkt 2 jest sk³adany w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez wykonawcê. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przedstawienia orygina³u lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wy³±cznie wtedy, gdy z³o¿ona przez wykonawcê kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione w±tpliwo¶ci co do jej prawdziwo¶ci, a Zamawiaj±cy nie mo¿e sprawdziæ jej prawdziwo¶ci w inny sposób. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski, po¶wiadczonym przez wykonawcê. Uzupe³nienie oferty. Stosownie do tre¶ci art. 26 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiaj±cy wzywa wykonawców , którzy w okre¶lonym terminie nie z³o¿yli o¶wiadczeñ lub dokumentów wymaganych przez Zamawiaj±cego zgodnie z pkt 6 SIWZ lub z³o¿yli dokumenty zawieraj±ce b³êdy, do ich uzupe³nienia w wyznaczonym terminie, chyba ¿e mimo ich uzupe³nienia oferta wykonawcy podlegaæ bêdzie odrzuceniu lub konieczne bêdzie uniewa¿nienie postêpowania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.augustowski.home.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Starostwo Powiatowe w Augustowie
ul. 3 Maja 29, 16-300 Augustów.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 05.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Augustowie ul. 3 Maja 29, 16-300 Augustów, pokój nr 1 - Biuro Obs³ugi Klienta ( parter ).
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Zamównienie nie bêdzie finansowane ze ¶rodków Unii Europejskiej.
INNE PRZETARGI Z AUGUSTOWA
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych
- Budowa budynku Muzeum Kana³u Augustowskiego
- "Rozbudowa ¯³obka Nr 1 w Augustowie"
- Zakup i dostawa mebli biurowych oraz mebli na potrzeby pomieszczeñ pielêgniarskich i sal pacjentów dla SPZZOD w Augustowie.
wiêcej: przetargi w Augustowie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.